Augustus meiden

Hoi!

Wel typisch dat iedereen een beetje de zeflde lichamelijke kenmerken heeft... Ik merk ze ook maar ben erg bang om me hierdoor te laten leiden. Ik heb een aantal pukkels in mijn gezicht ( anders nooit) moet veel plassen, denk dat ik soms pijnlijke borsten heb, pijn in mijn rug  en kan slapen als een roosje, zelfs soms overdag. Je zou zeggen, misschien wel zwanger. Anderzijds ben ik bang dat ik het mezelf allemaal aanpraat en dat het straks toch weer tegen zal vallen. Wie herkent dit? Word wel eens gek van onzekerheid zeg!

kus yvonne

quote: yvonne F reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 11:37:53'));

Hoi!

Wel typisch dat iedereen een beetje de zeflde lichamelijke kenmerken heeft... Ik merk ze ook maar ben erg bang om me hierdoor te laten leiden. Ik heb een aantal pukkels in mijn gezicht ( anders nooit) moet veel plassen, denk dat ik soms pijnlijke borsten heb, pijn in mijn rug  en kan slapen als een roosje, zelfs soms overdag. Je zou zeggen, misschien wel zwanger. Anderzijds ben ik bang dat ik het mezelf allemaal aanpraat en dat het straks toch weer tegen zal vallen. Wie herkent dit? Word wel eens gek van onzekerheid zeg!

kus yvonne

Heb dit ook hoor. Maar je let zo veel meer op je lichaam, dat je opeens van alles gaat voelen. Maar je weet t nooit, wie weet ben je toch zwanger!

Ik zelf nog steeds geen rd/tjes. Ik heb nu besloten om straks een test te halen. Wordt vervolgd!

Hoi meiden,

Jeetje, ik lees al een paar meiden "overtijd" zijn Nou ik hoop echt het beste voor jullie en dat jullie allemaal positief mogen testen en dat de RD's wegblijven.
Zelf moet ik nog  5 dagen wachten en heb echt geen idee wat het deze maand gaat worden, mijn lijf houd me soms zo voor de gek.

Maar ik hoop echt dat er door jullie snel met glitters gestrooid gaat worden en dat we elkaar dan weer treffen in het forum kindje april 2008. Succes meiden en Vlinder, Sandra en Bieb jullie houden ons wel op de hoogte he???

Succes allemaal

Liefs Bizu

Hoi iedereen,
ik ben in juli gestopt met de pil. 19 juli zou ik zegmaar 'normaal gesproken' weer beginnen, maar nu ben ik die dag begonnen met foliumzuur ipv de pil.
Ik weet nog niet wanneer m'n nod is, hoeveel dagen m'n cyclus zal zijn, maar ik verwacht m'n NOD tussen nu en een week.
We gaan voor ons eerste kindje trouwens :)
groetjes katje

Grrr was net berichtje aan typen, gooit de computer m eruit. Nouja, ik wilde kattenriedel dus veel succes wensen. Hoop dat t snel gaat kukken.

Heb trouwens test in huis en wil deze vanavond nog gaan doen. brrr eng hoor

Hallo,

Ik ben er ook weer. Het gaat goed met dit forum haha. Gezellig hoor! Hier nog geen rd's te bekennen. Is ook nog wel aan de vroege kant natuurlijk maar ik ben bang dat het ook deze ronde weer niet raak is (grrrrrrrrrrr ) heb het ondertussen hevig in mijn rug en dat is een teken van een naderende ongi meestal...of ik heb te hard gesjouwd op mijn werk maar daar geloof ik niet zo in. Vind het wel fijn als het bij ons nog een paar maanden langer duurt dat we een stapje verder gaan ondernemen. Dat geeft me op een of andere manier wel wat rust. Stom is dat he?

Hoe is het bij jullie? Al nieuws hier of daar? Het lijkt me zo gaaf als we allemaal snel zwanger zijn...maar de natuur schijnt te beslissen.

Tot later weer.

x-vlinder

Hier helaas negatief getest. Hoop nu dat ik te weinig zwangerschapshormonen heb aangemaakt, anders maandag weer testen. IK WIL DUS NIET ONGI WORDEN ,LICHAAM VAN ME!!! Houdt me aardig voor de gek. Normaal ben ik stipt op tijd ong.
Ben er misschien te veel mee bezig geweest, afwachten dus. Wel balen hoor

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 21:14:46'));

Hier helaas negatief getest. Hoop nu dat ik te weinig zwangerschapshormonen heb aangemaakt, anders maandag weer testen. IK WIL DUS NIET ONGI WORDEN ,LICHAAM VAN ME!!! Houdt me aardig voor de gek. Normaal ben ik stipt op tijd ong.
Ben er misschien te veel mee bezig geweest, afwachten dus. Wel balen hoor

Hoi bieb,
Balen he, hopen maar dat het idd te weinig van die hormonen in zitten en dat ze weg blijven.
Hier nog steeds niets geen rode duivels en maandag alweer een week overtijd. Terwijl ik ook altijd stipt optijd ben. Ik ga als ik het donderdag nog niet ben weer testen dan is mijn man weer thuis. ik had nl ook een negatieve test van de week. Ik heb zelf als ik ongi moet worden eingelijk nergens last van soms wat last van mijn buik en nu hele andere dingen zoals ik al eerder schreef, en had het bij de eerst ook dus afwachten maar het is zeer welkom als het zo is.
Het zou kunnen natuurlijk dat je er te veel mee bezig bent, zelf ben ik deze week pas weer na een paar maanden niet op het forum te komen.

Hopen dat er volgende week wat positieve testen voorbij komen van ons allemaal he.
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen hier.

greetz sandra mv niels

Terug
Bovenaan