Augustus stoppers

Het is hier niet echt druk meer!!! Waar is iedereen??? Hoe gaat het met jullie?????

Geen reacties.....Wat jammer.
Ben ik zeker nog de enige die in augustus gestopt is.

Hoi Lesy,

Nee hoor. Ik ben er ook nog, maar heb alleen niet veel nieuws te vertellen.
Lees overigens wel bijna iedere dag mee.
Jammer voor je dat het niet gelijk raak was. Maar hopelijk vind je net als ik nu de rust, en denk je er niet teveel aan.
Nu ik weet wat je allemaal kunt voelen(denkt te voelen) als je niet zwanger bent ben ik iets rustiger. Bij alles wat ik nu voel(veel minder als afgelopen maand) heb ik overal een verklaring voor om maar niet teveel te hopen dat het nu misschien wel raak is.
Bijv. misselijk op verschillende momenten = iets verkeerds gegeten, of ik zal wel ziek worden. Ik gooi er maar alles op dat het nog steeds het ontpillen is. Dan is de vreugde groter, en de teleurstelling kleiner.
Ik ga er nu echt vanuit dat het een jaar zal duren voordat wij zwanger zijn. En hopelijk zal dat niet langer zijn, maar je weet maar nooit.

Verheugme wel op dit weekend. Ga dan zamen met mijn man en vrienden naar de jongegezinnen beurs. Kunnen we vast ideeen opdoen.

Wens jou, en ook  de anderen, veel klusplezier en succes. En hopelijk zal er bij iedereen snel een kleine in aantocht zijn.

Liefs Boefje6

Zo, even dit topic omhoog gehaald in de hoop dat er weer iemand reageerd.

Gister ontzettende buikkramp gehad. Kon hierdoor niet staan en niet zitten. Erg lastig als je op je werk bent. Gelukkig kon iemand mij vervangen en heeft mijn man mij opgehaald en naar huis gebracht. Nu gaat het wel weer redelijk.

Hoe is het met jullie? Nog nieuws?

Liefs boefje6.

Hey boefje.....

Neeeh, nog steeda afwachten hier......
Haha, heb alvast even gekeken wat de gegevens zijn ALS is zwanger ben

Resultaat van de berekening

(Vermoedelijke) datum van conceptie : 03 Nov 2008
Duur van de zwangerschap (*): 3 weken en 0 dagen
Nog te gaan: 37 weken en 3 dagen
Uitgerekende bevallingsdatum 27 Jul 2009.
Altijd leuk om te zien zoiets haha. Wanneer is jou NOD? De mijne 14 october.
Voel wat ongikrampjes-steekjes en dat is het. SPANNEND!!!
Liefs.....

Hoi Lesy

De mijne was 7 november.
Ik had al een paar dagen last van een beetje bruine afscheiding, maar mijn ongi wil nog niet doorzetten. Vanmorgen een test gedaan, negatief. Dus ik ga op naar de volgende ronde.
Sterkte met wachten. Det vind ik het ergste en het moeilijkste.
Ik duim voor je dat het bij jou wel raak is.

Liefs,
boefje6

Hey Boefje.....

Wat jammer meis, dat het em niet is geworden deze ronde.....
Steeds opnieuwe eigenlijk weer een teleurstelling hé.
Soms snap ik het ook niet hoor, wat kan er mis gaan dat er geen bevruchting plaatsvindt.
Je bent aan de pil om bevruching te voorkomen en nu je van de pil afbent en je graag zwanger wilt worden lukt het nog steeds niet.
Voor mij is dat wel steeds een raadsel.
Hoop echt dat je de volgende ronde meer kansen hebt en natuurlijk een positieve test!!

Ik moet nog even 5 dagen wachten....
Liefs...

Hoi meiden,

Wil ook even reageren op deze topic, als dat mag....
Ik ben ook in augustus gestopt met de pil. Heb ongeveer 10 jaar de pil geslikt. Dus moest wel wennen toen dat niet meer hoefde. Ik had verwacht dat ik redelijk snel zwanger zou zijn, maar duurt nu toch alweer een paar maanden..... En ik ben nou niet echt geduldig, zullen we maar zeggen :)

Ik probeer om er niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet altijd. Hoe zit dat bij jullie?

Mijn cyclus leek redelijk regelmatig, 28 dagen. Alleen de laatste keer was ie een paar dagen korter. Toen voelde ik mijn eisprong ook al een paar dagen eerder dan eigenlijk zou moeten. Dus dat maakt het gelijk weer een stuk lastiger.

We zijn dus bezig en wachten op een zwangerschap. Ik hoop dat ik snel een positieve test in handen heb...

Fijne avond!

Terug
Bovenaan