Augustus 2008 mamma's

hier meld zich  nog een augustus mama!(als alles goed gaat) Ik ben volgens eigen berekening 03-08-08 uitgerekend.

Hallo Dames...

Ik durf nog niet met zekerheid te zeggen dat ik bij dit forum hoor want ik heb twee keer een heeeel vaag treepje getest... Heb wel verschillende zwangerschaps klachten maar durf nog steeds niet te juichen... Ben nu bijna een week over tijd en heb normaal een hele regelmatige cylcus.

Men zegt een streep is een streep, maar zou toch graag een hele vette streep willen zien. Heb nu besloten van het weekend opnieuw te testen in de hoop dat de hcg levels gestegen zijn (als ik zwanger ben) en ik een duidelijkere streep krijg.

Heb ook de dokter gebeld en gezegd dat ik twijfel en die vertelde doodleuk nog maar ff te wachten en opnieuw te testen. Terwijl ik hier ook mensen hoor die bijna evenlang zwanger zouden zijn die al een afspraak bij de vk hebben en voor een echo staan ingepland...

Wat moet ik doen? Kunnen jullie me raad geven?

liefs floor

Hey Floor,

Wat ik je kan aanraden is doe een digitale test van clear blue.
Daar staat zwanger of niet zwanger en dan heb je meteen duidelijkheid.
ik had ook een heeeel vaag streepje en heb toen de digitale test gedaan. Daar stond zwanger op dus kan niet missen.
Kost wel wat maar dan heb je ook wat.

Suc6

Groetjes,

Mootje

Hoi augustus mama's

Ik heb vanochtend 2 tests gedaan en ben net 4 weken zwanger van ons 2e kindje.
Heb op deze site berkend dat ik 20-08-2008 uitgerekend ben.
We hebben al een dochter van 2,5 jaar.
Vind het helemaal geweldig en was na 2e keer alweer raak, net als bij ons dochtertje.

O ja, las van iemand net het verhaal van 2 vage streepjes. Had ik ook en toen heb ik de digitale test gedaan en er stond duidelijk zwanger. Dan is er geen twijfel meer mogelijk toch??

Succes allemaal

Dank jullie wel dames!

Heb vanochtend een gewone test van clear blue gedaan, maar deze was gelukkig wel heel duidelijk... en wel degelijk zwanger!! Dus ik hoor nu officieel bij de agustus mamas! Zelf heb ik uitgerekend dat ik rond de 14e ben uitgerekend.... (nu ongeveer 5 weken) maar morgen naar de dokter om te kijken hoe het nu verder gaat en dan hoop ik binnenkort echt te weten hoe ver ik ben...!

Hoe is het met jullie? Vinden jullie het ook moeilijk te bevatten? Durf het nog steeds niet helemaal te geloven... Maar ja als het al de 2e of 3e is denk ik dat dat misschien wel anders is of niet?

groetjes ******

Hoi !

Ik ben vanmorgen even gauw tussendoor voor de echo geweest. En ben 3 augustus
uitgerekend volgens de computer. Gerekend vanaf mn laatste menstruatie was dat 27 juli, dus  ben minder ver dan ik eigenlijk dacht.

Hoop ook dat het weer een koele zomer wordt!
Ik zat er alleen aan te denken dat het precies in de bouwvakvakantie valt. En dan zijn er meestal veel op vakantie. Is nooit nie zo leuk! Ook als de kinderen groter worden.
Maar ja, ik heb liever een kindje dan dat het verkeerd gaat. Want zat van de week wel in spanning, omdat ik bruin slijmverlies had.

Doei doei

Hallo,

Hier worden we als alles goed gaat ook een augustus mama en papa.
Afgelopen zondag getest, was een licht streepje te zien, woensdag weer getest weer licht streepje te zien, nu morgen nog keer testen en als weer streepje staat moet ik er echt aan gaan geloven.

Het is ons eerste kindje en voel me op moment nog best onzeker. Ben als het goed is vandaag 4 weken, maar voel nog eigenlijk helemaal niks. Ik heb wat gespannen borsten, maar dat is het eigenlijk. Vooral wordt ik onzker van dat ik soms wat steekjes in mijn buik voel. Het meest van de tijd voel ik dit links richting lies en soms rechts. Vanavond voelde ik ook soort krampje, of ik ongesteld moest worden. Herkent iemand die onzekerheid en de klachtjes??

Groetjes Tamjedebamje

Hoi Tamjedebamje

Allereerst voor iedereen Gefeliciteerd
Ik herken ook wel wat van je onzekerheid maar ik heb al gelezen dat de krampjes wel normaal zijn hoor!
Het is ook allemaal zo spannend! Bij mij worden de krampjes al wel wat minder maar ben nu vreselijk moe en vreselijk blij!!!

groetjes Wen

Terug
Bovenaan