Augustus stoppers

Owjaa...en je kunt natuurlijk nog niet zeggen dat jullie ook al druk bezig zijn!! Dat frustreerd denk ik wel ja. Mijn schoonzusjes lopen me af en toe ook te klieren  "of er al iets zit". Dit is niet zo leuk, maar goed je kunt het haast niet geheim houden als je bezig bent met klussen dat de babykamer al af is. Dus ze zitten er steeds bovenop! De kamer mogen ze nog niet zien hoor, dat wil ik niet. En ik praat er verder ook niet over maar leuk is anders.

xxx mij.

Enne, mijn gevoel zegt dus ook dat ik volgend jaar toch maar even niets raars moet plannen, je weet nooit hoe het komt met een baby enzo. Sinds mijn, ik denk dat het een eisprong was (hele dage hevige krampen?), heb ik niet zoveel eetlust meer als voorheen! Hoe kan dat? Of komt dat doordat ik nu 1,5 maand van de pil af ben?? Ik vind het gewoon raar, want ik eet normaal gesproken 's avonds best veel. Ik krijg er momenteel niet veel in, ben af en toe in vlagen misselijk enzo. Hopelijk duid dit op iets moois??

Xxxjes Iesy.

@Anita:
Spannend hoor. Hoop voor je dat je kindje gelijk heeft.

@Lesi:
Ik heb ergens gelezen dat het niet goed is voor je kindje/vruchtje als je gaat skieen. Geloof dat het met de bewegingen te maken heeft. Anders moet je maar eens op google kijken of daar iets over te vinden is.
Wij zouden komend jaar ook gaan skieen, maar hebben dit afgezegd. Tja, je weet niet wat er komen gaat. Uiteraard hebben wij een andere reden opgegeven waardoor wij niet mee kunnen(examen van mijn man). Maar de belangrijkste reden hoeven ze voorlopig niet te weten. Dat komt wel als het zover is.

Groetjes

Hey boefje, dankjewel!!! Soms is het moeilijk om te liegen, maar de reden hoeven ze inderdaad niet te weten. Ik heb gezegd dat ik geen vrij kan krijgen, en waarschijnlijk is dat ook zo. Ik heb toch echt liever een kindje in mn buik dan dat ik op wintersport ga, dan maar een paar jaar uitstellen! We gaan wel naar centerparks deze zomer haha. Groetjes Iesy.

hoi dames

ook ik ben een augustus stopper,heb mijn laatste pil ingenomen op 29augustus en was 1september ongi nu ben ik vorige week dinsdag(29sept)  ongi geworden helaas en nu ben ik er weer vanaf gelukkig...dus we kunnen weer verder klussen haha.
afgelopen maand hebben we weinig geklust omdat we druk bezig waren met het klussen in onze nieuwe woning haha.
nu is alles klaar en doen we gewoon lekker rustig aan we zien wel wanneer het komt.al hoop ik natuurlijk stiekum zo snel mogelijk hihi...
bij caithlyn was ik meteen de eerste ronde zwanger,maar ja dat zegt voor deze natuurlijk weer niks

nou meiden leuke topic

liefs mama van caithlyn  

Helaas ben ik vandaag ongi geworden. Wij gaan dus door naar de volgende ronde.
Of de ronde daarop. Mijn man moet namelijk net in de klusweek voor zijn werk naar het buitenland. Ach we wachten maar af. Het komt zoals het komt.

Anita: weet je al iets meer?

@ Boefje: Ahhh ik leef helemaal met je mee. Bij de een gaat het helaas sneller als bij de ander...Ik hoop dat je de volgende ronde toch iets meer geluk hebt en een kansje ziet om te klussen.

@ Lins: We willen juist heel graag weten hoe het verloopt, en zeker als dat betekend dat je zwanger bent!! Wij moeten gewoon nog even iets langer wachten. maar ik hoop voor jou dat het raak is! *******************

Ik zit morgen op dag 20 van mn cyclus, dus het wordt steeds spannender!! Maar ik heb nog even geduld...dit is pas mn eerste ronde die ik afwacht. Maar meteen raak is natuurlijk het allerleukste!!

Meiden, die ongi zijn geworden: Over 7 dagen kunnen jullie weer klussen!!! Zet em op!

Meiden die nog in afwachting zijn: Wens jullie alle glitters toe *************!!!

XXXjes Iesy.

WACHT!! Update::: Ik heb helemaal geen geduld meer!!! HELUPP......

Ben bang dat het raak is, maar ook dat het niet raak is...herkennen jullie dit??
Voel me op het moment ontzettend onzeker.... Graag advies....

XXX lesy.

Terug
Bovenaan