APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Voor de verandering zit ik een keertje bij mijn ouders achter de computer. Mijn moeder is vanmiddag voor een aantal dagen naar Frankrijk vertrokken, een broer van haar woont daar. Mijn vader kan alleen niet voor zichzelf zorgen en dus bivakkeren we een nachtje bij mijn ouders thuis. We blijven hier vanavond slapen en gaan morgenvroeg weer naar huis. Morgenavond neemt mijn broer deze taak op zich. Ik moet zeggen dat ik mijn huisje nu al mis.

Het weekend is weer veel te snel voorbij gegaan. Gisteren oppasdag gehad en het is me alles meegevallen. Wel gezellig hoor, 2 van die kleine koters en Max was ook erg lief voor zijn kleine nichtje. Ik heb een heleboel mooie foto's gemaakt van die 2 die aan het spelen waren. Ze gingen zelfs op hetzelfde tijdstip een dutje doen en werden ook op dezeflde tijd wakker. 's Middags nog even met zijn allen een wandeling gemaakt en toen zat het er alweer op. 's Avonds hadden we het "foute" personeelsfeest van manlief. Ik ben er lekker in mijn huis-tuin en keukenpak heengeweest. Ook had ik lekker een kuifje getoupeerd en mijn roze slippers aangedaan. Op zich was het best gezellig, maar om half 11 ben ik weer richting huis gegaan. Vandaag niet bijzonder veel gedaan, ik heb het idee dat ik ziek ga worden of zo, ik voel me zo lamlendig, maar dit kan ook te maken hebben met de spanningen voor de echo morgen. Ik ben zo benieuwd..... Ik probeer het van me af te zetten, maar stiekem moet ik er best veel aan denken. Ik laat morgen nog wel even weten hoe het allemaal is gegaan.

GRR, mijn computer slaat iedere keer vast als ik de hyves-site wil openen. Dan maar even op deze manier. Ik wilde even laten weten dat de 20-weken echo helemaal goed was. Alles zag er helemaal super uit en ze kon helemaal niks bijzonders vinden. Er valt een hele last van mijn schouders en nu kunnen we gaan genieten van het laatste deel van deze zwangerschap. Ik ga vanavond proberen om via de vaste computer een reactie op Hyves te zetten.

hey missy :D je kon alweer op hyves zag ik omdat je daar ook al gereageerd had :)

fijn dat de echo goed was!!

*loves hyves!*

Hoi Meiden,

vandaag naar de dokter geweest, moet nog tot de lente proberen spontaan zwanger te worden. De dokter gaf wel aan dat het vervelend is om een cyclus van 42 dagen te hebben. Ik mag stoppen met temperaturen, de lijst was erg wisselend en onregelmatig.  Toch zag ze dat mijn eisprong rond de 21 tot 24 ste dag zou moeten zitten, ik moet proberen met ovulatiestrips dit te zien.  

Afgelopen zondag had ik opeens een bloeding, 12 dagen te vroeg! Helaas zette het niet door en zit ik er volgende week mee op vakantie in het buitenland. Erg vervelend!

Ik heb eens gekeken op hyves, mooie pagina, nog even uitzoeken wat er allemaal te doen is.

Groetjes druifje

Zijn er meer van jullie die niet op Hyves kunnen komen? Zodra ik naar onze pagina of gewoon www.hyves.nl wil gaan, slaat mijn hele computer vast. Ik begin bijna te denken dat het aan mij ligt of zo...(haha). Het maakt ook niet uit welke computer ik pak, zowel bij de laptop als bij de vaste computer gebeurt dit.

He meiden,

Ik dacht ik zal maar even een berichtje plaatsen want we stonden op pagina 2! Je merkt wel dat er hier natuurlijk minder gekletst wordt en nu meer op hyves. Moet ook wel eerrlijk bekennen dat dat wel makkelijker is omdat je daar de berichten van de anderen terug kunt lezen en er dan meteen op kunt reageren.

Druifje: Goed dat je naar de ha bent geweest. Fijn dat jullie nog tot de lente krijgen. Zal wel een hele opluchting voor je zijn dat de ha kon zien dat je in iedergeval een (regelmatige) eisprong hebt. En wat vervelend dat je van de week dacht ongi te worden en het niet heeft doorgezet. Hoeveelste dag na je eisprong was die bloeding?
Waar ga je volgende week op vakantie?

Ik had hier ook even een nieuw topic geopend met mijn verhaal over die afscheiding. Een aantal reacties gekregen, maar ook hier leidt ik vanaf dat we niets anders kunnen doen dan afwachten!

Liefs Ellen.

Oei... ik moest even zoeken, weer op pagina 2. Ik kijk zo maar even op hyves...

EllenAn, de bloeding wat op de 30 ste dag, rond de 21 ste heb ik als het goed is een eisprong gehad. Ik verwacht dus ook geen zwangerschap deze keer. Toch naar mate de NOD datum dichterbij komt, vind ik het toch wel spannend.

groetjes Druifje

Terug
Bovenaan