Augustus Moeders

Hey kleintje op komst; ik weet niet of je hier nog komt kijken maar sterkte ermee iig! Erg vervelend voor jullie en hopelijk gaat er straks wel iets moois gebeuren!

Liefs Gaby

quote: kleintjeopkomst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-01-2009 15:34:34'));

Hallo allemaal,

Ik kom me afmelden......
Begon te vloeien op de 21e, 23e 1ste echo maar wist al gevoelsmatig dat het niet goed zat. Het moeilijke was wel dat we nog het hartje hebben zien kloppen! Het vruchtje was erg klein en de verloskundige wilde ons dan ook geen valse hoop geven...
Het vloeien zette fors door en op 1ste kerstdag verloor ik het vruchtje (ons kindje, want zo voelde het echt.)
We kregen nog een vervolgecho om te kijken of alles weg was....en dat was zo.
We hebben een hele moeilijke tijd gehad en nog....
Hoop dat ik me snel weer kan aanmelden bij een andere zwangere forum.
Voor jullie allemaal, geniet van het mooie wondertje dat in je buik groeit!
Een gezonde zwangerschap gewenst
Liefs

Hallo Allemaal,

sinds vorige week zaterdag ben ik erachter dat ik zwanger ben. Ik kon dit niet geloven  en heb die maandag meteen weer een test gedaan.  Ik heb gebeld met de verloskundige en volgens haar zou ik al 8 weken zwanger moeten zijn. Eigenlijk kan ik dit niet geloven omdat ik zeer onregelmatig was en ik tot een week voor de test nergens last van had.
Klinkt heel raar maar nadat ik de test had gedaan kwamen ook allerlei zwangerschapskwaaltjes om de hoek kijken: gevoelige borsten, harde buik, misselijk enz enz.
Ik ben er echt wel blij mee maar vind het allemaal nog zo onwerkelijk. Dit is voor mij de eerste keer en moet er ook echt aan wennen dat mijn lichaam zo aan het veranderen is.
Is dit normaal of ga je na de eerste echo er meer van genieten? Wij hebben het verder ook nog aan niemand verteld..

Hallo allemaal,

Mijn naam is nu nog NiteAngel (anoniem) 29 jaar en ik ben nieuw hier. Ik ben precies vandaag 10 weken zwanger. Morgenavond mogen mijn vriend en ik voor de 2de x naar de verloskundige. Wij verwachten ons 1e kindje en ik ben 20 augustus uitgerekend.

In de 6e week was ik erg misselijk, maar nooit hoeven overgeven (gelukkig). Daarna ging het goed en weinig last van kwaaltjes. Sinds begin van deze week weer last van misselijkheid. En ik heb enorme trek in zoetigheid en (hoe cliche) in augurken.

Dit is mijn 3de zwangerschap. 1e keer was ik erg jong en nog niet aan kinderen toe. Mijn 2de is helaas afgebroken door een miskraam in de 6de week. Dit was afgelopen augustus. Natuurlijk heb ik wel dat ik onzeker ben en hoop ik dat alles goed blijft gaan. 5 jan 2009 heb ik een inwendige echo gehad. We hebben gelukkig het hartje zien kloppen. Ik kan niet wachten tot morgenavond voor een nieuwe echo :)

Groetjes
NiteAngel

Terug
Bovenaan