Augustus 2020 ❤️?

Ja wel meteen inwendig dus daar ligt het niet aan, vruchtje lag wat in het hoekje gekropen maar dooierzakje was mooi in beeld en die was te klein voor 7 weken zei ze, vruchtzakje kon ze niet goed meten en kwam dus ook geen weken overzicht uit... hartje klopte wel stevig en regelmatig dus dat is fijn, deze week gaat heel lang duren zo ? ben ook zo verdrietig ondanks dat het hartje gewoon nog klopt.. iets met hormonen denk ik

Blijf sterk wilkindje! Het kan nog alle kanten op! Een kloppend hartje blijft toch iets positiefs. Mijn zus heeft zoveel vervelende echo’s gehad en mijn neefje is er toch echt gewoon!!
Probeer enigszins positief te blijven! Zet hem op!

Wilkindje, wat vervelend zeg. Niet wat je gehoopt had natuurlijk! Hou hoop en misschien hebben ze het wel mis! Het is niet fout tot het fout is, en wie weet is het maandag gewoon goed nieuws! Het kan nog alle kanten op. Probeer leuke dingen te doen en lekker veel afleiding te zoeken en lief voor jezelf te zijn. Misschien een paar gezellige avondjes met vriendinnen en je week lekker vol plannen, dan kan je er ook niet te veel mee bezig zijn. Maar snap dat de tijd nu echt kruipt voor je.

Hey, ik ben ook in augustus uitgerekend van mijn 4e kindje.

@WilKindje mijn vorige zwangerschap was op de eerste echo niks te zien, zelfs geen verdikt slijmvlies. Maar toen was ik echt al 6weken zwanger. Waarom weet ik niet. Twee weken later was er veel te zien. Wil natuurlijk geen valse hoop geven maar zo kort al zeggen dat t te weinig groeit is lastig

Thanks voor alle motiverende woorden, jeetje wat zat ik er doorheen gister, heb veel gelezen en gezocht op internet en wat komt het vaak voor zeg dat het vruchtje enzo wat kleiner lijkt op dit termijn. Ook hetgeen wat ze gemeten heeft lijkt gewoon tussen de 6 en 7 weken te liggen dus zal goed moeten zijn plus het hartje klopt dus het leeft nog. Het gaat nog wel een lange week worden maar alles is nog mogelijk. Ik snap gewoon niet waarom de fertiliteitsarts me dit niet gezegd heeft, ze zei of de lengte van je zwangerschap klopt niet (hoeveel lijkt het verschil dan?) of het gaat alsnog mis.. maar dat hoeft dus helemaal niet, naja we gaan maar weer wachten ☺️

Gefeliciteerd allemaal!
Hier ook een positieve test gehad! ?
(Nog) geen last van kwaaltjes, had ik bij de eerste zwangerschap ook niet, dus zal wel geluk hebben!
Ons eerste kindje is nu 9 maanden dus dat vind ik wel spannend, maar komt vast goed ?
Eerste echo hebben we 6 januari, dus nog even 2 weken wachten. Volgens eigen berekening uitgerekend op 21 augustus. 

Terug
Bovenaan