APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Deel 3 alweer, dames wat gaan we snel (vooral de laatste weken, niet normaal!!)

Ik ben aardig bij aan het lezen, maar kan het allemaal niet bijhouden, dus ik  ga dat vanaf dit punt weer proberen op te pakken !

Marinax: ik was op je site aan het kijken, ziet er erg professioneel uit zeg!!!  En wat een mooie trouwjurk, je zag er prachtig uit!! Maar even een vraagje nav je fotos: heeft pastoor Peeters jullie getrouwd???? Vergeef me als hij het niet is, maar hij lijkt erg op 'onze' pastoor. Ik kom niet meer in de kerk buiten begrafenissen en bruiloften en volgens mij is hij al met pensioen, maar hij lijkt er echt sprekend op. Als hij het wel is, woon je dan in de buurt van Venlo????????? Ik ben erg benieuwd! Zou wel erg toevallig zijn.

Nicoleg, beterschap!!!!!!!!!

Verder aan alle ladies heeeeeeeeeel veel knuffels van mij.
En natuurlijk glitters voor de bijna-zwangeren: *************** ************** *************** ************** *************** ************** *************** ************** *************** **************  *************** **************  *************** **************  *************** **************
En voor de zwangeren, als ik het goed onthouden heb tijdens het lezen  is iedereen van de ergste zwangerschap-kwaaltjes af, dat is mooi. Ik moet zeggen, ik ben twee of drie ochtenden een beetje minder lekker er aan geweest en ik kan me niet voorstellen hoe vervelend het moet zijn om iedere dag zo door te komen. Petje af voor de mensen die dat wel door moeten. Ook al is het voor een goed doel, het is wel vervelend. Al zul je het daardoor wellicht wel beter geloven dan ik nu doe, hahahaha.

De cursus was weer erg interessant, maar ook erg vermoeiend. Ik merk dat dat zich toch wat eerder op de avond aandient de laatste dagen. Lekker aan toegeven dacht ik zo, dus ik ga zo lekker plat hoor. Morgen komt moeders voor moeders en overmorgen al naar de verloskundige........joepie. Morgen komen overigens vrienden eten die we op de hoogte gaan stellen en vrijdag gaan we bij andere vrienden op bezoek en die gaan we het ook vertellen. Ik ben pas zeven weken, maar kan het echt niet meer voor me houden. Ik heb tevens besloten eind volgende week aan mijn directe collega's het nieuws te gaan vertellen omdat we de week erna een weekendje van het werk hebben en dan mag van mij iedereen het weten!!!!

Zo, ik ga nu echt plat,
Hele dikke kus voor jullie allemaal van mij!!!

Goede morgen dames,

Zo, hier gaat alles goed. heb echt heeeerlijk geslapen vannacht, alleen jammer dat de wekker dan zo vroeg afloopt (6.15 uur). gisteravond de hele avond flinke pijn in mijn onderrug gehad, nu ook nog een beetje maar wel minder. Afscheiding is een stuk minder, geen sliertjes of  slijm  meer alleen is het papier met afvegen nog wel wat donkerder dan normaal (sorry voor de smerige details maar weet ook niet hoe ik het anders duidelijk moet maken). Voor alle zekerheid heb ik gisterochtend en vanochtend mijn temp nog eens opgemeten en die was beide dagen 37.2. Dat is voor mij nog steeds hoog! Dus dat is goed! Maar die rugpijn voelt echt als ongi, heb dan ook elke keer het idee dat als ik naar de wc moet, het rood is, maar dat is nog niet.
Het is nu gelukkig al woensdag, dus het begint langzaamaan wel op te schieten, maar ben nu wel heeeeel erg benieuwd!!

Nicole: Groot gelijk meid, dat je je ziek hebt gemeld! Doe het maar lekker rustig aan en denk aan jezelf en die kleine kruimel in je buik! Wel jammer dat je niet naar het concert kan! En wat gaaf dat je zusje die meet en greet gewonnen had! Hoe heeft ze het gehad?

Lentekriebels: Marina woont idd in de buurt van Venlo, volgens mij in Ittervoort of daar heeft ze gewoond. Ze heeft het een tijdje terug wel verteld, maar ik weet het niet meer.
Wel fijn zeg dat je je gewoon lekker voelt! Kan wel voorstellen dat het nog onwerkelijk is, maar geniet er wel van he meid! En vandaag moeders voor moeders, goed dat je daaraan mee wilt doen! Summeke en ik zijn je dankbaar want wij kunnen dat goed gebruiken hahaha! En morgen naar de vk! Wat spannend. Wanneer krijg je de eerste echo? Ik kan me heel goed voorstellend dat je het niet voor je kunt houden dat je zwanger bent. zou ik ook niet kunnen. wij zullen waarschijnlijk ook al snel iedereen inlichten.

Liefs Ellen

joepie aprilstoppers 3 is een feit!!!!!!!!!!!!!1
dat deze wederom maar zeer vruchtbaar mag zijn en we na deze niet meer op dit forum zitten! (in de positieve zin van het woord dan he haha)
Morgen echo! had m eerst maandag maar gister verloor ik wat oud bloed en de vk kon zich voorstellen dat ik dan niet meer tot maandag wou wachten dus morgen de echo!!
ik geloof dat Lentekriebel ook morgen voor echo ging??

@ marina wat lees ik heb jij in Ittervoort gewoond? TOEVALLIG ik ook!! haha mijn leven lang zo ben er zwat geboren en getogen nou ja geboren niet maar van 0 tot 21 wel gewoond...nou ben benieuwd!! nu woon ik er al ruim 7 jaar niet meer ben verhuisd naar het midden dess lands omdat mijn man daar vandaan komt. Was wennen sommige dingen wennen nooit vooral de drukte hier pffft zoveel verkeer overal

nou ik stop ik laat morgen wel ff horen hoe de echo was!!

He meisjeb,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je lam bent geschrokken van dat oud bloed. Nu hoor je dat wel vaker en dat het geen kwaad kan, maar toch dat wil je wel even zeker weten natuurlijk! Nou meid, heel veel succes (en natuurlijk ook veel plezier) tijdens de echo morgen! Geniet ervan om jullie kruimel voor het eerst in het echt te zien!

Liefs ellen.

Summeke en Lentekriebels, vakantiegangers slapen jullie nog???? Of heb je veel last van die kl*te RD's Summeke?

Marina, ben jij je bed al uit of gewoon even geen tijd om te komen kletsen?

En Nicole, jij blijft vandaag maar lekker in je bedje liggen! Goed uitzieken he!

HIERO!!!!

:) ik was er al vroeg uit vanochtend omdat ik wakker werd gebelt door de tandarts en daarna door de gyn. Ik mag gewoon doorgaan met slikken van clomid. Bloedprikken van afgelopen keer geeft aan dat ik een mooie eisprong had gehad. Dus ....mocht het volgende maand niet raak zijn dan die maand daarna weer gewoon echo's

heb gisteren helemaal gelezen..maar heb gewoon ff geen om te reageren...met moe en heb last van krampjes en futloosheid....

ik ga beetje internetten..hupppakkee daar heb ik weer een opvlieger.....en beetje mijn spel spelen

het is echt weer "zo'n" dag vandaag.....nergens zin in...nog zoveel te doen....
ben denk een beetje sjaggie hihi

Terug
Bovenaan