Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Summeke
Kwam niet verwijtend over hoor! Heb het alleen wel druk momenteel dus geen tijd om op iedereen te reageren.
En uiteraard vertellen we hoe het gaat! (spreek ook even voor Noompje..)
Vertel jij ook hoe het bij de gyn was?

@Iedereen

Net weer een test gedaan voor moeders voor moeders en natuurlijk heel positief. die mevrouw het hele verhaal verteld, moet ik een vragenlijstje invullen. Meteen de eerste vraag met Ja beantwoord dus ik kan niet meedoen.....

Heb na de bevalling vorig jaar heel veel bloed verloren en een transfusie gehad, dus mag niet meedoen....Kan dus degene die het nodig hebben niet helpen en daar baal ik wel van zeg....

Nou, poging 3. En anders vreet ik mijn schoen op.
(heb al 2 x een bericht proberen te plaatsen wat niet gelukt is).

Gisteren naar de Roze Maandag op de Kermis geweest. Voor degenen die het niet kennen, Roze Maandag is DE dag voor homo's en lesbiennes op de Tilburgse Kermis. Verder komen er ook altijd heel veel travestieten. Dus bij uitstek de perfecte gelegenheid om op een terras te gaan zitten en mensen te kijken. Dat hebben we gister dus ook gedaan. Max heeft heerlijk bij opa en oma gelogeerd en wij konden vanochtend dus ouderwets uitslapen tot 10.00 uur!

@noompje80: veel succes en plezier vanavond met de echo! Hopelijk zien jullie een klein spartelend ieniemienie-mensje. Geniet van dat bijzondere moment en laat je even weten hoe het gegaan is?

@nicoleg: wat spannend voor jou allemaal? Heb je toevallig nog getest? Maar zolang er geen RD's zijn, is er nog hoop. Zoonlief is trouwens net 18 maanden en poepie-eigenwijs. De HA noemde het woord peuterpuberteit al. Nou, kom maar op, ik ben er klaar voor.

@amber27: nog van harte met de 2e verjaardag van Britt! Nu begrijpen ze inderdaad veel meer. Toen Max 1 werd, snapte hij helemaal niks van. En bandenpijn kan bij een tweede zwangerschap inderdaad eerder beginnen dan bij een eerste. Alles is tenslotte al een keer flink opgerekt geweest. Ik had gisteren natuurlijk veel te veel gelopen en toen ik ging zitten. voelde ik mijn onderkantje al (beetje beurs). Dat belooft dus nog wat.

@mariska1980: wat balen dat je niet met moeders voor moeders mee kunt doen! Ik snap alleen niet zo goed wat een bloedtransfusie met urine te maken heeft....

Nou, ik ga dalijk nog even lekker naar het dorp wandelen. Het regent tenslotte niet!

He he meiden,
Hier ben ik dan weer. Druk, druk, druk met vooral niks doen, hihi. Morgen komt mijn schoonmoeder weer lekker helpen met poetsen, dus ik mocht vooral niet teveel doen vandaag en gisteren. Nou dat laat ik me geen 2 x zeggen natuurlijk. Ik moet na gisteren nog steeds mijn strijkplank gaan opzoeken, dat is er ook niet meer van gekomen en wat zit ik nu weer te doen... mij tijd te verdoen achter de pc! Het is me wat zeg!! Nog 1 dag vrij morgen en dan mag ik weer aan de bak voor 3 dagen. He bah na vakantie heb ik daar nooit zin in. En als je dan ook nog zwanger bent en je zo onzettend moe, lui en loom voelt dan heb je daar natuurlijk helemaal geen zin in. Vannochtend ben ik maar even meegegaan naar bed, toen britt ging slapen, heerlijk!
Maar het is gelukkig wel mooi weer geworden, heerlijk. Daar was ik na al die regen wel aan toe! Hopen dat de zomer nu echt doorbreekt en dat we nog wat mooie maanden tegoed hebben.
@misspiggy.. Dus jij hebt je lekker vermaakt op de kermis in Tilburg, leuk hoor, ben er ook weleens geweest. Heb je dat huwelijk tussen die twee leraressen nog gezien, die trouwden op roze maandag op de kermis. Je hebt dus heerlijk ongenegeerd op een terrasje mensen zitten bekijken, is normaal gesproken al leuk, maar nu helemaal grappig natuurlijk. Lekker even een weekendje zonder kleine man zeker, even lekker weer ouderwets tot elkaar komen en lekker uitslapen. Dus jij hebt ook al allerlei klachten in je onderbuik na een lange dag... ik denk dan inderdaad ook dat het me banden zijn en het oprekken van mijn baarmoeder. Nu zit ik net een stukje van jou te lezen waarin je je onweerstaanbare drang in eten beschrijft, ik krijg gelijk weer hongen, hahaha. Weet je waarik mijn voirge zwangerschap verslaafd aan was... aan beschuit met muisjes, heerlijk die anijssmaak. Ik heb al die tijd roze muisjes gegeten en Britt is een meisje geworden, dus als ik nu blauwe muisjes ga eten, zou ik dan een jongen krijgen, wie weet. Ja gelukkig gaat het weer iets beter met mijn mannetje, tja het komt op zetten als kakken zeg ik weleens.... opeens is het dan teveel allemaal. Aankomend weekend is mijn vader jarig en gaan we zowiezo zondag weer, dus dan kan hij wel mee.
@Mariska... he vervelend dat je niet mee kon doen met moeders voor moeders, ach kan gebeuren. Nu kun je je erbij neerleggen en heb je iig die stinkende flessen niet in huis, hihi.
@summeke, veel suc-6 bij de gyn. morgen, gaat je moeder nu met je mee?? Wel fijn dat zij het nu weet, dan kun je verhaal lekker bij haar kwijt.
@noompje.. jij hebt dus ook van die heerlijke klachtjes... de ene keer loop ik ook haast leeg en dan heb ik weer een week last van obstipatie... leuk he, maar verder klaag ik niet hoor.  Veel plezier vannavond met de echo.... laat je nog wat weten, we zijn zo benieuwd. Geniet er maar van.
@marina.. fijn dat je je weer beter voelt. Fijn dat je keuken nu echt bijna af is! Dat idee trouwens van die m&m's.. super grappig, Helaas heb ik het dus al aan beide ouders verteld, kan het moeilijk nog eens vertellen, hihi.
@ellen, fijn dat je ook snel vakantie hebt, gaan jullie nog weg?? Wij willen nog wel een weekje weg gaan, gewoon in nederland. Zolang Britt nog klein is, wil in persoonlijk nog geen lange reizen met haar maken, ze begint al te klieren als we meer dan 1.5 uur in de auto moeten zitten. En ook fijn dat jullie voor jezelf de beslissing hebben gemaakt wat betreft het bezoek aan de gyn, hopelijk komt daar snel een mooi kindje uitrollen, hihi. En lees je maar alvast lekker in. Er is inderdaad genoeg over te vinden.
@Bloesem, en en wanneer ga je nu testen?? Je houdt ons zo lang in spanning! oh ik lees opeens dat je donderdag gaat testen, he als je inmiddels al zolang overtijd bent kun je ook 's avonds testen hoor, dan hoef je niet perse ochtend urine te gebuiken. De testen geven ook aan dat je ze op elk moment van de dag moet kunnen gebruiken, als je daarvoor maar niet heel veel water gedronken hebt, dan is je urine weer erg verdund. Dus misschien morgen avond een testje er tegenaan gooien??
@nicole. lekker meubels geshopt dus. Die banken zitten aan het einde van de dag ook allemaal even lekker he... Leuk dat je een eigen site hebt gemaakt voor je zoontje... ik zou bijna willen gaan kijken. Ben zo langzamerhand aardig benieuwd wie jullie allemaal zijn. Leuk dat je een bos bloemen van je mannetjes hebt gekregen, dat doet de mijne nou nooit, klaag klaag!. He misschien heeft hij het wel aan het rechte eind en voelt hij gewoon dat je zwanger bent.
@lentekriebeltjes... hoe is het inmiddels met je kaakje?? Ben je al van de pijnstillers af?? Heel fijn dat alles zo meeviel, zo zie je maar, weer voor niets druk gemaakt he. Nou ik heb even op je babysite gekeken hoor en natuurlijk een berichtje in je gastenboek achter gelaten. Super leuk, nu maar snel hopen dat je hem snel kunt gaan gebruiken he.
@wensje.. hoe is het met jou, ook al flink wat daagjes over tijd he.... TESTEN!!!! We zijn zo nieuwschierig. Laat je snel wat weten.

Nou ik heb geloof een flink aantal van jullie geschreven, maar ik ben het nu even zat. Ga nog maar even wat nuttigs doen, voordat mijn mannetje weer thuis komt na een 1e dag werken na de vakantie. Hij zal wel weer genoeg te klagen hebben over zijn collega.... die schijnt altijd als je terug komt van vakantie wanneer je nog geen 5 minuten binnen bent, over allerlei onzin dingen en verveldende klanten te beginnen. In plaats van even rustig aan beginnen. Nou lekker! Ben je gelijk weer toe aan vakantie.

Nou lieve meiden, hier nog even snel onze lijst...

NOD:
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart

en natuurlijk mijn bannertje weer eens.

Tot snel weer, dikke kus van Amber

Dag dames,

Bij is het nog steeds erg spannend tempratuur blijft hoog, maar ben ook nog steeds een beetje verkouden (mischien heeft het wel met mekaar te maken). Verder ben ik erg moe en de hele dag duf ik heb weinig puf en een beetje draaierig. Ik heb niet zoveel last meer van mijn eten wat niet lekker valt, dus dat is ook wel fijn. Ik ga lekker naar bed als onze Rick ook in bed ligt, en dat bevalt me goed. Mijn borsten zijn soms iets gevoeliger, ze zijn in ieder geval wel wat gegroeid. Ik heb het ook allemaal heel erg warm, ach we zien allemaal wel.

Ik zou jullie wel een kijkje willen geven in mijn leventje alleen weet niemand van mijn vriendengroep/famillie dat we bezig zijn en ben dan erg bang dat het uitlekt want ze staan op scherp die famillie van mij.

Wanneer denken jullie dat ik het beste kan gaan testen, ik heb vorige week maandag mijn ei gehad, en de dag erna was mijn tempratuur al omhoog.

Amber27: Ik had tijdens de zwangerschap van onze Rick ook erge trek in beschuit met muisje maar vooral de roze muisjes. Ik heb nu s'morgens allemaal zin in 2 boterhammen met boter en pindakaas. Niet 1 boterham maar 2, terwijl ik s'ochtends normaal gesproken geen boterham kan wegkrijgen.

Groetjes Nicole

He meiden

Nou we zijn terug van de VK en we hebben ons wormpje gezien met een mooi kloppend hartje.
OOOOOOHHHHHHH wat is dat toch weer mooi he!!
Dan te bedenken dat ik vorig jaar om deze tijd ook met een dikke buik liep, lijkt het alweer een eeuwigheid geleden.
Wat blijft het toch wonderlijk, dat zo'n wormpje uitgroeid tot een mensje.
Want echt in dit prille stadium zit er nog geen vorm van een mensje aan.
Maar we hebben een hartje gezien en dat is weer een enorme opluchting.

Ik hoop echt dat jullie allemaal heeeeeeel snel net zo blij zijn als ik (wij) nu zijn, want dit gun ik echt iedereen hier!!!

Summeke: Ik heb het echt niet verkeerd begrepen hoor!!! Vind het alleen maar lief dat je ons mist en naar ons vraagt. Maar soms heb ik echt de puf niet om te reageren. Hoop dat je me dat niet kwalijk neemt..........
En ik blijf echt hier op ons forumpje vind het hier erg gezellig. Jullie zijn mijn forumvriendinnen hahahahaha.

Nicole: Spannend allemaal zeg!! Wanneer heb je voor het laarst een zwangerschaptest gedaan? Hoop echt dat het raak is, je kwaaltjes te horen moet het positief zijn, maar ons lichaam is niet altijd een goede graadmeter, BALEN!!!
Ik duim voor je!!

Misspiggy: Bij jou schiet het ook op dat je naar de VK mag. De 29ste toch? Is de verjaardag van mijn dochtertje.
Dus een leuk weekend gehad in Tilburg, lijkt me inderdaad wel erg gezellig om lekker op het terrasje te zitten en heerlijk mensen kijken.
Begin jij ook al een buikje te krijgen?

Amber: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Wat worden ze toch altijd verwend he!
Fijn dat je schoonmoeder je weer lekker komt helpen in de huishouding. Lekker alles schoon in een keer.

Mariska1980: Jammer dat je niet mee kan doen met MvM. Ik beloof je dat ik extra veel zal plassen, zodat ze niet merken dat jij niet meedoet.......hahahahha. Het belangrijkste vind ik dat je er in ieder geval voor 100% voor had willen gaan en dan is het pech dat het niet mag. Het komt uit een goed hart.
Mocht jij trouwens niet eerder naar de VK i.v.m in het verleden de miskramen? Want hoever ben je nu precies?
Hoop dat je misselijkheid snel zal afnemen!!

Nou meiden ik ga even voor de buis en dan duik ik optijd m'n nestje in, ga ik fijn dromen van ons wormpje die we vanavond hebben gezien.
IK BEN ZOOOOOOO GELUKKIG, sorry maar dat moest er echt even uit.

Lieve meiden ik duim en denk aan jullie en hier nog wat glitters voor diegene die ze zo hard nodig hebben.

***************************glitters**********
********************glitters*************
*****glitters****************************
**glitters*************glitters******
glitters***********************glitters***

Fijne avond allemaal!!!
Dikke knuffel

Noompje....tjee wat jammer nou zeg dat je niet mee kan doen.....wel nobel dat je het wilde doen. telt ook hoor!!! oe je hebt je kindje nu ook echt gezien!! wat leuk! Ik hoop het ook snel mee te maken :) hoop voor iedereen hier zodat we gezellig zwanger verder kunnen praten!! En die moeheid...tuurlijk begrijp ik het hoor!! Als het niet uitkomt gewoon ff laten hangen ...kweet nu dat je vanzelf wel weer langskomt :)

Misspiggy...a roze maandag!! ben zelf ook 1 x geweest en keek ook mijn ogen uit hahaha...ben wel wat gewend hoor (woonde vlak bij amsterdam vroeger) .. maar toch erg leuk!

Amber...nee ik ga alleen. Mijn vriend kon echt geen vrij krijgen...vind het eigenlijk niet zo heel erg hoor om alleen te gaan. Ik zie wel...geen idee wat ik moet verwachten!

Ik heb vandaag gewerkt en ben beetje moe. Morgenochtend om 10 voor half 12 gesprek bij de gyn. Weet niet wat ik ervan moet verwachten...ik zie echt wel.
hou jullie op de hoogte!!

*leg de glitters in de tjes en stop er een paar in mijn zak....voor morgen...je weet maar nooit*

Hee meiden!

Hier weer even een berichtje van mij... Heb niet zo heel veel tijd maar wil toch even laten weten hoe de zaken ervoor staan. Helaas zijn de RD's toch gekomen vorige week... Dus testen is niet meer nodig helaas! Nu maar weer opnieuw proberen komende maand! Moet mn NOD nog even uitrekenen dus ik zal morgenavond het lijstje weer even bijwerken... Baal ervan maar ja, op naar ronde 5! Ga nog wel even een maansteen armbandje bestellen, wie weet of het helpt!!

Allemaal nog een fijne avond gewenst en voor iedereen heel veel geluk. Morgenavond weer een lange reactie van mij.

Groetjes!!

Hoi lieve meiden!

Hier weer even een berichtje van mij. Heb twee flinke baaldagen achter de rug. Had het er in een keer heel erg moeilijk mee dat we naar alle waarschijnlijkheid het IVF traject in moeten. Kon het in een keer niet hebben dat het bij ons op de natuurlijke weg niet zal lukken. Voelde me mislukt en emotioneel zat ik er echt even helemaal doorheen. Heb natuurlijk altijd al geweten dat de natuurlijke weg bij ons een moeilijke weg zou worden, maar heb ook altijd gedacht dat we dat niet nodig hadden, dat we voor die tijd al wel aangeteld zouden zijn. Ineens ging de knop om en kwam het besef. Maar gelukkig heb ik er in mijn omgeving heel veel over kunnen praten en gaat het weer een stuk beter. We zien het weer zonnig in en gaan er voor de volle 500% voor!

Marina: Wat lief dat je wat van mijn RD's klachten over wil nemen! Wat ben je toch een schat!  Kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat je een maand over moet slaan. Ook al weet je dat het beter is, emotioneel is het toch een gemiste kans! En dan lijkt september ineens zo ver weg! Succes en sterkte meid! Ook met de behandelingen!
MissPiggy: Volgens mij bestaat er geen gouden tip voor het opvoeden en zo van kinderen. Maar kan me voorstellen dat ze het bloed onder je nagels vandaan kunne halen door niet te eten! Zijn er geen boeken of zo van die Super Nanny? Die heeft vast wel een goede manier om zoiets aan te pakken. Succes!
Amber: hahahaha, geweldig die opmerking van je kleine meid! Wat kunnen ze toch bij de hand zijn op zo'n jonge leeftijd he! Mijn neefje heeft, toen hij net 3 was tegen mijn zus gezegd (mijn zus kwam thuis met een nieuwe trui voor hem): Oh nee mam, die trui trek ik toch niet aan op straat, dan loop ik voor gek! En dan had je dat gezichtje moeten zien. Volgens mij is mijn ander neefje echt de kampioen met rake opmerkingen maken. Hij is nu 3 en een half en praat je echt onder de tafel, weet overal een antwoord op, om gek van te worden! Zo waren ze een tijdje terug bij hun in huis met 6 mannen aan het werken omdat er glasvezelkabel gelegd moest worden. Natuurlijk stond hij er met zijn neus bovenop. Zegt een van die mannen: Goed kijken he, dan kan je ons dadelijk helpen. Zegt mijn neefje: Jij wordt toch betaald om dit werk te doen! Zegt een andere man: Ja, let maar goed op dat wij goed werken want ik heb gehoord dat jij hier de baas bent. Zegt mijn neefje: Dat heb ik ook gehoord! Echt geweldig. Dit komt zo misschien wat brutaal over, maar gelukkig is dat bij mijn neefje niet het geval. Hij heeft zijn ondeugend en lief snoetje echt mee!
Oh, nog even over die pijn in je buik. Mijn zus had dat bij de tweede en derde zwangerschap ook al na 6-7 weken! Ook zij schrok toen en is naar de vk gegaan en die bevestigde idd bandenpijn! Dus maak je maar net druk meid!
Mariska1980: Jeetje balen joh, dat je niet mee mag doen met moeders voor moeders. En waarschijnlijk heb ik  straks die hormonen zo hard nodig!!! Nee grapje meid. De intentie is er dat je wel mee wilde doen. Kan jij toch niets aan doen dat het dan niet gaat! het is je vergeven!
Amber: Ja, twee keer voor jou! Wij gaan de eerste week van augustus, onze eerste vakantie week, naar de belgische ardennen. Tegen de franse grens aan. Lekker wandelen en kasteeltjes kijken en leuke plaatsjes bezoeken. Mijn zusje en haar vriend gaan met ons mee. We hebben een heel leuk huisje gehuurd. Dus heb er echt ontzettend veel zin in! als het goed is heb ik dan net mijn ei, dus wordt een drukke vakantie hahahaha!
Nicoleg: ooh, wat spannend meid! De voortekenen zijn goed. Maar inderdaad we weten allemaal dat ons lijf ons zoooo voor de gek kan houden. Hebben we volgens mij allemaal al eens meegemaakt hier! als je vorige week maandag je ei hebt gehad, heb je volgens mij komende maandag je NOD! Ik duim voor je meid!
Noompje: Ooooh wat geweldig meid! Gefeliciteerd. Kan me helemaal voorstellen dat je helemaal gelukkig bent nu je je kleine wormpje hebt kunnen zien! Echt gaaf! Ik moet gewoon even een traantje laten toen ik het las, ook van geluk maar dan voor jou!
Summeke: Weet net of je dit nog leest voor je naar de gyn moet maar wil je toch heeeeel veel succes wensen! Ben heel erg benieuwd wat hij/zij zegt, doet enzo! Laat je snel weten hoe het was?
Wensje: Jeetje wat balen van je RD's! je zat toch wel al een tijdje op het wachtbankje! Wat oneerlijk zeg! Ga je gezellig met ons mee naar de volgende ronde! Summeke heeft alle glitters voor ons verzameld dus pak er ook een paar!

he meiden, even een ander vraagje:
Ik lees hier verschillende dingen over een maansteen. Nu  had ik daar beelden bij dat dat een hele grote zware steen was die in de tuin ligt of zo. Maar toen las ik dat iemand die onder zijn kussen legt, dus dan zal het wel niet zo'n grote steen zijn want dat lijkt me niet echt makkelijk slapen! En je kunt ze ook aan een ketting of armbandje dragen. Maar waar is dat eigenlijk voor???

Liefs Ellen.

Terug
Bovenaan