APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hey,

Jeetje zie dat we de laatste tijd veel op pagina 2 staan :p
nu alweer, maar ff ophogen dan he :p
Ben nog niet helemaal bij met lezen, ben zo druk op het moment. als ik bij ben kom ik ook op hyves hoor.

Liefs Ikke (manon)

Hoi hoi,

Ja ik heb al even niets meer van me laten horen maar ik had het erg druk! We hebben vanavond de echo gehad! Alles zag er goed uit en ik ben nu 10 weken en 6 dagen dus krijg nu twee dagen cadeau! Ik vond het wel echt heel erg bijzonder! Mijn vriend heeft meteen vanavond zijn familie nog gebeld en ik wilde meteen naar een vriendin toe. Mijn familie ga ik morgen bellen en dan kunnen we het aan de rest gaan vertellen!

Nou welterusten!

Hey,

Ben eindelijk helemaal bij met lezen (nu hyves nog) Zal me zo direct ff aanmelden. Ik heet geloof ik manonnetje44 (weet het niet zeker meer)
Heb in ieder geval alvast de buzzer uit gezet :p

@BM, fijn dat je een goede echo had. Vind het ook super bijzonder (inmiddel 2 gehad, krijg pas over 6 weken weer een, kan niet wachten :p, ben dan 20 weken)
Geniet ervan!

Nou Summeke je bent vast gewaarschuwd:p ga me nu ff proberen aan te melden

Liefs ikke (manon)

ooooo pagina 3 !!

niemand vind het erg dat we op hyves zitten?? ik vind hyves wel leuker dan het forum om te kletsen...maar als er mensen zijn die toch liever hier kletsen en niet op hyves ... laat het dan even weten... anders ga ik dit topiic niet meer omhoog halen namelijk

groetjes
Summeke

Terug
Bovenaan