Augustus 2020 ❤️?

Ah nee kak mandareintje!! Dat meen je toch niet, het was je zo gegund, na al die tijd eindelijk gelukt en dan dit... godver wat is de wereld dan oneerlijk, je mag hier echt wel even flink verdrietig van zijn en balen meis!! Ik wens je heel veel sterkte en neem je tijd, al hoop ik dat het snel weer mag lukken en dan goed mag gaan! ?

@ mandareintje wat ontzettend verdrietig! Het was je zo gegund. Vind het echt heel sneu voor jullie. Het is begrijpelijk dat het je zwaar valt, is ook niet niks natuurlijk. Ik wens je heel veel sterkte!

[quote quote=10274132] @mellllie hopen dat bij jou ook alles goed is! Is het een beetje alsof je ongesteld wordt? Bij mij is het helemaal weg na een dag wel last te hebben gehad.. Indd afwachten en dat is altijd het moeilijkste hé..[/quote]
Oh wat fijn dat het bij jou weer is gestopt! Ja ik weet niet, het loopt er nu wel heel lichtjes uit dat dus is niet echt positief, maar goed blijf hoop houden en afwachten. Hoe zit het bij jou precies? 

Thnx meiden. Tsja dit is gewoon slecht nieuws. De verloskundige zei wel dat het maar tests waren en dat er altijd een kleine kans is dat de test fout is, maar dat we er wel echt vanuit moeten gaan dat dit een miskraam wordt. En t kutte is, dat kan vanavond zijn, maar ook volgende week of daarna pas. Alles is nu heel onduidelijk.

Ik was nog niet klaar ?
wat ontzettend heftig mandareintje! En die onzekerheid, verschrikkelijk.. veel sterkte hier mee!

@els ik had inderdaad ook bloedverlies, vond het ook best veel. Had er echt geen goed gevoel bij. Gynaecoloog gaf aan dat dit geregeld voor komt! Zei na de echo ook niet te kunnen zeggen waar dit vandaan kwam. Was in ieder geval geen reden om me extra druk te maken, moest proberen weer te ontspannen en te vertrouwen :) 

Terug
Bovenaan