Augustus meiden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Augustus is begonnen.

Ik heb even een nieuw topic aangemaakt voor de meiden die in augustus hun nod hebben. Spannend zeg allemaal.

Is er al nieuws?

Ik hoop dat er mega veel glitters rondgestrooid mogen worden deze maand en dat iedereen snel naar het zwanger forum mag.

x-vlinder

Hoi Vlinder,

Leuk, zo'n nieuwe topic..

Ik ga de 24ste op vakantie en zal er dan ook achterkomen of ronde 6 wel gelukt is of niet. Aan het einde van deze week gaan we vol aan de slag! Ik kan wel wat glitters gebruiken!

Hoe lang ben jij bezig als ik vragen mag?

Groetjes Kim

Wij gaan over een week flink aan de slag en zitten in ronde 1.
Maar toch kan ik ook wat glitters gebruiken.
We gaan ook op vakantie wanneer ik moet gaan testen dus hoop op een heerlijke vakantie.

Wij gaan over een week flink aan de slag en zitten in ronde 1.
Maar toch kan ik ook wat glitters gebruiken.
We gaan ook op vakantie wanneer ik moet gaan testen dus hoop op een heerlijke vakantie.

Wij zijn ondertussen alweer  in ronde 9 beland.

Lekker hoor de vakantie nog tegoed. Wij hebben het er alweer op zitten.

Fijne vakantie voor jullie allebei!

x-vlinder

Ik heb 9-8 mijn NOD. Spannend dus. Al heb   ik nu wel ong klachten, dus denk dat ik niet zwanger ben, helaas. Maar 1e ronde, dus nog alle kansen

Er is trouwens ook een topic; hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand. Ook erg leuk. Groetjes

Wij zijn sinds gisteren druk aan de klus....23 augustus mijn NOD! Het is de eerste ronde voor een tweede kindje. We hebben al een prachtige zoon van negen maanden!
Toen waren we in ronde 2 zwanger.....Het zou een cadeautje zijn als het nu weer snel raak mag zijn....

Roos

Heyy hallo,

Wij zijn nu in de vierde ronde beland, eerste kindje.
Eind augustus is  mijn NOD  precies als we op vakantie zijn...
Maar ja het is voor een goed doel  denken we dan maar.
Wie nog meer allemaal voor eerste kindje?

liefsx

Terug
Bovenaan