Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Nicole: Bedankt dat je dit zo voor me hebt nagezocht! Erg lief van je! Ik was zelf ook al tot die berekening gekomen, maar durf het gewoon echt niet te hopen.

Ik denk ook de hele tijd: als de gyn vorige week maandag op de echo nou toch een eitje heeft gezien, dan zit ik nu pas op dag 7, dat is veel te vroeg voor ongi, dat kan gewoon niet. Maar ik durf niet te denken dat het een innesteling is. Het ziet er bijna hetzelfde uit als ik ongi wordt. Heb ook de hele dag al kleine steekjes in mijn onderbuik, ook echt van die lichte ongi krampen. Was net nog even naar de wc geweest en toen eens even goed gekeken. Het is bijna dezelfde soort afscheiding als je hebt wanneer je vruchtbaar bent, maar dan niet doorzichtig van kleur maar bruinzig (sorry voor de smerige details!). oooooo, help! ik weet het gewoon niet maar kan nergens anders aan denken. Gelukkig hebben we vanavond een verjaardag, mijn schoonmoeder wordt vandaag 60! En ik ben zoooo blij dat we morgenochtend al op tijd (8.40 uur) naar de gyn moeten! Ben zooo benieuwd wat hij gaat zeggen! Maar ben bang dat het toch gewoon afwachten wordt welke kant het op gaat!

Summeke: 5.5 maanden, ooh wat leuk. Dat is echt de leeftijd dat ze dingen gaan ontdekken en zo! Kan me voorstellen dat je het helemaal geweldig vindt om op te passen! He meid, ik hoop zo voor je dat de RD's niet komen! Ik duim me suf terwijl ik lig te piekeren. Als ik vanavond weer niet kan slapen, ga ik voor je duimen meid, misschien dat ik dan mijn gedachten op jou kan richten en niet op mezelf hihihihi!

Nicole: he meid, wat vervelend dat je zo verkouden bent. En idd, dan mag je nog niets nemen ook niet. Misschien een tip van grootmoeder voor een verstopte neus: Spoelen met zoutwater: Water koken, theelepeltje zou erin, af laten koelen, ene neusgat dicht houden en door het andere water opsnuiven en diep doorsnuiven zodat je het uit kan spugen. En dat omwisselen, dan de ene neusgat, dan de andere. Is in het begin ontzettend smerig en je denkt dat je je verslikt, maar het helpt echt!! Sterkte en beterschap meid!

Zo, wij gaan dadelijk al naar de verjaardag. Als ik morgen terug ben van de gyn laat ik meteen weten hoe het was!

Liefs en een dikke knuffel want jullie zijn schatten!

oh ja Summeke: mocht het dan onverhoopt toch niet raak zijn deze maand en je bent op corfu de kamer niet uit te krijgen, dan is het dan zeker raak! In mijn omgeving zijn 6 (!!) stellen die op vakantie raak hebben geschoten zeg maar!
Moet je dan ook gelijk weer aan de clomid? Oooo, foute vraag, daar willen we het nu nog helemaal niet over hebben!

En trouwens ik vondt jou naam maar ook de naam van Marina wel leuk voor ons volgende topic. of we maken ervan:
Aprilstoppers 3, een half jaar later......

liefs.

De tijd is weer voorbij gevlogen. Door alle drukte weer ruim een week niet de tijd gehad om te reageren. Ik heb wel veel meegelezen, maar eigenlijk niet gereageerd. Ik ga dus maar weer mijn best doen om bij te lezen.

Ik las dat het zwangerenbankje wel weer met 2 zwangeren is uitgebreid.
@nicoleg en bm: allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopelijk zijn jullie inmiddels al een beetje gewend aan het idee. Geniet ervan de komende weken. Hebben jullie het al tegen iemand verteld? Moeilijk he, om zo'n geheim voor je te houden.

@nicoleg: en heb je nog steeds last van minder zicht? Hier nog een, heb afentoe het idee dat ik toch echt een nieuwe bril nodig heb. Ik zit de hele dag te knijpen met mijn ogen en daardoor ook redelijk vaak hoofdpijn. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gehad en toen was het gelijk na de bevalling over. Alleen toen had ik er pas later in de zwangerschap last van. Ik merk wel dat wanneer ik moe ben het erger wordt.

@bm: mmmm, nu al last van vergeetachtigheid. Dat zal nog wat worden. Meestal wordt het gedurende de zwangerschap alleen maar erger. Ik heb ooit afspraken gemaakt met mensen en dan kon ik me dat achteraf niet eens meer herinneren......Ik ben zelfs een keer met de auto weggereden terwij de achterklep nog open stond! Hoe dement!

@marinax: wat fijn dat de uitslagen van de onderzoeken allemaal goed waren. Er valt dan toch wel een last van je schouders af. En wat betreft al die andere onderzoeken: nog heel veel succes ermee! Het zal je wel een hoop energie kosten. Realiseer je wel dat het allemaal momentopnames zijn en ongetwijfeld zul je hiervoor ook best een beetje nerveus zijn en dat speelt allemaal mee als zo'n onderzoek wordt afgenomen. Toen ik zwanger was van zoonlief hebben we alles nieuw gekocht. Nu voor de tweede hebben we natuurlijk niet zoveel nodig. Max krijgt wel een nieuw kamertje, maar dat houden we wel simpel. We gaan eerst even lekker bij de Ikea neuzen en anders ga ik op koopjesjacht bij andere winkels. Wel denk ik dat we een andere kinderwagen nodig hebben. Max is net 2 als de 2e komt en is dan eigenlijk nog te klein om hele stukken alleen te lopen. Afgezien daarvan, peert hij er regelmatig tussenuit en wil ik vast kunnen zetten in de buggy. Ik denk dat dus dat ik voor een kinderwagen even op Marktplaats ga kijken. Kijken of daar iets te vinden is. En je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wil.

@amber27: vakanties gaan altijd veel te snel voorbij. Nog een paar daagjes en dan is hij echt weer voorbij. Fijn dat jullie zo genoten hebben! En actief de zolder opgeruimd....ik ben jaloers. Ik ben niet zo'n opgeruimd typetje en kan heel jaloers zijn op mensen die dat wel zijn.

@summeke:hoe gaat het inmiddels met je? Nog steeds verkouden, moe, misselijk. Ik las dat je NOD eraan zit te komen. Veel succes met wachten! Ook ik duim weer voor je mee. En de bordjes van Blueband zijn wel heel leuk. Ik heb toevallig afgelopen vrijdag mijn bordje opgehaald. ze zijn alleen wel van steen. Leuk als zoonlief besluit om ermee te gaan frisbeeen blijft er niet veel van over. Vervelend om te lezen dat het niet zo goed gaat met je oom. Ik kan me goed voorstellen dat je er misschien best een beetje van geschrokken bent. Hoe gaat het inmiddels met hem? En wat betreft alcohol: toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, heb ik me aardig volgegoten met rose (wk was toen bezig), ook heb ik toen nog aardig wat sigaretjes gerookt. Toen ik eenmaal wist dat het raak was, ben ik acuut gestopt met roken en heb ik de rose ook laten staan.

@lentekriebeltjes: klopt het dat je donderdag je 1e echo hebt? Heel veel succes en plezier! Het blijft toch altijd een beetje spannend. Geniet ervan, want het is zo bijzonder om zo'n klein mensje in je buik te zien.

@ellenan: succes morgen bij de gyn! Zoals je het omschrijft zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Bij Max heb ik ook helse krampen gehad, toen dacht ik ook echt dat ik gruwelijk ongesteld ging worden, achteraf bleek dat dus ook de innesteling te zijn. Het zou dus kunnen zijn.....Gefeliciteerd met je schoonmoeder! Veel plezier op de verjaardag! Je hebt in ieder geval even wat afleiding.

Hier verder qua zwangerschap niet veel bijzonders te vertellen. Vandaag 15 weken alweer. Buikje groeit gestaag, heb wel afgelopen zaterdag de prenatal leeggekocht. Allemaal hele leuke broeken en truitjes gescoord. Dus deze zwangere muts ziet er nu ook weer hip uit. En mijn moeder heeft mijn outfits aangevuld met een paar hele gave okergele laarzen. Helemaal geweldig!
Qua werk zit ik er even helemaal doorheen. Ik heb momenteel een conflict met mijn leidinggevende en heb me vanmiddag ziekgemeld. Ik was niet meer in staat om mijn werk fatsoenlijk uit te kunnen voeren en aangezien ik wel een babietje in mijn buik heb, heb ik voor mezelf gekozen. Ik ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen......

Ik duik mijn bedje in en ga proberen vannacht wel te slapen.

Hoi iedereen!
ik kom ook weer eens voorbij gevlogen!
hier alles goed de misselijkheid is al een heel stuk minder! daar ben ik erg blij om
Maandag de echo waar ik veel zin in heb maar stiekum ook wel een beetje zenuwachtig
Vond net nog een test in de la  die heb ik voor de fun gedaan hihihi, nou bij het verkleuren al gelijk 2 strepen zichtbaar dus dat zit wel goed. Vond het wel geinig zo voor de gein

En ons zwangeren bankje aangevuld met 2 nieuwe van harte!!
@  misspiggy rot voor je die situatie op het werk pfffft nooit leuk een conflict.Groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld je moet voor jezelf kiezen het werk doet dat niet voor je. Ik hoop dat het snel opgelost wordt

@ alle wachenden op de nod: succes en ik duim heeeeelllll hard!!!!

Hey Meisjeb , misspiggy en ikke leuk dat jullie ff laten weten hoe het met jullie is!!

ik heb zelf nu beetje licht doorzichtige bruine afscheiding ...moet zelfs een inlegkruisje gebruiken...dus denk dat het feest morgen losbarst......
Ja ellenan...ik blijf nu aan de clomid totdat ik zwanger ben of dat de gyn anders besluit.
Het fijne is wel....nu weet ik dat vandaag/morgen/overmorgen mijn NOD is...ik ben nog nooit zo op tijd geweest! om en nabij 14 dgn na eisprong!!! Ook weet ik dat ik dankzij mijn echo;s op dag 16/17 mijn eisprong heb...dit is fijn want dat kan ik de volgende ronde aanhouden omdat we dan geen echo's kunnen doen ivm vakantie

ik ga lekker maffen...wil morgen de was gaan doen en schoonmaken zodat we lekker in een schoon huis terug komen na de vak

trusten allemaal

RD's zijn gearriveerd

Net de gyn gebelt om te vertellen dat aankomende ronde geen echo's gemaakt kunnen worden ivm vakantie...de assistent gaat toch even vragen of ik dan wel met de clomid door mag gaan. (zie zelf het probleem niet zo, heb nu een idee wanneer ik die eisprong heb. en wanneer mijn nod is......afin....de gyn belt morgen terug0

ondertussen last van krampen en misselijkheid. Denk dat die misselijkheid en van de week dat gevoel dat ik er vlak tegen aanzat misschien wel kwam door hoe ik reageer op de clomid? geen idee...in iedergeval...op naar de volgende ronde!

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid?
-->.....even bericht van de gyn krijgen of door mag gaan met clomid
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
-  9 sept  -> 4e echo, kijken of er een cyste zit.......

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Terug
Bovenaan