Augustus 2020 ❤️?

Ik denk niet dat ze het verwachten, we hebben altijd gezegd dat we het bij 1 houden (maar wisten zelf wel anders). In mijn vriendinnengroep ben ik degene die het minst verdacht wordt van een zwangerschap, dus dat gaat in ieder geval goed! 
Ouders waren flink in shock ? maar vinden het wel super leuk, nu ze gewend zijn aan het idee. 
En wij beginnen zelf ook steeds meer aan het idee te wennen! Hopelijk gaan deze 9 maanden net zo snel als de laatste 10 maanden met onze zoon, want zwanger zijn vind ik eigenlijk stiekem maar niks ??

Haha, Minnie M, dat is dan wel een leuke verrassing!
Ik was even vergeten hoe futloos ik me dat eerste trimester voelde... Naja, we komen het wel door.
Moeders voor Moeders is net langsgeweest, nog steeds zwanger ;)

Welkom Vrouwke! Gefeliciteerd!
Haha ja Gebruiker 10088483 dat is zo erg! Op het werk alleen maar aan het gapen en wegdromen echt heel moeilijk om mijn hoofd er bij te houden ? 
Moeders voor Moeders vond ik ook een heel prettige extra controle ?

Hai meiden, het is een beetje rustig hier.. Ik hoop dat er al een boel mooie echo's zijn geweest, ben benieuwd!
Hier nog 1,5 week wachten tot de eerste echo, spannend!

Hee allemaal! 

Voeg me graag bij jullie! Wij verwachten ons eerste kindje? Afgelopen week de eerste echo gehad en dat zag er heel goed uit? uitgerekende datum staat nu op 21 aug. Heb me een paar weken flink beroerd gevoeld, maar nu is er alleen nog vermoeidheid en voel ik me verder oké. Hopelijk bij jullie ook allemaal te doen en aan het genieten van de zwangerschap?

Vanochtend intakegesprek gehad en we mochten nog even spieken! ?
Nog steeds een mooi kloppend hartje en kunt goed zien dat alles eigenlijk al compleet is! Ook een dag naar voren gezet voor nu, dus hij groeit ook goed gelukkig! 
Volgende week vrijdag termijnecho en dan kan het eindelijk van de daken geschreeuwd worden!! ?
Hoe gaat het bij jullie?

Gefeliciteerd en welkom LaLau!
O, wat fijn zeg, Minnie M. Hier nog steeds een paar spannende dagen wachten tot de eerste echo. Ben er nu wel aan toe hoor!:) Heb je het al wel aan iemand verteld?

Terug
Bovenaan