Hallo,
Ik doe even een bericht in 2 delen want zoals al eerder genoemd wilde mijn berichten steeds niet laden..
Eerst maar even wat reacties etc.
@ ivanka,
Hoe gaat het met jou? Heb je baat bij de begeleiding die je krijgt?
Hoe gaat het nu met fauve? Heb je de HAP gebeld toen ze 38 graden had? Hoe is dat gegaan?
Heb je met je vriendin nog over de voeding gesproken of is het (nog) niet ter sprake gekomen?
@ Samantha
Wat leuk dat je daar gestudeerd hebt! Succes met de afronding van je scriptie!
Hoe was de tweede wat langere wen dag van Bas?
Heb je nog wel dezelfde collega's of is dat ook anders?
Hoe is het met de prikjes gegaan?
Ik heb de afspraak afgezegd, ze krijgt dinsdag haar prikje maar de afspraak die daar bij hoort zeg maar wordt nog verplaatst (zet hier wat meer over in mijn volgende bericht).
@Manon s
Hoe gaat het met je? Heb je nog meer dagen gewerkt? Ik was terug aan het lezen en zag dat je bijna vakantie hebt, dat is wel lekker denk ik!
Hoe doet Anna het?
@ Ilse, hoe gaat het met maan?
@alle andere dames, hoe gaat het met jullie kindjes?
Hoe was vaderdag bij jullie? Speciaal aandacht aan besteed? Nog wat gedaan voor eigen (schoon)vader of niet meer nu je zelf een kindje hebt?
Er komt nog een tweede bericht van mij met een update van hier maar die typ ik dus even apart.
Groetjes
Ik doe even een bericht in 2 delen want zoals al eerder genoemd wilde mijn berichten steeds niet laden..
Eerst maar even wat reacties etc.
@ ivanka,
Hoe gaat het met jou? Heb je baat bij de begeleiding die je krijgt?
Hoe gaat het nu met fauve? Heb je de HAP gebeld toen ze 38 graden had? Hoe is dat gegaan?
Heb je met je vriendin nog over de voeding gesproken of is het (nog) niet ter sprake gekomen?
@ Samantha
Wat leuk dat je daar gestudeerd hebt! Succes met de afronding van je scriptie!
Hoe was de tweede wat langere wen dag van Bas?
Heb je nog wel dezelfde collega's of is dat ook anders?
Hoe is het met de prikjes gegaan?
Ik heb de afspraak afgezegd, ze krijgt dinsdag haar prikje maar de afspraak die daar bij hoort zeg maar wordt nog verplaatst (zet hier wat meer over in mijn volgende bericht).
@Manon s
Hoe gaat het met je? Heb je nog meer dagen gewerkt? Ik was terug aan het lezen en zag dat je bijna vakantie hebt, dat is wel lekker denk ik!
Hoe doet Anna het?
@ Ilse, hoe gaat het met maan?
@alle andere dames, hoe gaat het met jullie kindjes?
Hoe was vaderdag bij jullie? Speciaal aandacht aan besteed? Nog wat gedaan voor eigen (schoon)vader of niet meer nu je zelf een kindje hebt?
Er komt nog een tweede bericht van mij met een update van hier maar die typ ik dus even apart.
Groetjes