APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Het is weer even geleden dat ik hier geweest ben. Ik heb wel (bijna) iedere dag meegelezen, maar kon de energie niet vinden om uitgebreid te reageren. Nu ben ik er weer even lekker voor gaan zitten.
De afgelopen week veel te veel gedaan en ik had me nog wel zo voorgenomen om het eens wat rustiger aan te doen. Gelukkig heb ik nu herfstvakantie en moet ik niet zoveel.
Afgelopen dinsdag waren manlief en ik alweer 3 jaar getrouwd en dat hebben we zaterdag gevierd met een etentje. Dinsdagavond hebben we samen bank gehangen en niet veel gedaan. Gistermiddag heb ik extra gewerkt en vandaag heb ik een studiedag in Amersfoort gehad. Op zich best een interessante studiedag. Samen met een collega zijn we met de trein geweest en die was afgeladen vol. Vreselijk! Mijn hele onderkantje doet zeer van het zitten op een klapbankje. Ik was zo blij dat ik uit de trein kon....

@amber: een latpully???? Nog nooit van gehoord. Fanatiek hoor, gaat manlief dan ook trouw sporten? Ik heb ooit zo'n buikspiertrainer aangeschaft, 1x gebruikt en nu staat hij te verstoffen op de zolder. En zo te lezen was je weekend weg niet zo heel geslaagd. Ik begrijp precies hoe je je voelt. Ik begin nu ook goed aan mijn lichaam te merken dat ik niet alles meer kan wat voorheen nog wel lukte. En daar baal ik enorm van, omdat ik zo helemaal niet wil zijn. Ik merk met name dat mijn onderkantje beurs aan begint te voelen. Als ik veel gelopen heb of lang op een harde stoel heb gezeten, lijkt het wel of alles van onderen bont en blauw is, een soort van zadelpijn. Maar aan de andere kant heb ik 2 dagen geleden het eerste echte schopje mogen voelen. Ik voelde al wel regelmatig van alles bewegen, maar toen ik eergisteren in bed lag en mijn handen op mijn buik legde, kreeg ik een schopje. Wat een ontzettend fijn en bijzonder gevoel om weer mee te mogen maken! Dat compenseert dan heel veel. En dat van die dromen herken ik ook wel. Ik heb toen ik net zwanger was gedroomd dat ik een baby kreeg die al gelijk vanaf het begin kon praten en mij vertelde hoe ik het moest doen. Hormonen kunnen echt rare dingen met je lichaam doen.

@ellenan: wat fijn dat de inseminatie zo is meegevallen! En natuurlijk ook heel positief dat manlief zoveel zwemmertjes had. Nu voor jou weer 2 lange wachtweken, maar daar gaan we je doorheen trekken. En van harte gefeliciteerd met je neefje. Weer een klein wereldwondertje erbij!

Even tussendoor, zoonlief is erg verkouden en ik hoor hem via de babyfoon snurken! Hij begint nu al op zijn vader te lijken, haha.

@lentekriebeltjes: fijn om te horen dat je je zo goed voelt! En over 2 weken mag je alweer naar Ienieminie kijken. Wij hebben de combinatietest ook laten doen. Bij de eerste zwangerschap hebben we hier niet voor gekozen. Toen hebben we met 21 weken op medische indicatie alsnog een vruchtwaterpunctie moeten laten doen. Daarom hebben we nu wel de combinatietest laten doen, om onszelf ook iets meer rust te geven. Onze uitslag was goed en dat geeft me wel iets meer rust. Alhoewel ik het a.s. maandag wel weer spannend vind als we voor de 20-weken echo moeten. Ik heb het ook bewust niet tegen al te veel mensen gezegd. Natuurlijk weten onze ouders en broers en aanhang het, verder 1 collega van mij en voor de rest niemand. Anders gaat iedereen ons succes wensen (ivm de vorige keer) en daar word ik alleen maar zenuwachtiger van....

@marinax: jij ook proficiat met de geboorte van het kindje van je vriendin. Het lijkt me inderdaad ook best moeilijk voor jou. Het zal best wat emoties bij je oproepen.

@summeke: zijn de RD"s alweer richting het zuiden vertrokken? Wat enorm balen weer! In ieder geval is het wel fijn dat je cyclus nu 28 dagen is en dat je dus meer regelmaat hebt.

Volgens mij ben ik nu weer helemaal bijgelezen. Het is afentoe wel een hele kluif hoor, want er wordt soms wat afgeschreven. Ik ga nog lekker ff tv-kijken. Morgen ga ik echt proberen om een rustig dagje in te bouwen. Even lekker met zoonlief naar de markt en voor de rest lekker in huis rommelen. Zatermiddag krijgen we tijdelijke gezinsuitbreiding. Mijn nichtje van bijna 7 maanden komt van 11 tot 16 bij ons. Dan kunnen we alvast even oefenen. En 's avonds hebben we een Proud te be fout feest. Ja ja, een personeelsfeestje van manlief.   En het thema is fout. Ik heb al heel hard na zitten denken, maar met die bolle buik van mij wordt verkleden best moeilijk. Maar ik heb een outfit: een joggingbroek met t-shirt en mooie roze crocs (of hoe schrijf je dat) met sportsokken eronder. Lekker ordi dus.

Geniet allemaal van het mooie weer morgen en in het weekend, tenminste dat voorspellen ze!

Hey allemaal,

Wou even laten weten dat de echo (alweer anderhalve week geleden) weer super mooi was en dat alles goed was. Buik groeit super....
Moet nog heeeeel veeeeel bijlezen, maar heb het super druk gehad, moet veel overwerken en als ik dan thuis kom is het eten en na bed, moet zaterdag ook werken (normaal van 10.00 tot 14.00, nu tot ?....kan wel 19.00 uur worden)
Zag dat Summeke er weer was, hoop dat je leuke vakantie gehad hebt, zal zondag ofzo wel "even" alles bij lezen.
Nou ga nu maar weer na bed, hoop dat ik zondag even wat meer tijd heb.

Liefs Ikke (Manon)

ja de RD''s zijn weer vertrokken misspiggy! gelukkig op naar de volgende...ben ook alweer begonnen met clomid en heb volgende week woensdag weer een follikolmeeting

Ikke, ja fijne vakantie gehad en nu weer aan het werk :)

Laatste nachtdienst....zwaar...ben moe en moet nog 4,5 uur :s
ga zo ff flimpie kijken dan vliegt de tijd hopelijk wat meer voorbij!!

vanavond naar mijn moeder die is morgen jarig maar ik moet het weekend werken dus daarom gaan we vanavond.

tot snel!

Lekker rustig hier vandaag! Of zitten jullie soms allemaal op Hyves?
Ik zal ons weer eens naar boven halen, anders verdwijnen we weer naar de tweede pagina.
Mijn vakantie is nu echt officieel begonnen. Ik heb vandaag bijzonder genoten van het ontzettend mooie weer en hoop dat het volgende week zo blijft.
Fijn weekend allemaal!

Poe, poe... erg drukke tijd nu... met werk en zo! Maar wat hebben jullie veel geschreven, ik ben er maar even voor gaan zitten om bij te lezen...

summeke, ik las dat je nu een cyclus van 28 dagen hebt, erg prettig, heb je in ieder geval elke maand kans. Ook prettig dat je terecht kunt bij een gynocoloog, dit houdt in dat je goed in de gaten gehouden wordt.

marina, drukke klusdagen gehad, en nog niet weten of je op het juiste moment zit, ik weet hoe het voelt. Die templijst wil je soms met termometer en al uit het raam gooien. Ik hoorde van iemand dat elke dag  vrijen niet goed zou zijn voor de kwaliteit van het zaad, maar ik moet toegeven, dat we het ook geprobeerd hebben.

lentekriebeltje,  proficiat trouwens met je  zwangerschap van 10 weken! Je schreef over een combinatietest,  wat  voor test is dit?  
Je andere vraag was, wat ik voor werk doe; ik  werk met dementerende ouderen.  Tja, dan moet je  wel eens een  nachtdienst draaien. Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk! Ik ben namelijk geen ochtend mens (oeps!). Mijn mannetje vind het niet zo fijn, hij moet dan alleen slapen, maar  het komt ook niet  zo vaak voor ('s nachts werken verdient  trouwens wel  goed)  

EllenAn, te gek dat je de 1e poging hebt van je IUI, en erg leuk dat je mannetje helemaal tevreden was met ZIJN resultaat(tje)! Succes de komende 2 weken en je hebt groot gelijk, geen gekke dingen in je hoofd halen. De dagen die komen duren nu toch al zo lang, dus kun je je beter op andere dingen richten. Misschien heb je wel herfstvakantie of zo, kun je iets leuks gaan ondernemen!

Amber, zo te horen ben je al bijna te rollen, zo hard groeit je buik, super! Het lijkt me erg bijzonder om buiten dat je een kindje in je buik hebt, het ook te zien. Ook  voor je andere kindje zal het erg spannend zijn, zeker nu het zichtbaar is.

Misspiggy, inderdaad ga je 'fout' naar het feest, maar wel erg comfortabel. Ik denk niet dat veel zwangeren kunnen zeggen dat ze in zo'n relaxte kleding op feest gaan, en toch geheel gekleed voor het feest zijn!
Oei "zadelpijn"  wat pijnlijk, als je zo lang zit, dan verlang je wel naar een comfortabele bank of je bed. En ik las dat je ook nog een ander kindje rond hebt lopen, dan duurt het vaak wel even voor je kunt relaxen.

Verder wilde ik laten weten dat mijn ei niet komt  Misschien ga ik volgende week even bij de dokter langs. De ovulatietesten slaan steeds negatief uit en het zou nu al ongeveer moeten zijn gebeurd. Anders moeten we weer 1,5 maand wachten! Mijn geduld raakt soms een beetje op...
Niet aankomende week maar de week erop gaan mijn mannetje en ik lekker samen op vakantie, eens even wat stress kwijt raken. Daarna er maar weer volop tegenaan!

Ik probeer me trouwens ook aan te melden bij hyves, ik heet er druifje6666.

groetjes druifje

druifje je ben geaccepteerd op hyves!!

Ben net thuis van werken ... moe...morgen ochtend weer werken....
kom morgen avond weer langs

truste!

ps las net dat ernst paul hasselbach overleden is! vond dat zo;n leuke presentator!!

Ha ladies,

Hier ook maar even een berichtje plaatsen, is alweer even geleden dat ik dat gedaan heb. Heb wel op hyves gepost.
oooh, ik ben helemaal gebroken, heb zo'n spierpijn. Heb gisteren de hele dag in de tuin gewerkt het was heerlijk weer en ik dacht: zo, even de tuin een grote beurt geven en alles wat uitgebloeid is maar meteen wegsnoeien. Maar au, dat merk ik nu wel....
Maar de tuin is weer helemaal winterklaar!

Lentekriebels: Ja, sorry ik was idd een beetje van de waps af. ik zag na het posten pas dat ik jullie door elkaar gehaald had, sorry! Gelukkig begreep je het wel!

Amber: Jeetje kan me voorstellen dat vorig weekend slopend voor je was. hopelijk ben je dit weekend lekker aan het relaxen! En ja, geen idee hoe dat heet, het zoontje van mijn nichtje. Volgens mij geen achterneefje, want dat zou het zoontje van de kinderen van mijn zus zijn. In Engeland hebben ze daar tenminste aparte namen voor, veel makkelijker. He, en heb je al een foto van je buik op hyves geplaatst?

Summeke: Jeetje meid, jij moet echt gebroken zijn na al die nachtdiensten en dan meteen een late en een vroege erachter aan! Ben je nu een paar dagen vrij?? ik hoop het voor je, kun je even lekker bijkomen want je klusdagen komen er ook al weer aan en dan moet je natuurlijk wel fit zijn he!

Misspiggy: gefeliciteerd met jullie trouwdag! 2005 was een mooi jaar om te trouwen, hebben wij toen ook gedaan hahahaha. En hoe was het gisteren met de tijdelijke gezinsuitbreiding? Al gewend aan hoe het dadelijk zal worden?

Ikke: Wat gaaf en fijn dat de echo helemaal top was! En je buik al flink aan het groeien, gaaf zeg!

Druifje: Helaas heb ik geen herfstvakantie. maar heel veel collega's van mij wel dus het zal wel heel rustig zijn op het werk en daardoor krijg ik zelf toch een beetje vakantiegevoel hahaha. Vrijdag zijn we lekker wel vrij dus hebben in ieder geval een lang weekend voor de boeg. ook fijn!

Meiden, ik wil nog even zeggen dat jullie allemaal echt super schatten zijn! Al jullie lieve reacties op onze eerste IUI poging zijn echt hartverwarmend! Echt helemaal geweldig! Ik kan jullie echt niet missen en ben heel blij dat we hier en op hyves zo fijn met elkaar kunnen praten en zo. Ook fijn dat jullie begrijpen wat ik bedoelde met hoe ik deze weken door probeer te komen. En ik moet zeggen: het gaat tot nu toe heel erg goed. Moet er af en toe wel aan denken, maar verder niet! Dus dat ga ik mooi volhouden! Bedankt voor jullie begrip in deze!

Liefs Ellen!

Hey ellenan,

Nou nee heb nog niet vrij ... heb op hyves geschreven wat ik allemaal nog moet werken deze week...maar vrijdagmiddag om 3 uur ben ik pas echt even paar dagen vrij (za/zo/ma/di/wo)

fijn dat je niet teveel bezig bent met de IUI! ik ben op dit moment ook ff lekker nergens mee bezig. Morgen laatste clomid en woensdag echo... (al op dag 9!, dat wordt denk weer 3x terugkomen!) Wel lief hoor van die assistente want ze zei...ja maar we willen je ei niet missen :) .. maar ja de eerste maand was duidelijk dat mijn ei rond dag 16/17 springt zei ik toen...waarop zij antwoorde dat het mogelijk was ivm eerst een 30 cyclus en nu een 28 de afgelopen keer dat ie nu wel wat eerder springt. vind het zo fijn dat ze me zo goed begeleiden!!

ga nu ff weer turner * hooch kijken...dan lekker mijn bed in..morgen weer ochtenddienst en mijn eerste mentorkind komt morgen

Terug
Bovenaan