Augustus meiden

Wauw Bieb, wat fijn! Gefeliciteerd! Dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben..

Wij werden vannacht gebeld dat de zus van mijn lief van haar tweede bevallen is. Ondanks dat ik het heel fijn voor ze vind, vind ik het ook heel lastig. Ik wil óók. Had moeite om weer in slaap te vallen. Ik heb gisteren mijn eisprong gehad, en we hebben ook deze keer weer goed ons best gedaan, in de 6e ronde. Maar af en toe komen de gedachtes boven drijven dat het niet gaat lukken. Of ik ben over twee weken heel blij, óf ik ben ongesteld op vakantie, en weer heel verdrietig. Je leeft vanaf je ongesteldheid toe naar die eisprong, om weer vol te gaan voor een nieuwe ronde. En daarna leef je toe naar het moment waarop je je NOD hopelijk niet krijgt. Maar als het wel gebeurt, is het weer voor even 'over' (ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). Wie zegt dat het ooit een keer wel gaat lukken? Heb even een onzekere bui, zoals jullie merken, haha.

Succes aan iedereen die in afwachting is van zijn NOD, ik hoop dat we allemáál zwanger zijn!

Groetjes Kim

quote: luna1968 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:50:57'));

Jeetje Bieb, onwijs gefeliciteerd!  En dat in de eerste ronde, goed gedaan meid! Ik heb ook wat glitters opgevangen, thx.

Had jij nou na je ei ook al klachten of pas toen je NOD eraan kwam?

xx Luna

Ik had af en toe misselijk gevoel, maar dat wijtte ik dan maar aan de bbq of het niet op tijd eten. Had wel paar dagen voor NOD heel erge ong klachten, dus was al bang. Maar ben dus niet ong geworden maar wel zwanger!!! Had dus ook raar gevoel in buik, niet dat ik echt misselijk was maar beetje weeig (zo noem ik t maar de hele tijd)

Terug
Bovenaan