Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi Dames,

Zo, nu wil ik even een ego berichtje plaatsen, sorry daarvoor maar ik wordt helemaal gek. Heb vannacht bijna niet geslapen, heb de hele nacht liggen piekeren. het volgende is aan de hand:
Normaal gesproken heb ik als ik ongi wordt, 1 of 2 dagen van te voren wat hele dunne en kleine bruinige sliertjes met het afvegen. Normaal heb ik dat ongeveer 10-11 dagen na mijn eisprong en wordt dan op dag 12 ongi, eerder dan normaal dus. Daar schrok ik eerst altijd wel van, maar dat ben ik nu gewend.
Nu ging ik gisteravond naar het toilet en had ik ik weer van die kleine dunne bruine sliertjes met afvegen. Ik dacht: dat is snel. Ik zat gisteren namelijk op zijn vroegst op dag 7-8 na mijn eisprong!!! Gisteravond nog lekker een filmpje gekeken met manlief en toen we een paar uur later naar bed ging had ik wat oud-rozeachtig bloed in mijn broekje. Niet veel, maar wel wat. Ik had ook de hele avond wat steken en zo in mijn buik, echt het gevoel dat ik ongi ben. maar dat kan toch niet zo snel al!!!! Vanochtend nog steeds wat gekleurde afscheiding, maar dat wat meer slijmerig. Ook nu voelt het alsof ik ongi ben/wordt. Help!!! ik wordt helemaal gek! Ik denk: als ik 7-8 dagen na mijn eisprong al ongi wordt, heeft een eventuele innesteling toch helemaal geen kans gehad! En normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 34-36 dagen, al sinds februari, en dan nu ineens een cylcus van 20 dagen!!!
Tuurlijk heb ik gedacht aan een innesteling, maar zo voelt het niet. Oh, dat klinkt raar want ik weet natuurlijk niet hoe een innesteling voelt, maar het voelt echt als ongi, buikkrampen en zo.
Ik ben blij dat ik morgen al weer naar de gyn kan, want dit vindt ik toch echt niet normaal! Help, ik ben mezelf helemaal gek aan het maken!

Sorry meiden voor de smerige details en het ego bericht, maar ik heb er echt slecht van geslapen vannacht! Wat kan dit nu weer zijn???

Liefs Ellen.

@ellenan
zou het echt geen innestelbloeding kunnen zijn? ik bedoel..qua dagen zou het wel kunnen kloppen hoor!! zo  niet dan heb je dit keer inderdaad een rare korte cyclus! Vervelend dat je er niet van heb kunnen slapen.
Wat fijn dat de BBQ mee viel. Aaaaw wat lief van je neefje!! .... nou die van mij klets ook de oren van mijn hoofd...ik begrijp hem alleen nog niet hahaha
nieuwe topicnaam: Aprilstoppers zijn er bijna !!  deel 3 ?? maar vind die van marina eigenlijk leuker APRILSTOPPERS 3...DE LAATSTE LOODJES !!

@lentekriebel
Hey meis...fijne vakantie gehad dus? fijn!!
Wat een leuke manier om je zus te vertellen dat je zwanger bent!! Het lijkt me heerlijk om de gezichten van je familie te zien als je verteld dat je zwanger bent :) hoop dat ik dat snel mee mag maken.
Je hebt inderdaad dan behoorlijk wat bij te lezen hahahah

Hier alles nog steeds rustig .... ik voel me wel al twee dagen raar...maar het zit meer ter hoogte van me maag..honger gevoel...hier en daar een krampje onderin..soms tegen misselijkheid aan zitten en dan toch bedenken...nee ben niet misselijk....
Gister ook lang wakker gelegen...dach doe een test vandaag maar heb echt besloten te wachten tot vrijdag.....

ik ga me neefje ff zijn fles geven

laterssssss

Ellenan, zou het echt geen innestelling kunnen zijn??? dat is 8-10 dagen na je ei toch?? Ik hoop het zeer, anders is het inderdaad wel erg vroeg, of misschien bij het vrijen iets geraakt?? Ik zou het toch maar even de gyn vragen maar ik gok op innestelling

o wat leuk van je neefje! Ik weet nog toen mijn nichtjes klein waren, vroeg ik wat ze voor de verjaardag wilden, dat ik op hun partijtje kwam, hielp daar dus vaak mee met spelletjes enzo, erg leuk.

nou ga me maar eens klaarmaken,

Summeke kaarsje brand, deel maar even met Ellenan want die kan hem nu ook wel gebruiken!

Tja, dat spookt bij mij natuurlijk ook de hele tijd door het hoofd, een innesteling. Hoop het van harte natuurlijk maar ben bang van niet. Heb ook geen idee hoe lang je bloed of bruinige afscheiding kunt verliezen bij een innesteling. Iemand enig idee? Er zit nu ook geen bloed meer bij, was alleen gisteravond in mijn onderbroek wat bloed te zien.
GRRRR wordt knettergek hier!  

Marina: bedankt voor je lieve woorden en het kaarsje. Kan het nu zeker goed gebruiken! Van het vrijen kan het niet komen, we hebben namelijk zaterdagochtend voor het laatst gevreën en toen was er niets aan de hand. Lijkt me niet dat dat nu nog daarvan kan zijn, toch?

Summeke: ook jij bedankt meid! en je voelt je raar en hebt honger, mmmmm dat kan toch wel iets betekenen hoor! En dat vage gevoel van misselijkheid, dat ken ik wel. Heb ik sinds gisteren ook de hele tijd. Dat ik denk van: oh jee, ik ben misselijk, maar op datzelfde moment voel je dat ook weer niet. Is meer het gevoel dat je wat moet eten zal ik maar zeggen!
En idd neefjes blijven schatjes. Hoe oud is die van jou nu? Lijkt me echt helemaal super om een vaste dag in de week op te passen!

liefs.

Hoi Ellen,

Ik ben zo vrij geweest om wat data's van je laatste menstruati terug te zoeken en dat in te vullen in da berekening van www.predictor.nl en die laat het volgende zien:

Laatste menstruatie:  
16 augustus 2008

Cyclusduur:  
31

Meest vruchtbare dag:  
1 september 2008

Eisprong dag:  
2 september 2008

Innesteldag:  
7 september 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
12 september 2008

Positieve thuistest mogelijk  
16 september 2008

Ziet er natuurlijk erg hoopvol uit!!!

Groetjes Nicole

Verder gaat het mij even wat minder ben erg moe en hartstikke verkouden met bijholteontsteking. Mag geen medicijnen van de ha omdat ik zwanger ben, heeft hij iets homeopatisch voorgeschreven wat bij de apotheek en reformhuis besteld moet worden duurt ongeveer 2 dagen. Nou daar schiet ik wat mee op, heb net even in bed gelegen terwijl kindlief ook slaap maar kan niet slapen omdat mijn neus dicht zit. Ben toen maar even 10 minuten in bad gaan liggen langer hield ik het niet uit, begon ook meteen erg emotioneel te worden had als lectuur het zwangerschapsdagboek van onze Rick meegenomen. Ik ga me maar even aankleden want moet nog stofzuigen enz, want ik krijg vanavond bezoek, ik geef een Mylene huishoudparty (vriendin van mij geeft die).

Groetjes Nicole

nou ellenan...dat ziet er toch inderdaad erg hoopvol uit!!
Mijn neefje is nu 5 1/2 maand ... heerlijk joch!

Hier niet veel aan de hand ... heb het idee dat afscheiding iets van kleur veranderd...maar nog niet roze of rood.....maar krijg steeds meer het idee dat ik niet zwanger ben deze ronde...voel me er okey en rustig onder :)

klusweek in de volgende ronde ligt middeni n onze vakantie :) leuk om later de vertellen dat het in corfu is verwekt hihhih...afin we wachten af!

Terug
Bovenaan