Ben ik een heel verhaal aan het typen, zijn jullie ondertussen al met een nieuwe begonnen, nou hier dan alsnog mijn verhaal:
Dag dames
Summeke, Balen dat je ongi bent geworden, hoop dat je door mag gaan met die clomid.
EllenAn, ik heb ergens op een ander forum gelezen, dat als ze een echo maken met 4 weken zwangerschap dat ze alleen maar een vochtblaasje zien en niets meer. Dus dat kan ook de reden zijn dat ze vandaag bij jou niks zagen, en ze zullen het misschien ook wel niet mogen zeggen dat je misschien zwanger bent.
Verder voel me beroerd door mijn verkoudheid, voelde me gisteren zwaar kl**te had ook koorts. Ik heb gelukkig vannacht redelijk geslapen, heb nu even kindlief aan opa (schoonpa) uitbesteed, die wilden graag gaan fietsen. Is voor mij wel even fijn kan ik tenminste uitrusten, dus niet, ik moet de boekhouding doen van schoonpa, en er klopt weer een hoop niet dus ben al heel de ochtend aan het bellen en e-mailen. Ik heb verder geen zwangerschapsklachten alleen nog wat pukkeltjes in mijn gezicht, mijn zicht is de ene dag beter als de andere.
Groetjes Nicole