Augustus 2008 mamma's

Hallo Renaat,

Nee dit is mijn derde kindje maar ik ben weer even zenuwachtig en nieuwschierig als bij de andere twee.
Ik heb 2 jongens   7 en 2 jaar
Over twee weken mijn tweede echo voor de uitgerekende datum want dat was bij de eerste echo te vroeg.
Ik ben nu volgens papier 11 week zwanger en de datum zal ongeveer ook 19 augustus zijn..

Sinasappels, manderijnen en alles wat een lekker frisse fruit smaak heeft vindt ik geweldig, echt afkeer van bepaalde producten heb ik nog niet..
Ik pas mijn spijkerbroeken nu echt niet meer hoor, maar zolang ik maar flink fruit blijf eten zullen de kilo toch wel meevallen????
Bij mijn eerste ben ik 23 kilo aangekomen(oeps ) en bij mijn tweede 18 kilo( ahum).
Zolang ik me goed voel( en dat doe ik nu , ben volgens mij een beetje in de wolken) maakt het me niets uit..
Tot horens,     Jessica

PS ga jij of iemand anders ook nog naar de 9 maanden beurs in Amsterdam???

Hallo Renaat,

Nee dit is mijn derde kindje maar ik ben weer even zenuwachtig en nieuwschierig als bij de andere twee.
Ik heb 2 jongens   7 en 2 jaar
Over twee weken mijn tweede echo voor de uitgerekende datum want dat was bij de eerste echo te vroeg.
Ik ben nu volgens papier 11 week zwanger en de datum zal ongeveer ook 19 augustus zijn..

Sinasappels, manderijnen en alles wat een lekker frisse fruit smaak heeft vindt ik geweldig, echt afkeer van bepaalde producten heb ik nog niet..
Ik pas mijn spijkerbroeken nu echt niet meer hoor, maar zolang ik maar flink fruit blijf eten zullen de kilo toch wel meevallen????
Bij mijn eerste ben ik 23 kilo aangekomen(oeps ) en bij mijn tweede 18 kilo( ahum).
Zolang ik me goed voel( en dat doe ik nu , ben volgens mij een beetje in de wolken) maakt het me niets uit..
Tot horens,     Jessica

PS ga jij of iemand anders ook nog naar de 9 maanden beurs in Amsterdam???

Sorry twee keer geplaats, was te snel hihi.

Oja en Faxine( mooie naam trouwens) van harte gefeliciteerd en geniet ervan he??

Jessica  

Hallo dames,
Gefeliciteerd allemaal.
Ik ben op 01-08 uitgerekend. Met 11 weken een echo gehad en het hartje gehoort.
Ik zit nu op 14 wk en hoop dat alles goed blijft gaan.
En jullie ook allemaal succes.

Groetjes,
Sue

Hier nog een augustus mama. Wel echt op het randje want ik ben de 31ste uitgerekend. Onze eerste is tegelijk jarig met haar nichtje (van papa's kant). Ze schelen dus exact 1 jaar.  
Nu vertelde mijn broer me afgelopen zondag dat hij en zijn vrouw in september hun eerste verwachten... Dus dat zal wel weer een gezamelijke verjaardag worden. We zullen zien. Als het maar niet 9 september wordt, want dan is m'n broer al jarig. Wat kan een mens soms slecht dingen plannen

Onze oudste is trouwens een meisje en ze wordt in juni 3 jaar.

Hallo AugustusMama's!

Allen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben zelf op zes augustus uitgerekend dat was eerst 8/8/2008 maar helaas is dat door een onregelmatige menstrutie bijgesteld naar 6/8/2008. Loop wel te grappen dat ik t dan nog twee dagen binnenhoud om op die bijzondere datum uit te komen. Mijn schoonzusje was uitgerekend op 7/7/2007 dus dat was wel leuk (is het niet geworden hoor, werd 14/7/2007).
Ik word voor de eerste keer mama. Zijn jullie er ook nog 24 uur per dag mee bezig? En slurpen jullie ook alle informatie die  jullie kunnen vinden op?  Ik wordt af en toe moe van mezelf hierdoor maar ben wel heel erg blij.

Liefs,
Marian

Dat ken ik wel ja dat info. slurpen en moe worden van jezelf! Maar nu het weer weer wat mooier wordt ben ik weer wat meer buiten en minder achter de comp. dus dat is wel zo goed denk k haha!!!
Ik heb nu mijn tweede echo gehad en de datum is bijgesteld van 20 aug naar 18 aug! Nou ja we zien wel wat het wordt...
Ik voel me verder super de moeheid wordt wat minder maar dit zal ook wel door het weer komen denk k

Groetjes wen

hallo allemaal

hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!ben zelf 15 weken zwanger van ons eerste kindje en  ben 07-08 uitgerekend.heb ook al een termijnecho gehad,het is  wel erg mooi om je kindje te zien.heb 25 maart mijn 20 weken echo heb er erg zin in!

groetjes iris

Terug
Bovenaan