Hallo allemaal,
GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!!!
Als het allemaal goed gaat wordt ook ik in augustus mama...
5 december een digitale test gedaan van clearblue en er stond echt duidelijk ZWANGER!!! Dit was de eerste ronde voor ons eerste kindje, wel een beetje schrikken zo snel! Dat verwachten we eigenlijk niet, maar wel heel blij.
Volgens de berekeningen op internet zou ik tussen 12 en 18 augustus uitgerekend moeten zijn, ik had een onregelmatige cyclus, tussen 27 en 35 dagen. Aan de hand van de test ga ik ervan uit dat het de 12e ongeveer zal zijn.
Morgen ga ik m'n huisarts bellen, die was er van de week niet, spannend!!! Hoe zit dat trouwens, ik zie dat sommige van jullie eind van de maand al een echo hebben, maar als je zo leest op de informatiesites doen ze dat pas bij 12 weken?? En de een zegt dat de dokter een bloedtest doet en de ander de verloskundige... sommige beweren zelfs dat je niet naar je huisarts hoeft????
Oh, en wie van jullie hebben het grote nieuws al aan iemand verteld?? Mijn vriend wil wachten tot na het huisartsbezoek... waarschijnlijk met kerst tegen ouders en zussen vertellen en met 12 weken aan de rest van de wereld...
groetjes