Augustus 2008 mamma's

Hoi allemaal,

Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben net 33 jaar en nu bijna 6 weken zwanger (was een verjaardagscadeautje, haha).

Het is de eerste keer en ik vind het onwijs spannend allemaal. Wij hebben het nog tegen niemand verteld omdat het nog zo abstract is. Ik voel me ook goed en ben zelfs niet moe.

Gisteren bij huisarts geweest en die doet inderdaad niets. Ook Moeders voor Moeders op bezoek gehad en zij deed een nieuwe test en die was ook weer super positief. Ik ben dus al urine aan het geven.

Ik ben uitgerekend op 31 augustus, dus ben een twijfelgevalletje.

Ik blijf alles volgen en hoop nog veel ervaringen met jullie uit te wisselen de komende tijd.

Leuk, leuk!!

Momma.

Ja, hier nog een augustus mama. Ik ben 23 augustus uitgeteld; vandaag precies 7 weken zwanger van ons tweede kindje.
Erg onwerkelijk nog allemaal. Kijk erg uit naar de echo; als het goed is heb je dan toch een echt 'levend bewijs'.
Ik heb me ook aangemeld bij het 'forum augustus 2008 uitgereken'.
Spreken elkaar daar wel weer.

Groetjes Mar

Halloo,

Goh wat zijn we met veel he? Weet niet goed wanneer ik uitgerekend ben: dacht 7 augustus, gisteren een echo gehad en die zegt 2 weekjes later. Dus of het is veel te klein of ik ben stiekem later zwanger geworden ofzo... De gyn. vond het in ieder geval reden genoeg om zich zorgen te maken. Volgende week alweer een echo... Pff wat een spanning zeg! Nu pas begint ook wat blijdschap door te dringen, heb gister mooi wel voor het eerst een hartje zien kloppen...! Nou maar goed groeien...
Ik hoop zeker op een goede zwangerschap en een milde zomer!

D

hallo allemaal

ik ben ook in augustus uitgerekend 4 om precies te zijn het word onze tweede maar de eerste is al weer 5 dus het begint weer helemaal opnieuw.
ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap.
ps; ik kan niet goed eten de laatste tijd hebben jullie daar ook last van?

Gefeliciteerd iedereen! Ik ben 8 weekjes zwanger, uitgerekend op 15 augustus... Ik vind het allemaal erg spannend, want het is mijn eerste kindje en mijn eerste zwangerschap.
Ik heb deze week mijn eerste afspraak met de verloskundige en 1 februari mijn eerste echo. Ik ben wel erg ongeduldig, want ik ben zo benieuwd of alles goed is. Ik voel me wel echt zwanger! Ik heb overal last van... bandenpijn, borsten doen pijn, misselijk, steekjes hier en daar in mijn buik, verstopte darmen en nog meer van die gedoetjes... Maar ik vind het allemaal niet erg, als er maar een gezond kindje in mijn buik zit!

hallo,

ik ben 27 AUGUSTUS uitgeteld. ik heb vandaag echo ehad en ben 7 weken zwanger.
Het hartje klopte en alles zag er goed uit.

groetjes ilse

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag voor het eerst naar verloskundige geweest ( intake gesprek) ondanks dit ons derde kindje word kwam er toch heel veel nieuwe informatie op me af.
A.s. dinsdag heb ik de eerste echo, ben erg nieuwschierig ( ook of het er maar een is)

Zij er trouwens al meer moeders die zwanger zijn van hun derde kindje, en welke reactie krijgen jullie??
Tot horens en groetjes,   Jessica

hallo

ik ben nu 7 weken zwanger van mijn eerste kindje
en ik ben uitgerekend op 29 augustus

groetjes josje

Terug
Bovenaan