Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer even kort, voordat jullie gaan denken dat ik verhuisd ben naar het zwangerenforum.... NOT!! Tis hier veels te gezellig en op dat forum is er niet veel te doen vind ik. Ik hou het vandaag even kort, morgen neem ik uitgebreid de tijd om weer even goed en lang te reageren (1.5 uur ofzo?!)
Ik heb al vanaf vrijdag buikpijn dus dat is wel even minder en heb me dus ook al weer lekker zorgen gemaakt, maar het blijft en wordt niet erger, ik heb verder ook geen andere rare dingen bij ofzo, dus het zal er wel bij horen. Was even bang dat het door zou zetten en weer mis zou gaan. Tis ook zo'n raar en drukkend gevoel. Het gekke is dat ik bij rust (liggen) geen last heb en zodra ik ga staan of zitten is het er weer. Als ik teveel doe wordt het ook erger, zouden dit mijn banden al kunnen zijn met 9.5 week (vraag aan degene die ook al eens zwanger zijn geweest), ik hoop het maar. Nog 2 weken wachten en dan krijgen we gelukkig weer een echo! Eigenlijk zou je elke dag even een kijkje moeten kunnen nemen
Zo onze vakantie zit er weer op, wat een weer zeg, waardeloos. Gelukkig hebben nog 3 weken eind aug en begin sept. Hopen dat het dan mooier weer wordt, want hier wordt je echt depri van. Zaterdag hebben we lekker Britt d'r 2e verjaardag gevierd, was heel druk en heel gezellig. Ze is schandalig verwend! Dus al het "oude" speelgoed is naar zolder en het nieuwe staat weer te glimmen in de kamer. Je kon echt merken dat ze er nu veel meer van begreep als vorig jaar, je had haar gezicht moeten zien als de deurbel weer ging... Dootjes!!!!! Ik had samen met mijn schoonmoeder een taart gebakken in prinsessen stijl, super mooi geworden en errug lekker!!
@Marina, super ***** voor je dat je rd's toch zijn doorgebroken, je had zoveel klachten. We dachten echt dat je zwanger was. Het is natuurlijk wel beter voor jou dat je behandeling nu wel door kan gaan, alles op zijn tijd dus. Eerst maar eens sterk worden en opknappen van die wiplash. Ik wens je veel suc-6 tijdens de behandeling en dat je daarna maar snel zwanger mag worden, wie weet, heeft het ook nog een positieve uitwerking, je bent daarna waarschijnlijk ook meer ontspannen en hopelijk pijnvrij na de behandeling.
@lentekriebeltjes... fijn dat je de behandeling bij de kaakchirurg achter de rug hebt, heb je nergens meer last van?? Het klinkt idd erg spannend, ook niets voor mijn geweest. Ik ben ook zo'n held op sokken.
Oja dat over peuterpubers die niet willen eten, bij ons geldt ook wil je niet eten, nou jammer dan, na 20 minuten haal ik het echt weg voor d'r neus. Ik probeer er zo weinig mogelijk aandacht aan te schenken. Het verder erg gezellig te houden aan tafel en inderdaad gezellig samen eten! Ook gewoon een toetje aan het einde. Gelukkig komt het hier zelden voor dat madam niet wil eten, dus ze is verder ook niet broodmager ofzo. Dus als ze een keertje niet wil eten is het ook prima. Maar dan probeer ik inderdaad ook op te letten dat ze overdag niet al te veel snoept. En mocht je kind 's avonds echt moeilijk doen met groentes enzo... probeer dan overdag het een en ander toe te stoppen, worteltje, komkommer, tomaat enzo. Krijgen ze toch wat binnen. Er schijnt ook een leuk boek te zijn over peuters en eten, ik weet alleen niet meer hoe het heet. Het gaat over hoe je dan zo leuk mogelijk een maaltijd kunt "aankleden" zodat ze het ook leuk vinden om het op te eten. Maar ik moet wel zeggen dat 20 maanden wel een lastige leeftijd is hoor, ze proberen nu gewoon hun grenzen te zoeken. Britt zegt hele dagen.. "vind ik niet leuk", "vind ik niet lekker", en nou komt tie.... nee mamma niet doen. is irritant!! (en dat uit een mond van een 2-jarige peuter). Het is me er eentje, maar wel een schatje hoor.
Nou ik hou het even hierbij, tis toch alweer een lang verhaal geworden, morgen probeer ik nog even op iedereen even kort te reageren. Ik ga nu nog even mijn strijkplank opzoeken, hahaha.
Slaap lekker en een fijne avond,
Liefs.