Augustus 2020 ❤️?

Hoi meiden, even een berichtje. Het bloeden is gestopt (HOERA!). Ben daar zo blij over. Heb ook m'n eerste afspraak staan op de 24e. En gister en vandaag de ouders verrast. Voel me nu ook helemaal blij! Eindelijk.
Verder nog geen klachten. Alleen hele lichte steekjes of krampjes zou je het kunnen noemen onderin m'n buik. Maar de vk vertelde me dat dit volkomen normaal is. Er is nu gewoon heel veel gaande binnen in je lijf.

Ik was stiekem al even aan het meelezen, ik had gister een licht streepje, dus wilde vandaag toch nog een keertje testen, voor mijn gemoedsrust. Enorm blij, want direct de eerste ronde met Letrozol 2,5 is het raak. Dat had ik nooit durven dromen! 
Eerste kerstdag een echo, we hopen op een goede start van de feestdagen!
Leuk om jullie ervaringen ook te lezen :)

Gefeliciteerd allemaal, super leuk!
@gebruiker10189163 wat fijn zeg dat het zo snel is gelukt na het starten met Letrozol! En lekker snel al de echo gepland.
Ik heb net de verloskundigepraktijk gesproken en wij mogen 2 januari komen voor een inwendige echo en dan 2 weken later voor de 'echte'.
De huisarts ook al ingelicht en mijn beste vriendin ook al verteld haha kon toch niet wachten.

Bedankt voor de reacties. Finn om te lezen dat mijn gevoel ‘redelijk’ normaal is. Gelukkig drink ik al bijna nooit alcohol en eet ik geen roodvlees dus op die manier zal het mensen niet opvallen. 

Moet je eigenlijk de huisarts of een verloskundige bellen?

@Suzen, wat fijn dat het bloeden gestopt is!

Hi lieve allemaal,
9/12 hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige nadat ik vorige week zondagavond net voor t slapen 3 positieve testen deed (zagen we even niet aankomen omdat ik nog steeds geen regelmatige cyclus had, maar zooo welkom).
ik lees veel dat jullie ook bij de huisarts zijn geweest. Ik heb gelijk de verloskundige gebeld. Omdat het mijn eerste x is vraag ik me af of dit gebruikelijk is? Anders ga ik die vd week even maken. Bij de telefonische intake vd verloskundige werd wel gevraagd wie mijn huisarts is.

groetjes maanbo

Ik merk dat ik toch nog een beetje onzeker ben omdat de testen die ik heb gedaan (4 stuks vanaf zaterdag) allemaal een licht streepje geven terwijl mijn nod volgens mij echt zaterdag was.. Zou het dan nu niet duidelijker moeten worden? Ik ben wel al sinds gister constant erg misselijk, herkennen jullie dit? 

Ik denk dat ik ook mee kan doen aan deze groep. Vrijdag mijn NOD. Sinds gisteren een tuurstreep die vanmorgen alweer duidelijker werd.
https://www.mupload.nl/img/uhwgucc3d80k.jpg
Als alles goed mag gaan is 14 augustus de uitgerekende datum.
Daarnaast ben ik ook heel bang. Wij hebben oktober een miskraam gehad op precies 5 weken. Hopen dat dit kindje gezond is en blijft zitten.
NOD 6 december - 27 jaar - ronde 3 - 2e kindje - cyclus 34 dagen

Hoi Maanbo,

ik heb ook direct een afspraak bij de verloskundige ipv huisarts. Wist eigenlijk niet bij wie je het beste de eerste afspraak kunt maken. 

Terug
Bovenaan