Augustus 2020 ❤️?

Ik heb me ook aangemeld voor facebook! Helaas bekend met vele miskramen, dus mocht het misgaan verlaat ik weer. 

29 augustus uitgerekend, zoontje is nu net een jaar oud ?

Helaas rond 23:30u toch ons kindje verloren met 8+3, gelukkig wel 2x een mooi kloppend hartje mogen zien ☺️ We wisten al dat de kans klein was dat we het mochten houden, het vruchtzakje was veel te klein. Wel wens ik jullie allemaal een goede zwangerschap ?

Ah Wilkindje wat triest om te lezen, heel veel sterkte toegewenst!    mijn ouders en schoonouders toch maar verteld met kerst. We hebben ze een eierdoosje met sokjes gegeven met daarin de tekst verwacht zomer 2020. Mijn ouders waren heel emotioneel en blij. Het is ons ook gelukt om beide ouders reactie te filmen. Onderhand is bijna de hele familie op de hoogte ? 31ste eerste echo vind het heel spannend en erg onzeker. Hoop dat de dag er snel is, wil zo graag weten of het goed is of niet. 

heb me ook aangemeld voor de Facebook groep ☺️

Hoi, 

Op 17/12 een positieve test in handen! Heel onverwacht want ik was eind november gestopt met de pil! Super blij! Ongeveer 28 augustus uitgerekend. 
15 jan naar de VK.. Dagen lijken een eeuwigheid te duren.. Nog meer mensen daar last van? 
Liefs 

Hoi, 

Op 17/12 een positieve test in handen! Heel onverwacht want ik was eind november gestopt met de pil! Super blij! Ongeveer 28 augustus uitgerekend. 
15 jan naar de VK.. Dagen lijken een eeuwigheid te duren.. Nog meer mensen daar last van? 
Liefs 

Terug
Bovenaan