Augustus 2021 ❤️??

Hoi meiden, 
Gefeliciteerd allemaal met dit mooie nieuws ❤️ ik lees ook graag met jullie mee.
Gisteren met kv 2v5 2 dagen voor nod positief getest,  morgen op nod nog een test doen om te zien hoe die op loopt, volgens de berekening zijn wij 22 augustus uitgerekend van ons tweede wonder ❤️ kan ook nu al niet wachten op de echo, dat maakt het toch wat tastbaarder.  Hoe is het met ieders symptomen? Hier vooral zeurend gevoel in de onderbuik, al vanaf ei, en ik heb het waaaarm ?
Appgroepje lijkt mij ook leuk!
Leuk ook om hier bekenden te zien van het nod december topic?

Hi meiden ♥️

Ik heb me zojuist aangemeld voor de app! Lijkt me hartstikke leuk om contact te hebben met elkaar. Ik ben 5+1 weken zwanger van mijn eerste kindje en zou volgens internet uitgerekend zijn op 17 augustus.

Ondertussen lees ik ook gewoon lekker mee op het forum?

X

Hoi allemaal! 
Als eerste gefeliciteerd allemaal! Ik wil me graag aansluiten bij jullie. Vorige week een positieve test, volgende week de 1e echo. Dit wordt ons 4e kindje? 

Hoi allemaal!
eerst dacht ik, nee joh, nog veel te vroeg om me hier aan te melden, ik had vanmorgen een positieve test in mn handen. ( had een goedkope variant met streepjes, en mn vriend kon het niet geloven dus naar de AH gesjeest voor een CB test waar je het werkelijk af kan lezen ) ja en nu ben ik dus 4 weken zwanger. Naar eigen berekening 22 aug uitgerekend.
ik voel me nog niet echt zwanger, en kan het eigenlijk nog niet geloven. Mn vriend en ik meppen elkaar regelmatig in het gezicht omnte checken of we niet slapen ?

is er nu ergens nog een app/facebook groep waar ik me aan kan sluiten eventueel? Lijkt me wel leuk. Is mijn eerste zwangerschap, en heb geeeeen idee wat er allemaal nu op me af gaat komen, dus wat leesvoer van anderen en tips zijn altijd fijn ☺️

Gefeliciteerd allemaal!
Ik zou nu 6 weekjes zwanger zijn en volgens eigen berekening 19 augustus uitgerekend zijn.
Hebben 29 december de eerste echo, maar wat ben ik nerveus zeg. Waarschijnlijk omdat ik de tussen de oudste en jongste een miskraam heb gehad. Ben echt blij als ik de 29ste eindelijk mag. 
Hoe voelen jullie je voor de rest? Al kwaaltjes? 

Terug
Bovenaan