Augustus 2008 mamma's

hoi allemaal, ik hoop ook op een mlde zomer want ik ben 12 augustus uitgerekend!
ik heb as maandag 21 januari weer een echo en dan gaan ze echtde uitgerekende datum uitzoeken! ik laat het jullie wel weer weten!
veel succes allemaal de aankomende weken!
groetjes marieke

Hallo Allemaal

Ik ben een tijdje niet op de site geweest omdat we verhuist zijn en we nog geen internet hadden.
Ik heb 3 januari mijn eerste echo gehad en toen bleek ik 7 wkn en 1 dag zwanger te zijn nu dus 9 weken en 3 dagen en ik heb 31 januari mijn tweede termijn echo om te kijken of het wel echt klopt maar zoals het nu lijkt ben ik 20 Aug. uitgerekent!
Hoop dus nog steeds op een milde zomer!!!

Groetjes Wen

hallo,

Ik ben ook in Augustus uitgerekend. Nog wel op mijn geboortedatum. Maar waarschijnlijk zitten we er iets naast. We gaan morgen pas voor de eerste echo, en dan zullen we het zeker weten.

Hallo..

Ik ben 21 augustus uitgerekend en ook ik ga morgen voor een echo..
Vond het erg spannend allemaal...

Vanaf hoeveel weken hoef je je niet zoveel zogen meer te maken op een miskraam?
Is dat vanaf 13 weken ofzo??

Groetjes,
Renaate

Hallo allemaal,

Ik heb mijn eerste termijn echo gehad, het hartje klopte en het is er gelukkig maar eentje!!    
Nu ben ik gerust en voel me echt zwanger, begin 's  avonds wel moe te worden en heb dan onwijs zin in een bakje magere yogurt met vers fruit (MMMM als ik er nu aan denk loopt het water me alweer uit de mond)
Hebben jullie ook al last van rare eetgewoontes??
Bij mijn eerste zwangerschap had ik zin in salmiak ( helemaal niet goed voor je bloeddruk maar ja!, en bij de tweede had ik zin in verse haring en witte bonen in tomatensaus ahum!?
Dus dit keer is het toch netjes en voedzaam...

Over drie weekjes krijg ik mijn tweede termijn echo omdat ze d datum nog niet goed konden bepalen.
Vind ik niet erg, nog even stiekem kijken hihi..
Ben nu ruim 10 week zwanger en begin al een aardig buikje te krijgen hebben hier meer last van?
Misschien komt het omdat de boel al twee keer eerder opgerekt en uitgelubberd is geweest, maakt me niet uit hoor.

Tot horens Jessica  

Hoi Jessica,

Spannend he, zo'n echo..
Ik heb afgelopen maadag mijn eerste echo gehad en heb de kleine zien spartelen..kon er uren naar kijken maar dat vond de Gynacaloog waarschijnlijk niet zo leuk..
Ik ben vandaag 10 weken en 1 dag zwanger, 18 februari gaan we voor de 2e keer.
Ik vind het erg spannend allemaal..

Zoals jij trek heb ik yoghurt met vruchten (ook lekker trouwens..haha) ben ik gek op sinasappels..hmmmm
Verder vind ik cup a soup en koffie helemaal niks..ook ijs interesseert me niks meer (en dat is heeeeel raar hoor!!)
Een buikje had ik al want ik ben een stevige gezonde  meid  maar ik merk nog niks aan broeken of wat dan ook..

Wanneer ben jij uitgerekend?
Je hebt al een kindje??

Ik heb nog geen kinderen, ben op 19 augustus uitgerekend...

groetjes,
Renaat

Hallo,

Wat zijn er veel aug. 2008 mama's wat leuk!
Ik ben nu volgens de eerste termijnecho op 20 aug. uitgerekend en dus nu 10 wkn en 5 dagen zwanger!  Donderdag hebben we mijn tweede termijnecho en dan weten we het zeker! Ik heb er erg veel zin in de vorige keer (bij 7 wkn en een dag)  konden we alleen nog maar een boontje zien met een kloppend hartje(!), nu kunnen we hopenlijk wat meer zien!
Ik heb nu een broek die een beetje strakker zit en een spijkerrokje, verder pas ik een jasje niet meer dicht.... Vind het niet erg hoor!!!
Ik ben van mezelf ook al stevig maar heb nu wel het idee dat iedereen denkt jeetje wat wordt die dik! haha

Groetjes

Hallo allemaal,

Hier nog een augustus mama!!
Vorige week ben ik voor een eerste echo geweest.
Ik vond het allemaal ontzettend spannend. Wij zijn namenlijk pas na een hele medische cyclus zwanger geworden. Ik was dan best wel bang dat het misschien niet goed zou zijn.
Maar gelukkig ging het hartje ontzettend te keer. Zo mooi omdat te horen.
Ik ben uitgerekend op 28 augustus.

Liefs Faxine

Terug
Bovenaan