Augustus 2021 ❤️??

Ik lees hier ook mee! Zojuist een positieve CB test van 1-2 weken! Uitgerekende datum is ongeveer 20 augustus 2021. Leuk hier mee te lezen. En Dexxie.. ik herken daar nog niets van haha. De test verrasste me eigenlijk wel, omdat ik enkel een beetje gevoelige tepels heb. 

[quote quote=10383088]Ik lees hier ook mee! Zojuist een positieve CB test van 1-2 weken! Uitgerekende datum is ongeveer 20 augustus 2021. Leuk hier mee te lezen. En Dexxie.. ik herken daar nog niets van haha. De test verrasste me eigenlijk wel, omdat ik enkel een beetje gevoelige tepels heb.[/quote]
Gefeliciteerd Fienon! Volgens mijn eigen berekening ben ik ook rond 20-8 uitgerekend. 

[quote quote=10383178]Ja, ik ben 4+4 en ik ben vannacht misselijk en bijna huilend naar de keuken gelopen om wat te gaan eten[/quote]
Ah wat vervelend! Heb je verder nog andere kwaaltjes? 
Mijn man was vannacht zo lief om een cracker te halen. Vanaf aankomende nacht staat er iets te eten naast het bed. 

Zijn er trouwens nog dames die in een appgroep willen? Ik merk dat ik fb nog een beetje lastig vind omdat ik dan toch bang ben dat anderen het op de een of andere manier kunnen zien, of als ik door mn feed scroll oid.
Via deze link kunnen jullie jezelf toevoegen. Als er +- 20 dames inzitten verwijder ik de link weer
Edit : de appgroep zit vol

Hi Allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben na vier maanden geleden een miskraam gehad te hebben nu opnieuw zwanger en hoop dat het deze keer goed gaat. Zou het leuk vinden om via FB of app contact te hebben, via dit forum vind ik niet zo handig. Geniet allemaal van het wondertje in je buik ❤️

Gefeliciteerd alle mama's. Volgens de berekeningen ben ik zelf 11 augustus '21 uitgerekend van ons 2e kindje.
Ik zit nu in mijn 5e week en voel me sinds 2 dagen zooo verschrikkelijk moe maar, uit luiheid wil ik gewoon nog niet gelijk naar bed haha..
Wel moet ik zeggen dat ik sinds gister ook wel flink buikpijn heb. Herkennen jullie dit?

Ik ben nog heel pril zwanger, maar merk dat ik het fijn vind om erover te praten. Hier 2 dagen geleden een positieve cb 4 dagen voor NOD. Op dit moment bijna 4 weken zwanger en streepjes lopen op. Testen jullie nog of niet? 25 augustus uitgerekend volgens de site en 7 januari eerste echo. Fijn dat je t zo vroeg weet maar dan duurt de eerstd echo langg. Ik vind een fb od app groepje wel leuk om bij aan te sluiten:) 

@ Dexxie heeel herkenbaar ik heb sinds 2 dagen hongerrr snachts
@ Fienon leuk om je hier te zien! 

Terug
Bovenaan