Augustus 2020 ❤️?

Hoi allemaal,

Vanmorgen had ik een positieve test! Wauw wauw... Ik deed de test zag geen twee streepjes en deed hem in de prullenbak. Iets zei mij een uur later om nog eens te kijken. Boemm gewoon twee streepjes. Ik ben al een mama van een zoon van 2. 

Mijn vriend was even de hond uitlaten toen ik er achter kwam. Ik pakte van zolder een babypakje van mn zoontje. En heb deze met de test op het aankleedkussen gelegd. Ik vroeg hem wat in de la eronder te leggen. En zei waarom ligt hier een babyromper en thermometer? tot die naar me toe kwam en zei is dit echt!!?? We kunnen het nog niet geloven.. heb gelijk nog een test gedaan en echt duidelijk twee streepjes. Helemaal in de wolken. Volgens mijn eigen berekening rond 19 augustus uitgerekend... zo bijzonder weer om mee te mogen maken❤️

Love baby, ow nee! Is het veel? En was het rood of beetje roze of bruin? Ik heb ook steeds licht bloedverlies. Maar wel roze of bruin, niet rood en ook geen krampen. Snap dat het je heel onzeker maakt. Anders je verloskundige even bellen! Misschien kan de je gerust stellen.
De Facebook groep doet het weer trouwens, de link. En zou ook weer vindbaar moeten zijn. Had hem op afgeschermd gezet voor de privacy, maar dan doet de link het dus ook niet meer. Hierbij de link nogmaals https://m.facebook.com/groups/2185716701724235/?ref=group_browse

@Suzen bedankt voor je reactie, heeft me echt even gerustgesteld. Het was wel echt rood, maar na het vrijen en ik begreep dat het kan zijn dat het een adertje was dat geknapt kan zijn. Moet nu even afwachten en aankijken of het weer gaat bloeden. Dus hoop heel erg dat het meevalt 

[quote quote=10274773]
WilKindje – nog 25jaar – 1ste kindje – 04 augustus 2020 – 17/12 1ste echo
Suzen – 29 jaar – 1ste kindje – 4 augustus – 24/12 eerste echo
LalaLauraLala-27jaar- 3e kindje- 7 augustus- 31/12 eerste echo
BabyTweeOnTheWay – 29 jaar – 2e kindje – rond 8 augustus 2020 – 23/12 eerste echo
Elissip – 27 jaar – 2de kindje + 1 sterretje – 14 augustus 2020 – 30/12 eerste echo
MVO – 27 jaar – 1e kindje – 15 augustus 2020 – 28/12 eerste echo
Liefje – 26 jaar – 1e kindje – 18 augustus 2020 – eerste echo nog onbekend
Love baby – 24 jaar – 1e kindje – rond 4 augustus 2020 – 24/12 eerste echo
San0493 – 26 jaar- 2e kindje- 7 Augustus 2020- 24 december eerste echo Maki – 36— 1e kindje — 17 december eerste echo
[/quote]
Maanbo - 32 jaar - 1e kindje- 31 juli/1 aug uitgerekend - 1e echo gehad op 9/12, 2e echo op 24/12

Morgen middag eindelijk echo ? ik ben zo zenuwachtig dat had ik echt niet verwacht, weinig symptomen maakte ik me eigenlijk niet druk over de testen logen er niet om dus was het gewoon zo, vrijdag dan een klein sliertje oud bloed verloren en tot gister echt minimaal maar wel beige achtige afscheiding soms.. en vanaf vrijdag dus onzeker, ik ben het niet verloren, geen bloed en/of stolsels en geen krampen maar zal het hartje wel kloppen is wat ik steeds denk, ik ben zo bang, wat als het niet goed is, wil ik het wel weten, kan ik dat aan na al die tijd... morgen 7 weken we gaan het zien ? sorry moest dit even kwijt

@lovebaby, ik had dat vrijdag na de seks alleen toen 1 bruine veeg meer niet. Zal vast bij ons beide een adertje zijn geweest idd. Dit is dus zo vreemd. Toen ik in oktober zwanger was ben ik alleen maar onzeker geweest over de zwangerschap. Uiteindelijk klopte dat gevoel dus want ik kreeg een miskraam. Nu ik opnieuw zwanger ben heb ik het gevoel dat ik zo zeker van deze zwangerschap ben. Ik heb het zelfs al mijn naaste collega's verteld?‍♀️. Terwijl ik nog maar 5,5 week ben. Zo stom maargoed. Het floepte er min of meer uit nadat een andere collega vertelde dat zwanger is. Maar ik snap niet hoe ik me nu zo zeker kan voelen. Terwijl het nog zeker mis kan gaan. Zal mijn gevoel dan toch een teken zijn dat het deze keer goed gaat komen??? Wie heeft dit nog meer?

Terug
Bovenaan