He he meiden,
Hier ben ik dan weer. Druk, druk, druk met vooral niks doen, hihi. Morgen komt mijn schoonmoeder weer lekker helpen met poetsen, dus ik mocht vooral niet teveel doen vandaag en gisteren. Nou dat laat ik me geen 2 x zeggen natuurlijk. Ik moet na gisteren nog steeds mijn strijkplank gaan opzoeken, dat is er ook niet meer van gekomen en wat zit ik nu weer te doen... mij tijd te verdoen achter de pc! Het is me wat zeg!! Nog 1 dag vrij morgen en dan mag ik weer aan de bak voor 3 dagen. He bah na vakantie heb ik daar nooit zin in. En als je dan ook nog zwanger bent en je zo onzettend moe, lui en loom voelt dan heb je daar natuurlijk helemaal geen zin in. Vannochtend ben ik maar even meegegaan naar bed, toen britt ging slapen, heerlijk!
Maar het is gelukkig wel mooi weer geworden, heerlijk. Daar was ik na al die regen wel aan toe! Hopen dat de zomer nu echt doorbreekt en dat we nog wat mooie maanden tegoed hebben.
@misspiggy.. Dus jij hebt je lekker vermaakt op de kermis in Tilburg, leuk hoor, ben er ook weleens geweest. Heb je dat huwelijk tussen die twee leraressen nog gezien, die trouwden op roze maandag op de kermis. Je hebt dus heerlijk ongenegeerd op een terrasje mensen zitten bekijken, is normaal gesproken al leuk, maar nu helemaal grappig natuurlijk. Lekker even een weekendje zonder kleine man zeker, even lekker weer ouderwets tot elkaar komen en lekker uitslapen. Dus jij hebt ook al allerlei klachten in je onderbuik na een lange dag... ik denk dan inderdaad ook dat het me banden zijn en het oprekken van mijn baarmoeder. Nu zit ik net een stukje van jou te lezen waarin je je onweerstaanbare drang in eten beschrijft, ik krijg gelijk weer hongen, hahaha. Weet je waarik mijn voirge zwangerschap verslaafd aan was... aan beschuit met muisjes, heerlijk die anijssmaak. Ik heb al die tijd roze muisjes gegeten en Britt is een meisje geworden, dus als ik nu blauwe muisjes ga eten, zou ik dan een jongen krijgen, wie weet. Ja gelukkig gaat het weer iets beter met mijn mannetje, tja het komt op zetten als kakken zeg ik weleens.... opeens is het dan teveel allemaal. Aankomend weekend is mijn vader jarig en gaan we zowiezo zondag weer, dus dan kan hij wel mee.
@Mariska... he vervelend dat je niet mee kon doen met moeders voor moeders, ach kan gebeuren. Nu kun je je erbij neerleggen en heb je iig die stinkende flessen niet in huis, hihi.
@summeke, veel suc-6 bij de gyn. morgen, gaat je moeder nu met je mee?? Wel fijn dat zij het nu weet, dan kun je verhaal lekker bij haar kwijt.
@noompje.. jij hebt dus ook van die heerlijke klachtjes... de ene keer loop ik ook haast leeg en dan heb ik weer een week last van obstipatie... leuk he, maar verder klaag ik niet hoor. Veel plezier vannavond met de echo.... laat je nog wat weten, we zijn zo benieuwd. Geniet er maar van.
@marina.. fijn dat je je weer beter voelt. Fijn dat je keuken nu echt bijna af is! Dat idee trouwens van die m&m's.. super grappig, Helaas heb ik het dus al aan beide ouders verteld, kan het moeilijk nog eens vertellen, hihi.
@ellen, fijn dat je ook snel vakantie hebt, gaan jullie nog weg?? Wij willen nog wel een weekje weg gaan, gewoon in nederland. Zolang Britt nog klein is, wil in persoonlijk nog geen lange reizen met haar maken, ze begint al te klieren als we meer dan 1.5 uur in de auto moeten zitten. En ook fijn dat jullie voor jezelf de beslissing hebben gemaakt wat betreft het bezoek aan de gyn, hopelijk komt daar snel een mooi kindje uitrollen, hihi. En lees je maar alvast lekker in. Er is inderdaad genoeg over te vinden.
@Bloesem, en en wanneer ga je nu testen?? Je houdt ons zo lang in spanning! oh ik lees opeens dat je donderdag gaat testen, he als je inmiddels al zolang overtijd bent kun je ook 's avonds testen hoor, dan hoef je niet perse ochtend urine te gebuiken. De testen geven ook aan dat je ze op elk moment van de dag moet kunnen gebruiken, als je daarvoor maar niet heel veel water gedronken hebt, dan is je urine weer erg verdund. Dus misschien morgen avond een testje er tegenaan gooien??
@nicole. lekker meubels geshopt dus. Die banken zitten aan het einde van de dag ook allemaal even lekker he... Leuk dat je een eigen site hebt gemaakt voor je zoontje... ik zou bijna willen gaan kijken. Ben zo langzamerhand aardig benieuwd wie jullie allemaal zijn. Leuk dat je een bos bloemen van je mannetjes hebt gekregen, dat doet de mijne nou nooit, klaag klaag!. He misschien heeft hij het wel aan het rechte eind en voelt hij gewoon dat je zwanger bent.
@lentekriebeltjes... hoe is het inmiddels met je kaakje?? Ben je al van de pijnstillers af?? Heel fijn dat alles zo meeviel, zo zie je maar, weer voor niets druk gemaakt he. Nou ik heb even op je babysite gekeken hoor en natuurlijk een berichtje in je gastenboek achter gelaten. Super leuk, nu maar snel hopen dat je hem snel kunt gaan gebruiken he.
@wensje.. hoe is het met jou, ook al flink wat daagjes over tijd he.... TESTEN!!!! We zijn zo nieuwschierig. Laat je snel wat weten.
Nou ik heb geloof een flink aantal van jullie geschreven, maar ik ben het nu even zat. Ga nog maar even wat nuttigs doen, voordat mijn mannetje weer thuis komt na een 1e dag werken na de vakantie. Hij zal wel weer genoeg te klagen hebben over zijn collega.... die schijnt altijd als je terug komt van vakantie wanneer je nog geen 5 minuten binnen bent, over allerlei onzin dingen en verveldende klanten te beginnen. In plaats van even rustig aan beginnen. Nou lekker! Ben je gelijk weer toe aan vakantie.
Nou lieve meiden, hier nog even snel onze lijst...
NOD:
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Ikke 3e ronde 1e kindje NOD 10 aug
Summeke 4e ronde 1e kindje NOD 15 aug
Ellenan 4e ronde 1e kindje NOD 17 aug
Marina 4e ronde 1e kindje NOD 19 sept
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart
en natuurlijk mijn bannertje weer eens.
Tot snel weer, dikke kus van Amber