@ Kleintjeopkomst > balen, echt balen. Sterkte!
@ Vlinder en Mamafaja >Het doet mij ook goed om te horen dat het niet iedereen even makkelijk afgaat. Al is het nu voor mij ook al 3jr geleden.
Ik raakte onverwacht zwanger 21jr, zat in het laatste jaar van mijn hbo opl. en was met het afstuderen bezig. Moest gaan werken erbij want er moest een huis komen, woonde nog bij mijn ouders. Ik studeerde fulltime, werkte 4dgn per week. We hebben een huis gekocht, moest voor de bevalling afkomen, alle spullen moesten gekocht worden EN of het niet druk genoeg was, zouden wij eigenlijk in de zomer trouwen! DUS...
Afstudeerproject zsm afgerond, feb 06, apr 06 diploma gekregen...was dus al aan het werk 4dgn per week dat ging door, getrouwd in juni 06, kindje kwam te vroeg sept 06, helaas huis niet af en we hebben pas mid dec 06 kunnen verhuizen.
Ik heb van helemaal NIETS kunnen genieten, het ging maar door, ziek, zwak of misselijk zijn kon niet. Moest werken, moest afstuderen, huis moest er komen. Ik ben na de bevalling he-le-maal ingestort. Ik ben 2 mndn depressief geweest en heb zelfs eraan gedacht om de kleine het raam uit te gooien.
Gelukkig woonde we dus nog met zn 3en bij mn moeder op zolder, zij heeft mij laten huilen en vloeken want in al die tijd was ik maar door gegaan en heb geen moment aan mezelf gedacht. Zij heeft de zorg van mijn dochter volledig op zich genomen totdat ik helemaal beter was. Nu kan ik zeggen dat we dol gelukkig zijn met ons dochtertje en met de komst van nog een kleine.
tip: DENK AAN JEZELF praat vooral met mensen en geef dingen gewoon it handen als het niet gaat. schaam je niet en banjer er vooral niet mee door. Dat kan niet goed gaan. Succes