APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

@nicoleg: vervelend zeg zo'n verkoudheid. Ik ben momenteel ook weer herstellende van een flinke neusverkoudheid. Ik probeer zelf ook zo min mogelijk middeltjes te gebruiken. Maar vorige week kreeg ik echt 's nachts geen lucht meer, toevallig had ik nog homeopatische neusspray staan en die heb ik gewoon gebruikt. Op de bijsluiter stond dat dit gewoon kon. Verder gebruik ik ook altijd veel dampo, manlief smeert dan mijn rug en mijn borst in, voordat ik naar bed ga. Bij mij werkt dit ook heel goed.
Zelf loop ik ook bij de KNO-arts, omdat ik chronisch verkouden ben. Hij vertelde me dat wanneer je zwanger bent je gevoeliger bent voor verkoudheden. We zullen het zien!
In ieder geval heel veel succes ermee en hopelijk ben je er snel vanaf!

Hey meiden,

Joehoe! Deel 3, en dan hopelijk vanaf 10 oktober een zwangertopic!

Summeke balen meid, maar vakantie is altijd een leuke plek om zwanger te raken! Ik moet zeggen dat ik de ongi dagen op het moment moeilijk vind en de rest niet maar ja dat ben ik, bijna met vakantie!!! Ben jaloers op je!

Ellenan fijn dat het niks ernstigs was, volgens mij geloven gyn niet zo in innestellingsbloedingen zo wat ik allemaal links en rechts hoor maar ik hoop het zeer voor je!

Nicole en Misspiggy, vervelend die verkoudheden, ik vroeg me zelf een beetje af wat ik moet doen met eventuele migraine en zwangerschap (heb nu imigran) maar schijnbaar krijg je niet vlug migraine met zwangerschap dus dan krijg ik dat gewoon niet! Maar wel lastig dat je dan zo weinig mag, gelukkig dat er nog opgepast wordt!

Misspiggy vervelend van je werk maar je moet nu wel voor jezelf kiezen/zorgen dus niet te veel in de stress he!

Ik werd zelf heel misselijk gister (bij de schoonouders) daar overgegeven, christian me naar huis gebracht, weer overgegeven en nu voel ik me slap, misselijk, ja beroerd, zwangerschapsymptonen kunnen het niet zijn want ik had zondag mijn ei dus ik vraag me af van wie ik het heb, nou ja beetje rustig aandoen dan maar (net even een maskertje opgedaan)

o ja wat ik wilde vragen willen jullie de pagina's die jullie op internet hebben nog een keer vermelden anders moet ik het vorige topic helemaal nalezen, heb de adressen niet opgeschreven namelijk. Ik zal de onze nog even opzoeken, weet hem nooit uit mijn hoofd en ook vermelden voor de makkelijkheid en dan zal ik ze deze keer wel opschrijven he!

zo ga weer even op de bank liggen, ben zo misselijk

Hoi Marina,

Ik heb heel veel last van migraine gehad totdat ik zwanger werd van onze Rick en toen heel lang geen miraine meer gehad. Nadat ik bevallen was en nu heb ik nog maar 5x migraine gehad. Ik slikte voor mijn migraine iedere dag propanolol en als ik een aanval voelde aankomen almogran, en als dat niet hielp had ik diazapam. Ik had namelijk ontzettende pijn in mijn hoofd en verlammingsverschijnselen bij een aanval kon dan niet praten en lopen enz.

de site van ons is www.houbraken-groenendijk.nl

Maar heb hem al even niet bijgewerkt, te druk met andere dingen.

Groetjes Nicole

Ik ga nu even proberen te slapen met twee paracetamoletjes, terwijl zoonlief ook slaapt.
Ik hoop morgen toch wel beter te zijn, ga morgenavond naar concert syphonica in rosso.
En ik moet morgen werken, belde mijn zusje net op had een meet en greet met Lionel Richie.

Groetjes Nicole

MissPiggy, Je hebt idd gelijk dat je pas na een aantal dagen ziek te zijn een oproep krijgt van de arbo-arts. maar ik wil je wel met klem adviseren om een afspraak met je huisarts te maken meid! je schrijft dat je, als je aan het werk denkt, moet huilen! Dat is echt niet goed voor je hoor! De huisarts kan je ook adviseren wat het beste te doen, ook in verband met je zwangerschap. OOk kan de arbo-arts in de toekomst eventueel contact opnemen met de huisarts, deze kan dan jou verhaal bevestigen. Ook laat je zien dat jij er iets aan doet om jezelf beter te voelen. dat is altijd beter dan thuis af te wachten. Ik werk als P&O-er en in conflictsituaties hebben wij bij ons op eht werk een vertrouwensfunctie maar ook een onafhankelijke (bemiddelings) rol. Maar meid, je moet nu even vooral doen waar je jezelf goed bij voelt! Moch je nog hulp of advies nodig hebben, laat het dan weten!

En idd, ik ben heel opgelucht dat ik geen cyste heb! Nu idd maar afwachten en dan gaan we verder met ons plan de campagne!

Trouwens, wij vinden het wel gezellig dat je thuis bent en daarom dus lekker vaker met ons meekletst!

Liefs Ellen.

Marina, He wat vervelend dat je niet lekker bent! hopelijk krijg je niet de griep!
En je hebt gelijk dat gyns niet zo geloven in innestelingsbloedings enzo. Hij zei daar helemaal niets over, alleen dat hij het niet kon verklaren. Beterschap he meid!!

Nicole: En hoe voel jij je! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vanmiddag en heeft dat wat geholpen! En naar het concert van Lionel Richie, gaaf man! Dan moet je wel fit zijn he! En je zusje een meet en greet! Wow, heeft ze dat gewonnen???

Summeke: HOe is het met jou meid! Zijn de RD's flink tekeer aan het gaan? Ik hoop dat je het een beetje kunt hebben.

Ik me geen zorgen meer om die afscheiding. Ik denk er wel de hele tijd aan, maar ben niet meer ongerust! De afscheiding was vandaag trouwens helemaal weg, na het eten weer een beetje terug, en nu weer helemaal weg. Wel heb ik sinds na het eten ontzettende last van mijn onderrug. En omdat ik dat de hele tijd voel en ik me in moet houden om niet elk uur naar het toilet te gaan om te kijken of de rd's er zijn (want zo voelt het namelijk), ben ik mezelf toch nog gek aan het maken! maar ja dat doe ik dan in ieder geval zelf nog he!!!
Dadelijk gaan we naar mijn zusje, zij heeft vandaag de grond gekregen om te gaan bouwen. Ze hebben al een woonunit op de plaats staan, maar sinds vandaag is de grond officieel van hun, dus dat verdient een borreltje. Komend weekend gaan ze de laatste spulletjes overhuizen en dan gaan ze in de unit wonen.

Mmm, mijn computer doet heel raar, help! Ik ben aan het typen en ineens wordt het lettertype heel klein en dan in eens heel groot. Heb geen idee wat ik nu weer gedaan heb!
Dames, tot morgen!

Liefs Ellen.

Dag dames,

Zo juist werk gebeld dat ik morgen niet kom werken, en kan dan dus ook morgen ook niet naar het concert toe. Wel balen hadden hele goede plaatsen en ben nog nooit bij een concert geweest, mijn zusje was inderdaad uitgeloot voor die meet en greet met Lionel Richie. Vanmiddag niet kunnen slapen heb weer 10 minuten in een eucalyptus bad gezeten en werd al meteen gek van de hitte. Ben allemaal in het zwangerschapsdagboek van onze Rick aan het lezen word ik heel emo van. Wel grappig mijn baas vroeg hoe komt het dat je ziek bent (met andere woorden ben je zwanger?), want ik ben nooit ziek.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan