Augustus 2020 ❤️?

Elissip.. hier eigenlijk ook hetzelfde.. de eerste keer in januari had ik een heel ander gevoel, was op mijn werk ook constant chagrijnig. Wilde het behalve tegen ouders en schoonouders nog tegen niemand zeggen..  nu hier ook al tegen een collega verteld, ouders en schoonouders en een vriendinnetje . Wel ben ik heel onzeker over mn klachten en zijn mijn borsten sinds gisteravond minder gevoelig en schiet ik wel meteen in de stress.. maar het gevoel is dit keer ook wel echt anders..
Als het deze keer toch weer misloopt zou het denk ik een grotere klap zijn.. 

Wilkindje, ow wat fijn dat je echo vandaag is! Ik ben ook precies 7 weken nu, maar mijn afspraak staat volgende week pas. Ik ga voor je duimen. Laat je weten hoe het ging? En was dit jou eerste kindje? Dat weet ik even niet meer.
Ellisip, Mbo, ik denk dat het ook er aan ligt of ie voor het eerst zwanger bent of niet, hoe onzeker je bent. Waarschijnlijk ben je de eerste keer altijd zenuwachtig, ook als het gewoon goed gaat. Want het is dan helemaal nieuw. Ik duim voor iedereen dat alles goed gaat. ?

Hoihoi, 
Ik had vrijdag een positieve test in handen. Vanavond heb ik de eerste echo. Het blijft spannend allemaal ondanks ik al twee kindjes heb. 
Mij heb me gelijk aangemeld op de Facebook groep.
xx

Vorige week had ik een positieve test, 2e kindje, wss ergens half augustus uitgerekend. Echo pas 13 jan,Heb  we gaan eerst nog op vakantie! ook aangemeld voor fb want de site werkt niet altijd even handig. Succes iedereen! 

Nou ik heb net eindelijk mijn 7 weken echo gehad en het was niet best, zoals ik al dacht..
het hartje klopt goed maar het vruchtje was niet goed op te meten en ze kon daardoor niet zeggen hoeveel weken, het dooierzakje vond ze erg klein.. verder zag het er dus wel goed uit alleen klein… 0,69cm geschat.. moet nu maandag 23-12 terug komen en hopen dat het gegroeid is, of het word alsnog een miskraam.. kut ?

Nee wilkindje! Wat jammer dat het niet ging zoals gehoopt!
Ik hoop van harte dat het een vals alarm is een dat je de 23e en mooie echo hebt.  Laat dat hartje maar kloppen en het vruchtje verder groeien.  Maar voor nu snap ik de spanning. Sterkte meid!

Oei spannend! Maar weet dat ze soms ook gewoon niet goed kunnen meten. Ik heb zovaak echos gehad waarbij de meting zoveel verschilde. 
Heb je een inwedige echo gehad of via de buik? Dit kan soms ook veel verschil maken. Maar ik hoop voor je dat je maandag een goede echo hebt ?

Terug
Bovenaan