Augustus 2020 ❤️?

Helaas nog steeds aan het wachten hier.. Harde buiken nemen toe in intensiteit en frequentie, maar zet gewoon maar niet door. 
Morgenochtend een afspraak bij de verloskundige, hoop dat ze me kunnen (en willen) strippen.. Merk dat mijn humeur er ook niet echt beter op wordt...
Ik slaap slecht, onze dreumes wil van alles wat ik gewoon niet meer kan en ik ben er (stiekem) gewoon klaar mee ?
Nu 40+2.. Weer even klaar met klagen ?
Hoe is t bij jullie? En met kleine Roan?

Hier ook nog alles rustig. Tenminste, die kleine is een enorme druktemaker, maar niet anders dan normaal;)
Poe, Minnie, hoop dat je snel babynieuws hebt! Hoop zo dat ik voor de 40 weken een baby in m'n armen heb, kan me goed voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Succes!!

Ja, het verbaast me dat ik dit zo slecht trek ? Normaal heb ik engelengeduld.. Maar goed gaat hier natuurlijk wel om je kind ontmoeten ?
Ben bij onze zoon ingeleid met 39+4, dus ben ik niet over die "magische 40" gegaan
Kleine meid is nog steeds ook erg druk, dat vind ik wel gezellig ?

Niet gestript vandaag (willen de echt pas na 41 weken doen) 
Volgende week standaard CTG en echo controles. Omdat het niet ons eerste kindje is kunnen ze misschien thuis wel de vliezen breken, dus dat geeft me wel veel hoop gewoon thuis te kunnen bevallen ?
Onder voorbehoud wel een datum geprikt in het ziekenhuis voor inleiden, mocht ze zichzelf niet gaan melden voor die tijd..

Wat balen van het strippen. Bij mijn praktijk doen ze het al vanaf 39 weken. Stom hè, dat er zo'n verschil is. Ik hoop zo voor je dat het een van de komende dagen gaat gebeuren. Gelukkig is de extreme hitte nu wel voorbij.
Roan gaat als een trein! Alweer boven z'n geboortegewicht (4kg ?) en 55cm! Hij is echt een reus en kan al bijna z'n kleertjes maat 56 niet meer aan! Was bij m'n dochter wel anders, die ging pas met 2 maanden naar maat 62. Het begint nu ook een beetje te wennen, hoewel we 's ochtends heel erg ons best moeten doen om om half 11 allemaal aangekleed en wel te zijn ? Gelukkig werkt mijn man na zijn verlof nog lekker thuis, dus we hebben nog zat tijd om een ritme te ontwikkelen.

Ah, toevallig! Ik had bij de eerste ook met 39+4 een afspraak staan om ingeleid te worden, maar de kleine zette gelukkig toch zelf alles in gang. Wel ook met 39+4 bevallen:) Hoop echt die magische grens niet te bereiken, haha! Maar ja, zelfs een september-kindje is hier een optie...
Nog even afwachten en wie weet heb je dit weekend je kleintje in je armen!
Aah, wat fijn dat Roan het zo goed doet! ? Heerlijk genieten. En joh, dat ritme komt wel:)

Hallo allemaal!! Wordt nu echt spannend voor iedereen! Dinsdag 18 Augustus zijn wij trotse ouders geworden van een dochter. Isabella Elena. Ze lag in een stuit en is met 39+1 dag gehaald dmv keizersnede. Ze woog 3620 gram, 49 cm lang en helemaal gezond. Vandaag zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis. Het gaat goed met ons beide! De krampen tijdens de borstvoeding zijn wel echt pijnlijk en zo ook mn tepels. Elke x als ze aanlegt dan ga ik door de grond heen ? ik zie dat mijn vorige post niet opgeslagen is (gebeurd me wel vaker). Wat een stoere naam Roan! Gefeliciteerd met jullie kleine. Voor de andere nog even succes met de allerlaatste loodjes!! Jullie zijn er bijna! 

Ah baby nieuws! ? Gefeliciteerd met jullie dochter Isabella! 
Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met jullie en dat jullie ook al weer lekker thuis zijn! Nu genieten! (op het borstvoeding geven na begrijp ik, maar dat loopt vast ook nog wel los)
Wat fijn dat Roan het zo goed doet! 
Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor ??

Terug
Bovenaan