Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

We waren verdwenen naar de tweede pagina, dus ik heb hem even naar boven gehaald. Iemand vroeg waar ik mijn maansteen had gekocht.
Bij deze: www.starlightnewage.nl
Je moet dan zoeken bij trommelsteenhangers en naar de vierde pagina gaan.
Als ik goed heb gekeken, kost een hangertje €2.90. Kettinkje zit er niet bij.  

Verder vanochtend bij de HA geweest om te vertellen dat we zwanger zijn.

En verder gaan we vandaag niet zoveel meer doen. Ik heb net een hele strijd met mijn zoontje gehad, die weigert sinds een aantal dagen zijn brood op te eten. GGRR!!! Heeft iemand misschien de gouden tip???

He lieve meiden!!

Ik ben er nog hoor, en ga jullie ook zeker niet verlaten, voor diegene die dat misschien gedacht hebben.
Maar ik heb op het moment echt even de puf niet om heeeeel uitgebreid te reageren, SORRY daarvoor. Maar ik denk echt aan jullie en duim voor jullie allemaal!!!Echt waar!!

Heb vrijdag en het hele weekend moeten werken en dat heeft behoorlijk op mijn lichaam ingehakt. Heb op moment erg last van mijn darmen (diarree, bah bah) en ben echt MOE!!
Maar ik ga echt niet klagen, want ik weet maar al te goed dat hier dames zijn die hopen zich snel zo te voelen als ik. En dat hoop ik ook echt voor jullie dames, nou ja ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en jullie dan kiplekker voelen!!! Wat een ingewikkeld verhaal weer van mij, maar ik hoop dat jullie het allemaal snappen......

Morgenavond zien we ons kleine ukkie, als alles goed is natuurlijk!! Om 19:40uur moeten we bij de verloskundige zijn, en ik moet eerlijk toegeven ik word echt al wel zenuwachtig.

Nou ik ga met de benen hoor voor de buis zitten,na eerst een lekkere warme douche te hebben genomen.
Ik wens jullie een hele fijne avond en ik zal morgen verslag doen hoe het was bij de VK.
Als jullie dat natuurlijk willen!!

Tot snel en ik duim voor jullie!!

Dikke knuffel.......XX

Miss Piggy,

Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar wij hebben dat probleem ook even gehad maar dan met het avondeten. Als hij niet wil eten dan niet, en geen andere dingen tussendoor geven. Als ze echt honger hebben dan eten ze wel, misschien kun je eens ander beleg proberen. Wij maken er ook weleens een spelletje (vliegtuigje) van, papa een hapje maar die  mist net zijn mond en landt in Rick zijn mondje. En afleiden tijdens het eten, spelen  met de deksel van de hazelnootpasta ofzo. Bij ons werkt het goed en onze Rick is nu 20 maanden. We eten ook altijd samen, zien eten doet eten. Het is misschien ook wel een fase, en gaat vanzelf wel over.

Groetjes Nicole

Dag dames,

Ik ben zo bang om teleurgesteld te worden, ik voel me zwanger, ik heb last van allerlei kwaaltjes en mijn tempratuur blijft hoog. Zelfs mijn man denkt dat ik zwanger ben, ik hoop maar dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt deze keer.

Hoe is het met de wachtende en bijna nod's onder ons, voelen jullie ook al wat?

Groetjes Nicole

@MissPiggy
geen tips voor je. Feline doet het ook af en toe... ze is bijna 14 maanden en dan zijn ze heel erg met dingen bezig die ze niet mogen haha
@Nicoleg
Ik hoop dat je zwanger bent en dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Want ik weet hoe dat is......echt niet leuk!
@noompje
Uiteraard willen we een verslag! Ben benieuwd, ik moet 31 juli voor de intake, dus donderdag over 1 week en donderdag over 2 weken (klinkt sneller dan over 2,5 week hahaha) moet ik voor een echo..

Morgen komt de mevrouw van moeders voor moeders even langs. Moet plas bewaren, kan ze een test doen. En dan plassen voor het goede doel!! Als ik nu aan die vieze lucht denk die uit die flessen komt word ik al misselijk hahaha

@Iedereen
Wil even zeggen dat ik hier gezellig blijf kletsen en niet helemaal over ga naar het andere forum. Iemand stelde die vraag kort geleden. Maar vind het leuk, want we zijn samen begonnen met kletsen!

Voor iedereen die nog bezig is wat glitters

****************************** ***************************** ******************************
****************************** ***************************** ******************************

Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer even kort, voordat jullie gaan denken dat ik verhuisd ben naar het zwangerenforum.... NOT!! Tis hier veels te gezellig en op dat forum is er niet veel te doen vind ik. Ik hou het vandaag even kort, morgen neem ik uitgebreid de tijd om weer even goed en lang te reageren (1.5 uur ofzo?!)
Ik heb al vanaf vrijdag buikpijn dus dat is wel even minder en heb me dus ook al weer lekker zorgen gemaakt, maar het blijft en wordt niet erger, ik heb verder ook geen andere rare dingen bij  ofzo, dus het zal er wel bij horen. Was even bang dat het door zou zetten en weer mis zou gaan. Tis ook zo'n raar en drukkend gevoel. Het gekke is dat ik bij rust (liggen) geen last heb en zodra ik ga staan of zitten is het er weer. Als ik teveel doe wordt het ook erger, zouden dit mijn banden al kunnen zijn met 9.5 week   (vraag aan degene die ook  al eens zwanger zijn geweest), ik hoop het maar. Nog 2 weken wachten en dan krijgen we gelukkig weer een echo! Eigenlijk zou je elke dag even een kijkje moeten kunnen nemen
Zo onze vakantie zit er weer op, wat een weer zeg, waardeloos. Gelukkig hebben nog 3 weken eind aug en begin sept. Hopen dat het dan mooier weer wordt, want hier wordt je echt depri van. Zaterdag hebben we lekker Britt d'r 2e verjaardag gevierd, was heel druk en heel gezellig. Ze is schandalig verwend! Dus al het "oude" speelgoed is naar zolder en het nieuwe staat weer te glimmen in de kamer. Je kon echt merken dat ze er nu veel meer van begreep als vorig jaar, je had haar gezicht moeten zien als de deurbel weer ging... Dootjes!!!!! Ik had samen met mijn schoonmoeder een taart gebakken in prinsessen stijl, super mooi geworden en errug lekker!!
@Marina, super ***** voor je dat je rd's toch zijn doorgebroken, je had zoveel klachten. We dachten echt dat je zwanger was. Het is natuurlijk wel beter voor jou dat je behandeling nu wel door kan gaan, alles op zijn tijd dus. Eerst maar eens sterk worden en opknappen van die wiplash. Ik wens je veel suc-6 tijdens de behandeling en dat je daarna maar snel zwanger mag worden, wie weet, heeft het ook nog een positieve uitwerking, je bent daarna waarschijnlijk ook meer ontspannen en hopelijk pijnvrij na de behandeling.
@lentekriebeltjes... fijn dat je de behandeling bij de kaakchirurg achter de rug hebt, heb je nergens meer last van?? Het klinkt idd erg spannend, ook niets voor mijn geweest. Ik ben ook zo'n held op sokken.

Oja dat over peuterpubers die niet willen eten, bij ons geldt ook wil je niet eten, nou jammer dan, na 20 minuten haal ik het echt weg voor d'r neus. Ik probeer er zo weinig mogelijk aandacht aan te schenken. Het verder erg gezellig te houden aan tafel en inderdaad gezellig samen eten! Ook gewoon een toetje aan het einde. Gelukkig komt het hier zelden voor dat madam niet wil eten, dus ze is verder ook niet broodmager ofzo. Dus als ze een keertje niet wil eten is het ook prima. Maar dan probeer ik inderdaad ook op te letten dat ze overdag niet al te veel snoept. En mocht je kind 's avonds echt moeilijk doen met groentes enzo... probeer dan overdag het een en ander toe te stoppen, worteltje, komkommer, tomaat enzo. Krijgen ze toch wat binnen. Er schijnt ook een leuk boek te zijn over peuters en eten, ik weet alleen niet meer hoe het heet. Het gaat over hoe je dan zo leuk mogelijk een maaltijd kunt "aankleden" zodat ze het ook leuk vinden om het op te eten. Maar ik moet wel zeggen dat 20 maanden wel een lastige leeftijd is hoor, ze proberen nu gewoon hun grenzen te zoeken. Britt zegt hele dagen.. "vind ik niet leuk", "vind ik niet lekker",   en nou komt tie.... nee mamma niet doen. is irritant!! (en dat uit een mond van een 2-jarige peuter). Het is me er eentje, maar wel een schatje hoor.
Nou ik hou het even hierbij, tis toch alweer een lang verhaal geworden, morgen probeer ik nog even op iedereen even kort te reageren. Ik ga nu nog even mijn strijkplank opzoeken, hahaha.

Slaap lekker en een fijne avond,
Liefs.

@Amber
Die pijn kan heel goed al bandenpijn zijn. Dat begint bij een tweede zwangerschap wat eerder. Ik begin nu al lichte steekjes te krijgen.
Dus niet gek hoor!
Ik ga nog even film kijken en dan slapen, ben erg moe

Hoi noompje en mariska1980 ... ik was diegene die vroeg of jullie bleven of verhuisde naar een ander forum :) ik vind het echt heel leuk als jullie hier blijven kletsen.... maar het is jullie keuze!! hoop niet dat het verwijtend over kwam hoor want zo was het niet bedoelt. Ben gewoon erg nieuwschierig naar jullie zwangeren!! En natuurlikj begrijp ik dat jullie nu veel aan jullie hoofd hebben ... verwacht geen ellelange verhalen, mag wel hoor!!, maar af en toe ff horen hoe het jullie vergaat vind ik leuk.

@ noompje ....wat fijn dat het goed gaat ... naast de diaree natuurlijk
morgen echo oe oe oe spannend!!!!

@amber...hihih leuk he als ze echt doorkrijgen dat de visite voor hun komt en ook nog is met leuke cadeautjes binnen komen hahah...heb het gezien bij de dochter van mijn vriendin...die vroeg iedereen die binnenkwam gelijk naar het cadeautje voordat ze hallo zei hahaha

@mariska .... hihih je moet ook niet aan die flessen ruiken joh!!! zelfs ik kan me voorstellen dat het enorm stinkt hahahah

*stopt de glitters in de tjes en gaat haar bedje opzoeken....morgen werken en woensdag naar de gyn...ben benieuwd*

Terug
Bovenaan