Augustus 2020 ❤️?

[quote quote=10346544]Hij heet Roan, was ruim 4kg bij de geboorte ? Hoe gaat het bij jullie? Wat is het augustusforum trouwens leeg geworden hè? Veel mensen zijn niet meer terug gekomen, helaas.[/quote] Gefeliciteerd en inderdaad een hele stoere naam! Nu lekker van elkaar genieten! 
En inderdaad Minnie, het is flink puffen... Zit het grootste deel van de dag met mijn opgezwollen pootjes in een bak met water... ?
Vandaag precies 37 weken, dus voor mijn gevoel wel een mijlpaal. Het kindje mag komen! Ik wil graag thuis bevallen, dus met deze hitte mag het van mij sowieso nog een weekje blijven zitten, hihi ?

Ja, het is echt erg.. op de bank met voeten omhoog en een ventilator op mijn gezicht en zo stil mogelijk zitten!
Ik heb vandaag toch wel besloten dat ALS ze zich tijdens de allerwarmste dagen aan dient ik toch overweeg om naar het ziekenhuis te gaan.. Met 37 graden is echt niet te doen.. Overdag in ieder geval niet
Ben nu 39 weken, dus hoop stiekem ook wel dat het niet al te lang meer duurt, maar de hitte maakt het wel een beetje dubbel allemaal 

Leuke naam! ?
Ja, ik vraag me af wat erger is, met deze hitte hoogzwanger zijn, of een pasgeboren baby tegen je aan geplakt hebben;)
Ik hoop dat ik nog zo'n 2 weekjes heb om thuis de puntjes op de i te zetten. En ook niet veel langer;) Op zich niks te klagen hoor, ben wat sneller vermoeid en verhit, maar ach, wie niet. Vooral 's ochtends lekker naar buiten en de rest van de dag zoveel mogelijk binnen en alles dicht.
Ach ja meiden, hadden we maar niet uitgerekend moeten zijn in augustus?! Tot nu toe was de zomer goed te doen, dus we hebben best geluk gehad.
Succes nog allemaal!

Nou.. De ergste hitte zijn we inmiddels gepasseerd! Dat is toch wel een fijne gedachte!
Heb de hele week last van voorweeen gehad, word er gek van! Maandag 40 weken en donderdag pas weer een afspraak bij de verloskundige.. 
Tijdens de hittegolf hebben de dagen zo lang geduurd, omdat je niks kan ondernemen.
Hoop dat ik niet te ver over die 40 weken heen ga ?
Hoe is het bij de rest? En hoe is het met Roan? ?

Ooh wat spannend! Het kan nu echt elk moment gebeuren! Wat een hitte hè? De kraamweek was ook geen pretje. Roan lag de hele week te zweten in een romper en mijn onderkant genas zo moeilijk doordat het zo broeierig was. Heel erg last van aambeien, kon niet meer zitten van de pijn! Dus ik zat na 3 dagen alweer bij de huisarts om ze te laten openmaken ? Lekker smakelijk verhaal! Ik had ook ontzettende naweeën, alsof er nog een baby in zat! Die duurden alleen 5 minuten ipv 40 seconden. Heb dus pas de zevende nacht een beetje kunnen slapen. Toen kwam de stuwing. Ben gestopt met borstvoeding en m'n borsten zaten vol met melk, dus elke beweging deed pijn. Kraamweek was dus voor mij fysiek geen feest! Roan doet het daarentegen echt fantastisch! Hij drinkt goed, slaapt veel en huilt gewoon vrijwel niet! Zo'n heerlijke baby! Heel anders dan mijn dochter, die ik soms gewoon niet rustig kon krijgen. Zo vreselijk zielig waren die eerste 6 weken met haar. Dit is dus echt een feestje!
Haha, ik maak wel reclame voor de kraamweek hè? ? 
Hopelijk zet het gauw door bij jou! Zwanger zijn met deze temperaturen is echt verschrikkelijk, ik had het met mijn dochter in de zomer van 2018. Dat gun je niemand!

Ooh dat hoorde ik ook van een vriendin die 1,5 week geleden bevallen was.. Herstel ging echt slecht.. wat naar is dat zeg!
Gelukkig doet de kleine het goed, heerlijk!!  En beginnen de temperaturen nu wat normaler te worden, dan voel je je ook wat meer mens!

Nou zeker! Gisteren met m'n dochter naar de speeltuin gelopen (50 m verderop), nou dat was wel even een uitdaging! Toch bijzonder wat zo'n bevalling met je lichaam doet. Heb nu ook last van m'n stuitje, dus denk dat ik echt nog even gas terug moet nemen. Rustig aan steeds een klein beetje meer doen.

Terug
Bovenaan