Augustus 2021 ❤️??

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben zelf 6 augustus uitgerekend van ons 2e kindje. Ons dochtertje is 6 maanden nu dus ze zitten lekker dicht op elkaar. 
Behalve een beetje misselijkheid heb ik helemaal geen klachten dus heb ook al een paar keer getest om zeker te weten dat het wel echt zo is! 

Hoi! Ik sluit graag aan om even lekker te kletsen over de zwangerschap. Wij hebben al een kindje, en op haar 1e verjaardag, 5 december een positieve test! 5 december is een speciale datum.. deze dag is mijn broer geboren die met 8 dagen is overleden. Al heel bijzonder om op zijn dat te bevallen maar nu weer een positieve test, alsof hij er iets mee te maken  heeft! 
Volgens mij ben ik de 15e uitgerekend maar dat moet nog maar blijken straks met de echo. Ik bel volgende week de verloskundige.  Ook al is het mijn 2e kindje, ik lijk wel meer onzeker dan de eerste keer. Misschien omdat je nu meer weet ofzo? Is dit herkenbaar?? Gefeliciteerd alle andere dames!! 

Aangezien de app groep al gesloten is. Wat ook wel begrijpelijk is want zoveel meiden wil je niet in 1 app groep hebben. is mijn voorstel een facebook groep aan te maken. Heeft iemand daar intense in? Hoe ff t ook niet zo groot te worden max 50 meiden ofzo dan leer je elkaar toch een beetje kennen. 

[quote quote=10382715]Aangezien de app groep al gesloten is. Wat ook wel begrijpelijk is want zoveel meiden wil je niet in 1 app groep hebben. is mijn voorstel een facebook groep aan te maken. Heeft iemand daar intense in? Hoe ff t ook niet zo groot te worden max 50 meiden ofzo dan leer je elkaar toch een beetje kennen.[/quote]
Lijkt me erg leuk! 

Hoi! 
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wat super leuk en spannend!! Wij hadden dinsdag onze positieve test in handen en zijn dan 15 augustus ongeveer uitgerekend als het goed is. 

Aansluiten in de whatsappgroep lijkt me hartstikke leuk! Heb je een mailtje gestuurd @Suzanx
Liefs,
Lisette

De kwaaltjes are getting serious hier. Vandaag zit ik volgens mij eigen berekening precies op 4 weken en eet nu midden in de nacht een cracker tegen de misselijkheid. Kennen meer dat zo vroeg al? 

Terug
Bovenaan