Augustus 2008 mamma's

Jahoooooo, hier nog een.  Nu bijna 5 weken.  Kan het nog niet echt bevatten hoor.

Allemaal gefeliciteerd en ik hoop dat het augustusforum lekker gezellig druk gaat worden

joehoe hier nog eentje!!! Vandaag vijf weken zwanger (van de eerste) en op 10 augustus uitgerekend.

Ik mag 10 januari naar de verloskundige voor een eerste intake en echo. Het liefst wil ik nu al weten of alles goed is!!! Echt spannend allemaal.

Groetjes nikki

Hoi hoi allemaal,

Ik ben uitgerekend op 3 augustus 2008 dus ik ben ook een augustus mama. Iedereen gefeliciteerd natuurlijk he.

Dit is de 3e keer dat ik zwanger ben en vind het wederom erg leuk en heel spannend. Ik kan het ook echt niet voor me houden dus bijna iedereen weet het al. Je leest op internet en in bladen de hele tijd dit: waarom niet wachten tot de eerste 3 maanden om zijn. Ik persoonlijk vind dat juist heel erg lastig...als het mis gaat...weet dus niemand waarom je zo vedrietig bent en dan moet je ze ineens gaan uitleggen dat je zwanger was  

Ik heb liever dat ze weten waarom ik NU blij ben...ik wil het van de daken schreeuwen! En dat doe ik dus ook gewoon hahaha...geen mysterieus gedoe vanaf mijn kant...ze mogen weten waarom ik blij ben en als ik verdrietig ben mocht het fout gaan dan hoef ik ze ook niet veel uit te leggen toch? Het kan overigens na 3 maanden ook nog mis gaan...tis nooit zeker dat het allemaal goed loopt nietwaar? Dus onzin vind ik...dat wachten is nergens voor nodig wat mij begtreft. Nu ben ik zwanger...ja toch?

Heel veel groetjes en liefs van Petra

Hey zwangere dames

Toen ik de test thuis had gedaan en er ZWANGER op stond heb ik naar de huisarts gebeld. Die zei dat ik langs moest komen. Ik daarheen, en ik ben er niets wijzer van geworden...hihi....
Maar ze zei tegen mij dat ik de verloskundige alvast moetst gaan bellen. Dit heb ik dus gedaan, en ze vroeg wanneer mijn eerste  dag was van mijn laatste menstruatie. Ze zei toen meteen dat ik 27 december voor mijn termijnecho terecht kon.
Dan ben ik nog maar op de 8 weken....
Kunnen ze dan al een hartje horen kloppen???
Wel raar zeg, dat bij de een pas na 12 weken een eerste echo doen en hier al bij   8 weken....niet dat ik dit erg vind overigens...
Nou, ik kan in ieder geval niet wachten....

Groetjes en geniet alle van jullie zwangerschap!!!

Mootje

Jippie!!! Ik ben ook zwanger voor de eerste keer! Wat is het spannend zeg allemaal. Ik ben uitgerekend op 12 augustus 2008. Ik heb nog geen contact gehad met de verloskundige, vond dat nog zo vroeg, maar begrijp uit andere reacties dat het niet raar is om al contact op te nemen.
Hebben jullie al klachten van misselijkheid enzo? Ik voel me op zich best goed, alleen erg moe en zeurderig gevoel in mijn buik (gevoel ongesteld te worden).

Groetjes An

Hallo allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf zo rond 10 augustus uitgerekend van ons tweede wondertje. 2 Januari heb ik de eerste echo, maar dit wordt bij ons in de regio alleen gedaan als je zwanger bent geworden na een geassisteerde bevruchting (in mijn geval ICSI). Daarna krijg je ook een 12 weken echo. Het wachten duurt alleen zo lang....
Ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen maar houd het nog even stil omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap 1 kindje van een tweeling ben verloren na 10 weken en 4 dagen zwangerschap. Ik wacht dus nog tot en met de 2e echo.

Groet Bianca

Hoi Blabla en de rest!

Ik ben dus naar de huisarts geweest omdat ik de 2 tests die ik gedaan heb niet vertrouwde, de eerste was negatief en de tweede positief ik had wel steeds het gevoel dat ik ongi moest worden maar dat schijnt allemaal normaal te zijn. Van de assistente moest ik ook gelijk de vk maar bellen en ik moet er eind dec. al heen dus zo zie je maar dat het overal anders gaat! (Anders had ik waarschijnlijk nog niet eens gebeld met de huisarts dus wel mooi dat het zo gelopen is)

Nogmaals gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes een hele blije wen!

hallo allemaal!!

Ik ebn iets meer dan 6 weken zwanger en verwacht in augustus onze tweede spruit!! We hebben een zoontje van 17 maanden.
Ik ben 3 augustus of iets later uitgerekend, ik heb een langere cyclus. De echo op 19 december zal uitwijzen hoever ik echt ben en wanneer ik ben uitgerekend: spannend!!
Ook wij hebben het nog niet iedereen verteld omdat we 2 mk'en achter de rug hebben, een bij 7 weken (spontaan)   voor mijn zoontje werd geboren en een bij 12 weken (curretage) afgelopen september. Ben dus wel weer ongelooflijk snel zwanger (4e zwangerschap die direct de eerste maand raak was!)

Dusseh.....eerst maar eens een kloppend hartje zien en dan ga ik het van elk dak schreeuwen dat ik maar kan vinden Hahaha.
Alle andere zwangere mama's ook van harte gefeliciteerd en dat het bij iedereen maar goed mag groeien en iedereen lekker genieten!

Liefs, Karlijn

Terug
Bovenaan