Augustus 2020 ❤️?

BAM! Daar is ze!!
Vannacht om kwart voor 3 werd ik wakker.. Hele bed nat! Vliezen waren gebroken, maar helaas met meconium, dus op naar het ziekenhuis.
Half 5 kwamen we daar aan, 6 uur begonnen de weeën en half 8 was ze er ?
Onze lieve Coco ?
Helemaal verliefd, natuurlijk! 

Van harte gefeliciteerd HFox en Minnie!! Wat fijn dat alles helemaal goed is gegaan!
Bizar hè, Minnie, als het zo snel gaat! Wij moesten echt bijkomen! "What just happened?" Was onze gedachte ? Ik hoop dat de naweeën meevallen bij jou. Ik had er vreselijk veel last van, alsof er nog een baby moest komen ? Schijnt voornamelijk bij een snelle bevalling zo te zijn. Geniet van jullie dochter ?

Haha ja, dat hadden wij ook ja! Ging naar t ziekenhuis met de hoop dat t die dag misschien nog wel zou komen.... ? Nou, dat is gelukt!
De naweeën zijn daardoor inderdaad wel heftig, vooral als ik met haar knuffel.. Stomme hormonen ?
Nu een redelijke eerste nacht gehad en grote broer doet het fantastisch! Hij blijft maar aaien en kusje geven! En maakt zich zichtbaar zorgen als ze huilt. Had ik echt niet verwacht met 17 maanden ?

Gefeliciteerd Minnie! Wat geweldig nieuws ❤️ weer een baby er bij! Bij ons gaat het opzich allemaal goed,. Het enige is soms savonds/snachts krampjes. We waren zo moe en zij wilde niet stoppen met huilen en spartelen etc. Dn ben je echt radeloos. Iedere baby heeft daar wel eens last vn en elke ouder heeft het moeten doorstaan, maar op zo'n moment denk je echt 'wt moet ik nou.. Ik weet het niet meer ??'  I need sleep!!! 

Gefeliciteerd meiden! Ook hier babynieuws, wij zijn gisterochtend trotse ouders geworden van een prachtig meisje! En ook in een razendsnelle bevalling, waren net op tijd in het ziekenhuis, meteen persdrang, volledige ontsluiting en floep, daar was ze! Nu lekker bijkomen en genieten, samen met grote broer.
Veel geluk allemaal:)

Hoi allemaal, nog even een kort berichtje van mijn kant. Ik was 30 augustus uitgerekend, dus erg op het randje van dit topic. Maar ik heb in september nooit wat geplaatst ?
Gisteren 5 september is uiteindelijk met 40+5 onze zoon geboren! Vrijdagavond om 23u waren mijn vliezen gebroken. Die dag was ik 's ochtends gestript. Meteen na het breken van de vliezen zijn de weeën gekomen en zaterdag rond 12u was ons wonder er ?
Ben heel blij hoe het is gegaan. Thuis, zoals ik wilde. 
Nog felicitaties voor andere kersverse moeders! 

Terug
Bovenaan