Babies uit Maart/April 2018

Hallo!
Hopelijk heb je een fijne vakantie (gehad). Hoe is het gegaan met Irene? Lekker genoten van je gezinnetje?
Nee ik geef geen potjes. Tot nu toe alles zelf gemaakt. Die 4+ potjes zitten wel echt vol, zo veel krijgt ze nu nog lang niet. Ik denk wel dat ze het op zou kunnen maar ze moet nu nog groeien op de BV.
Zo Irene gaat hard met haar ontwikkeling, staan en zitten! Goed zeg!
Hoe gaat het nu met je?
Anna draait nog steeds volop van rug naar buik en maakt ook de hele dag mooie geluidjes. Het liefst zit ze rechtop! BV gaat ook nog steeds goed. Deze week de laatste week 3 dagen werken en vanaf volgende week 4! 
Had met sporten steeds meer last van mijn schaambot en lage rugpijn. Ben daarvoor vorige week dinsdag naar de bekkenfysio geweest en die heeft mijn stuit en bekken gecorrigeerd (stond dus beide scheef). Nu heb ik een week niet gevoetbalt en gaat het wel beter. Moet 11 september terug en dan gaat ze nogmaals corrigeren. Zo'n herstel van de zwangerschap duurt wel even..
Groetjes

Hallo,
Hier even een update..
Het rijden naar de vakantiebestemming ging heel goed, ze heeft zich keurig gedragen en eigenlijk nauwelijks gejengel.. het ging met de voedingen onderweg ook goed (al heb ik me wel verbrand aan het kokend water wat ik in een thermoskan mee had, niet echt handig en gelukkig nu wel weer over)..
Ik ben blij dat we in Duitsland op vakantie (geweest) zijn, ze hebben hier hele goede voorzieningen voor verschonen enzo en ze hebben hier heel veel voedingspotjes, voor deze leeftijd veel meer keus dan in Nederland! Ook goede flesvoeding en luiers etc. Te koop.. irene eet nu ongeveer halve potjes maar ik snap heel goed dat je alles zelf maakt.. ze hoeven ook geen hele potjes te eten.. is 24 tot 48 uur houdbaar (afhankelijk van product)
De eerste nacht moest Irene wel wennen aan een nieuwe plek en met zoveel mensen maar ze bleef steeds gewoon vrolijk, zelfs toen we naar onze volgende bestemming verhuisde.. (een plek weer iets dichterbij nederland)..
Het gaat met Irene nu heel goed.. ze groeit lekker en ze laat echt al een karakter zien.. ze is nu bezig met haar stem ontdekken en gilt in allerlei toonhoogtes (tot onze oren piepen en we de "stop", haar speen, er even in stoppen, haha).. ze draait nu heel vlot van rug naar buik.. ze kon al een beetje kruipschuiven.. een beetje een tussenweg tussen kruipen en op haar buik schuiven maar vandaag kroop ze 2x keer ( een paar tellen maar ze kukelde heel snel om) en ze draaide vandaag voor het eerst van buik naar rug.. die ontwikkelingen gaan echt zo snel!!! Ze wil ook graag zitten maar dat kan ze maar een beetje... ze kan het zolang wij klaar zitten om haar op te vangen..
Met mijzelf gaat het over het algemeen ook wel goed, alleen heb ik na fysieke inspanning wel erg last van mijn buikspieren en bekken.. normaal kon ik echt zo met gemak 10 km lopen in gebieden waar je veel stijgt en daalt, nu net aan 4 km.. ik hou heel veel van Irene en ik ben super dankbaar dat ik haar heb maar het is soms best confronterend dat haar krijgen een impact heeft gehad op mijn lichaam en dan heb ik nog best veel mazzel gehad want had een zwangerschap en bevalling met zeer weinig klachten of iets dergelijks..
Hoe gaat het nu? Voel je je wel beter nu ze alles gecorrigeerd hebben?
Ik twijfel of ik naar de HA zal gaan voor mijn bekken..
Hoe gaat het nu, nu je 4 dagen werkt?
Zijn er nog andere dames die mee lezen of (willen) lezen/delen..? Het lijkt zo wel een privé gesprek..
Nou ja ga weer even verder.. wilde nog meer sturen maar komt later wel, Irene huilt..
Daaag

Hoi hoi,

Ik wil wel meedoen met jullie privé-gesprek, haha! Onze Jens is van 7 maart en nu dus bijna 6 maanden oud al. De tijd vliegt.
Vandaag bij het cb geweest. Hij is nu 68 cm en weegt 7 kilo. 
Wr zitten nu op 4 flesvoedingen per dag en dat gaat hartstikke goes. Jens slaapt nog veel, overdag nog 3 slaapjes en s nachts van 21 tot 7 ongeveer.
Qua groenten en fruit heeft hij nog niet veel gehad. Banaan is wel echt de favoriet, bij de rest krijgen we ongelooflijk vieze gezichten te zien, haha!
Leuk om dit allemaal zo te lezen!
Iemand een idee hoe ik het krijg ingesteld dat ik een melding krijg als er een nieuw bericht is?

Groetjes Kim

Hallo,
Hier even een berichtje 
Allereerst welkom kim, gezellig dat je mee komt kletsen.. Jens is dus inmiddels een half jaar, wat gaat dat snel.. heb je nog wat speciaals gedaan deze dag? 
Volgens mij lopen Jens en Irene vrij gelijk qua groei, Irene was eerst vrij klein enzo maar onze pittige tante laat zich niet kennen en heeft ruimschoots alles ingehaald (44 cm en 3002 gram bij geboorte, ik was 8 dagen over tijd anders was ze lichter geweest en in combi met haar lengte is het dus beter dat ze wat langer is blijven zitten)..
Hoe je meldingen ontvangt.. geen idee.. wist niet dat dat kon haha
Ik had gestuurd dat ik nog meer wilde sturen maar weet het eigenlijk niet meer, haha..
Terugweg van de vakantie ging met Irene ook goed alleen zijn we een aantal keer flink afgesneden en reed er 1 auto tussen 2 banen door (?!!!) die we nog net konden ontwijken dus blij dat we weer veilig thuis zijn.. blijkbaar zegt een bordje baby on board mensen ook gewoon niks ofzo...
Gisteren naar burgers zoo geweest met Irene, ze is nog een beetje klein maar ze zag wel de vissen (vooral die met felle kleuren en grote vissen) en de grote beesten zoals giraf, zebra, olifant etc en de apen want die waren heel dichtbij.. was echt een leuke en gezellige vakantie afsluiter.. 
Vanavond weer voor het eerst werken (avonddienst) en ik zie er toch een beetje tegen op.. moet er weer helemaal in komen, Irene heeft een mooi ritme ontwikkeld in de vakantie en vind het wel spannend hoe het nu allemaal gaat lopen..
Ook ben ik nu al in de stress voor nov/dec. We hebben zoveel verjaardagen en afspraken enzo.. we hebben neven nichten dag, verj.  Schoonvader wat groot gevierd gaat worden omdat hij 65 wordt, mijn zusje wordt 25 en viert het ook groots.. neefje wordt 1, mijn vader en schoonzus op 1 dag jarig.. we hebben 6 verjaardagen + sint in 1 week.. mijn man is dan jarig en dan is het al ong. Kerst oud/nieuw en ik moet ergens in die periode nog 2 zaterdagen werken.. pfff
Maar ja, Irene is vandaag over 2 weken alweer een half jaar, ik denk er nog over na of we er wat mee doen of aan ons voorbij laten gaan.. maar ja..
Wel leuk, in onze vakantie zijn er in onze omgeving 3 baby's geboren dus binnenkort op kraamvisite, dat vind ik wel leuk..
Tot volgende keer! 
Groetjes 

Hallo lieve moeders, 
Ik ben Daphne en ik ben bezig met mijn afstudeerproject voor de opleiding product ontwerpen. Ik loop stage bij Maxi-Cosi en ben een nieuwe weersprotectie voor babyautostoeltjes aan het ontwerpen.
Daarvoor heb ik jullie mening nodig en zou ik jullie willen vragen om een korte enquête voor mij in te vullen. Het kost echt maar een paar minuutjes en dan zouden jullie mij enorm helpen. 
Dit is de link naar mijn enquête:
Link naar de enquête voor mijn afstuderen
Alvast bedankt voor jullie tijd! 

Terug
Bovenaan