Augustus meiden

quote: sandra262 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2007 19:24:36'));

Hoi bieb,
Balen he, hopen maar dat het idd te weinig van die hormonen in zitten en dat ze weg blijven.
Hier nog steeds niets geen rode duivels en maandag alweer een week overtijd. Terwijl ik ook altijd stipt optijd ben. Ik ga als ik het donderdag nog niet ben weer testen dan is mijn man weer thuis. ik had nl ook een negatieve test van de week. Ik heb zelf als ik ongi moet worden eingelijk nergens last van soms wat last van mijn buik en nu hele andere dingen zoals ik al eerder schreef, en had het bij de eerst ook dus afwachten maar het is zeer welkom als het zo is.
Het zou kunnen natuurlijk dat je er te veel mee bezig bent, zelf ben ik deze week pas weer na een paar maanden niet op het forum te komen.

Hopen dat er volgende week wat positieve testen voorbij komen van ons allemaal he.
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen hier.

greetz sandra mv niels

Na hoeveel dagen dat je ong. moest worden heb je getest?Ik ben trouwens nu nog steeds niet ong. Heb wel rare 'klachten", raar gevoel in buik en last van rug. Ander gevoel dan als ik ong. moet worden. Ik weet t niet hoor. Kan best dat ik er te veel mee bezig ben, maarja zo moeijlijk om me gedachten ergens anders op te richten. Vooral nu de rd-tjes nog niet zijn verschenen en die rare klachten. Ik hoop dat je test volgende week positief is!!! Ik wil evt. maandag weer testen
Succes!

Ik heb de woensdag of donderdag getest weet niet precies meer dacht de donderdag. En afgelopen maandag was mijn NOD. Toen ik bij mijn eerste test was ik ook al 6 weken zwanger, toen had ik ook eerst een neg en toen later positieve. Dus er valt niets anders te doen dan afwachten voor ons, hoe vervelend het ook is.
Ik was er niet zo mee bezig ik heb zo iets van mocht het lukken is het geweldig en anders ben ik al gezegend met een mooie zoon dan vond ik het ook goed. Maar afgelopen dinsdag kwam ik terug van een weekje bij mijn moeder geweest te zijn en dacht ik ik ben nog niet ongi dus ging ff tellen (staat in mijn agenda wanneer ik allemaal ongi was) en bleek ik al een dag overtijd te zijn en idd had ik ook al eerder wat vage klachten hoor maar had er nog niet echt aangedacht dat het wel eens zo zou kunnen zijn.  En de klachten blijven aanhouden dus wie weet. Hoop voor je dat je maandag positief mag testen laat je het weten ?

greetz sandra  

Niks tot maandag wachten, heb vanmorgen getest en:

ZWANGER!!!!!!!!!!! een dikke vette ZWANGER

Ben zo blij, en dit in de 1e ronde!!!!

Hier ook glitters voor iedereen

*************** *******************   **********************  ***********************

Grrrrr vandaag rode duivels gekomen, hopen dat het nu doorzet. Wat kreeg ik vanochtend toch ineens een buikpijn zeg.
Bieb van harte geliciteert, geniet van de komen maanden.

ik vang je glitter op voor de komende maand.

groetjes sandra

Bieb, ontzettend gefeliciteerd en  alle geluk van de wereld en geniet van je zwangerschap.  Ik hoop wel glitters opgevangen te hebben.

Sandra, verveld dat bij jou de rd's zijn gekomen en succes in je volgende ronde,

Vlinder, bij jou al meer bekend?

Wij moeten nog 3 dagen wachten heb wel allemaal klachten die meestal vlak voor mij NOD verdwijnen maar ze zijn er nog. FF afwachten nog.

Groetjes Bizu

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 08:20:11'));

Niks tot maandag wachten, heb vanmorgen getest en:

ZWANGER!!!!!!!!!!! een dikke vette ZWANGER

Ben zo blij, en dit in de 1e ronde!!!!

Hier ook glitters voor iedereen

*************** *******************   **********************  ***********************

Gefeliciteerd! Dat alles maar zo goed mogelijk mag verlopen!
geniet van je zwangerschap :D

Hallo,

Hier ben ik weer. Er  komt gewoon een ongie aan bij mij ().

Bieb wat een geweldig nieuws. Zag het net even op een ander topic al maar hier nogmaals.

GEFELICITEERD

Lekker gaan genieten van alles wat er bij komt kijken.

x-vlinder

Jeetje Bieb, onwijs gefeliciteerd!  En dat in de eerste ronde, goed gedaan meid! Ik heb ook wat glitters opgevangen, thx.

Had jij nou na je ei ook al klachten of pas toen je NOD eraan kwam?

xx Luna

Terug
Bovenaan