APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

A

Anoniem

Guest

Ja dames, hier is hij dan!!!
Heel veel vruchtbaarheid dit topic!
Dat de laatste 5 zich ook aan mogen sluiten.......

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid?
-->.....even bericht van de gyn krijgen of door mag gaan met clomid
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Summeke: hahaha, je was me net voor! ik wilde precies hetzelfde doen, had het lijstje al gekopieerd! Nou meid, dit topic gaan we ervoor he!!!

Ben ik een heel verhaal aan het typen, zijn jullie ondertussen al met een nieuwe begonnen, nou hier dan alsnog mijn verhaal:

Dag dames

Summeke, Balen dat je ongi bent geworden, hoop dat je door mag gaan met die clomid.

EllenAn, ik heb ergens op een ander forum gelezen, dat als ze een echo maken met 4 weken zwangerschap dat ze alleen maar een vochtblaasje zien en niets meer. Dus dat kan ook de reden zijn dat ze vandaag bij jou niks zagen, en ze zullen het misschien ook wel niet mogen zeggen dat je misschien zwanger bent.

Verder voel me beroerd door mijn verkoudheid, voelde me gisteren zwaar kl**te had ook koorts. Ik heb gelukkig vannacht redelijk geslapen, heb nu even kindlief aan opa (schoonpa)  uitbesteed, die wilden graag gaan fietsen. Is voor mij wel even fijn kan ik tenminste uitrusten, dus niet, ik moet de boekhouding doen van schoonpa, en er klopt weer een hoop niet dus ben al heel de ochtend aan het bellen en e-mailen. Ik heb verder geen zwangerschapsklachten alleen nog wat pukkeltjes in mijn gezicht, mijn zicht is de ene dag beter als de andere.

Groetjes Nicole

Hey ellenan

Dank je wel voor je knuffel .. .hier eentje terug!
Ja schrijf het wel stoer op... maar vind het wel jammer ... ben niet echt verdrieitg of zo...ben op dit moment meer bezig de aanhoudende krampen de baas te blijven .... dus ben bezig met de was.. en dan ga ik ff liggen.

Hoop dat ik morgen gewoon te horen krijg dat ik de volgende ronde clomid zonder echo's mag doen.

Spannend voor jou ook meid! .. nu op je   nod wachten!! ik hoop voor je mee!!

Hey nicoleg
Balen joh die verkoudheid..en de boekhouding...!
Fijn dat de kleine ff met opa aan het fietsen is :)

ik ga nu verder met mijn was .... zondag nacht op vakantie...wil dat alles weg is!

Nicole:
Ja, dat heb ik ook ergens gelezen of gehoord, en dat ze vanaf 6 weken pas een hartje kunnen zien kloppen.
Dus er zit voor mij echt niets anders op dan afwachten en mezelf inhouden niet elk uur naar de wc te gaan om te kijken of de RD's er echt zijn. oooh, wat zullen dit zware dagen voor mij worden!
He meid, wat vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent. Tja, en dan mag je nog geen medicijnen nemen ook niet. Lekker stomen, een heet bad, dat soort dingen helpen vaak ook goed! Beterschap meid!

Summeke:
Tuurlijk begrijpen we dat je het jammer vindt. En verdriet, tja dat hebben we de ene maand wel en de andere maand niet. Ik heb tot nu toe maar 1 keer echt even moeten huilen toen de RD's kwamen, de andere keren zette ik me er ook weer snel overheen! We gaan dan snel weer kijken wat de nieuwe data van eisprong, nod e.d. zijn!
Hopelijk worden de krampen niet te erg. En succes met de was!

Dat is dan weer het voordeel van in de ziektewet zitten. Ik heb nu in ieder geval genoeg tijd om actief mee te lezen en te reageren.
Vandaag zoonlief gewoon naar oma gebracht, dinsdag is altijd oppasdag en nu dus ook. Ik houd wel van regelmaat en ritme en heb ik ook lekker een dagje voor mezelf.

Vanochtend nog wel telefonisch contact gehad met leidinggevende. Ze wilde graag weten wanneer ik weer denk te komen werken. Eerlijk gezegd weet ik het echt niet.  Als ik al aan mijn werk denk,  loop ik spontaan te huilen. De hormonen  zullen hierin ook wel een grote rol spelen.  
@ellenan: je schreef iets over de arbo-arts of P&O. Ik werk zelf in het onderwijs. Op onze school is  wel een  medewerker personele zaken, maar deze houdt zich voornamelijk bezig met contracten, salarissen ed.  Daar hoef ik dus eigenlijk niet aan te kloppen. Bij de ARBO-arts kom ik pas als ik een aantal dagen in de ziektewet heb gezeten. Ik heb zelf al wel geprobeerd om contact te zoeken met mijn directrice, maar zij heeft geen tijd om mij te woord te staan. Eigenlijk kan ik dus op het moment niet zoveel. Ik laat alles maar even op zijn beloop en dan zie ik wel hoe het verder allemaal gaat lopen.
Verder lees ik dat je bij de gyn. bent geweest en dat alles er goed uit zag. Wat fijn om te horen! Je zult ongetwijfeld toch wel een beetje in spanning hebben gezeten. Nu nog een paar lange dagen wachten en dan zul je weten of jullie "harde" werk ook zijn vruchten heeft afgeworpen.

@summeke: wat ongelooflijk balen van je RD's! Heb je  al iets gehoord van de gyn?  

Ik ga weer verder met relaxen. Dalijk lekker een DVD-tje kijken. Lig nu lekker op de bank onder een dekentje........

Terug
Bovenaan