Augustus stoppers

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie is er nog meer in augustus gestopt met de pil?
Graag zou ik dan met jullie een forum willen starten.

Groetjes Boefje6

Hallo boefje!!!
Ook ik ben in augustus gestopt, om precies te zijn op 23-08-08.
Ik ben net 21 jaar  en mijn man is bijna 25 jaar.
Het lijkt me leuk om contact te hebben met vrouwen die ook in augustus zijn gestopt met de pil, wat jij al zei. Welke pil had jij voorheen gebruikt? Ik de Micr.20, 4.5 jaar lang. De eerste cyclus is achter de rug en ben nu in mn tweede bezig, dag 16. Vind het allemaal ontzettend spannend, want de afgelopen week zijn we er serieus voor gegaan zeg maar. Dus het kan nog alle kanten op. en jij??
Groetjes Iesy.

Hoi Boefje,
Zit niet in ronde 1 maar vind het wel leuk om mee te schrijven.
Kreeg bij ander topic geen reactie, ben hier ook nieuw.
Heb twee kindjes van 2 en bijna 4 en gaan voor de derde.
Mijn NOD is vandaag! Spannend dus!
Gr Anita ( 30 jaar)

Welkom Anika!!

Ik ben ook nieuw hier sinds vandaag. Dus...jullie hebben al 2 lieve kinderen!! Was het meteen raak of heeft het wel een paar maanden geduurd voordat je zwanger was? En hoelang zijn jullie al met de 3de bezig??
Wat enig....mensen met wat ervaring kunnen we zeker gebruiken!!

PS.  We zijn  al stiekem met de babykamer bezig........ ;) Hij wordt heeeeel mooi!
xxx Iesy

Ow wat erg, schrijf ik ook nog je naam verkeerd!! Ben wel lekker handig de laatste tijd...

Nummer 1 in eerste ronde.
Nummer 2 in zesde ronde.
Nummer 3 ? Zijn nu in ronde 6 erg spannend.
Al ben ik nu wel erg onzeker.
Ik heb al twee gezonde kinderen moeten we wel aan een derde beginnen.
Maar mijn man wil erg graag een derde.
Wel grappig hij wilde eerst geen kinderen, maar gaf gehoor aan mijn kinderwens.
Nu is hij niet meer te stoppen, haha..
Vind het ook wel erg leuk, maar we hebben maat twee slappkamers, dus dat wordt een stapelbed voor de dames als het lukt.
Gr Anita

Ow je hebt nu dus 2 meiden?? Ik ben ook erg vooruitstrevend haha, graag zou ik in de toekomst totaal ook 3 kinderen willen, maar ook wij hebben nu maar 2 kamers vrij...Dus een stapelbed is inderdaad een uitkomst!  Eerst maar eens de 1ste haha.  Ja die onzekerheid ken ik ook wel een beetje. Soms denk ik, ach ik ben nog jong...nu kan ik er nog van genieten. Dat is wel stom want waarom zou je niet met een extra gezinslid kunnen genieten?? Hoe meer ziel hoe meer vreugd. Mijn man wou pas in december beginnen, gelukkig is hij daarvan bijgetrokken want het kan wel even duren voordat het daadwerkelijk zover is. Dus we zijn nu al een beetje begonnen zeg maar ;)

XXX Iesy.

Lesy,
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik was zwanger van de eerst op mijn 26 ste.
Bij de tweede was ik 28. Nu ben ik 30.
Wanneer is jou NOD?.
Gr Anita

Terug
Bovenaan