Baby’s Februari 2020

@seerte: nee dit was gewoon een informatief intake gesprek, krijg als ik 8 weken ben de termijn echo. Ik ben nu 5.5 week zwanger, en wou graag pas een echo als er ook echt kans is om een hartje te horen

Lieve zwangeren,
welkom nieuwe mama’s
ik hoop toch dat we gewoon via hier (ook) verder kletsen. Ik persoonlijk wordt  (denk ik) geen lid van de fb groep of via app. App mij te veel app-jes en fb wil ik niet omdat mensen kunnen zien dat ik lid ben van de groep als ze er op zoeken.
wil me ook enigsinds terug kunnen trekken in de anonimiteit als het niet goed gaat.
vind het allemaal erg spannend (ookal is het de 4de zwangerschap). 
Bij onze verloskundige praktijk doen ze aan vroege echo’s tussen 6-8 weken. Vandaag een afspraak gemaakt.
hier weinig zwangerschapskwaaltjes. Paar dagen misselijk geweest, maar meestal niet. Wel gespannen borsten. Vind het heel spannend. Per een vroege miskraam gehad en toen merkte ik een week na een positieve tesf mijn kwaaltjes alleen maar afnemen. Maar geduld zullen we moeten hebben.

Wanneer staat je echo gepland kwartoverelfje? Hier op 24 juni en als alles goed is, dan hebben we daarna direct de intake.
Ik ben misselijk, erg moe en begin last van mijn borsten te krijgen. Bij mijn vorige zwangerschap droeg ik met 8 weken al zwangerschapskleding en heb ik tot week 21 overgegeven. Benieuwd hoe dat nu gaat!

@kwartoverelfje. Ja dat hoop ik ook, dat we hier gesprekken blijven voeren. Ook al vind ik Facebook een leuk idee, ik zit ook met het punt dat mensen je kunnen vinden.
@benb, met 8 weken al? Blij dat je het zegt. Ik weet niet waar het aan ligt maar mijn broeken zitten nu al strak (5weken). Eet ook wel iets meer, (hiervoor geen ontbijt). 
Hoe gaat dat met jullie? Meerdere die om de paar uur een zin in eten hebben? 
Heb idd ook gevoelige borsten maar ook het idee dat ze al aan het groeien zijn. Gaat dit zo snel?

Hallo iedereen! 
Ook wij hebben na anderhalf jaar proberen en 1 miskraam tussendoor een positieve test gehad! 
Erg voorzichtig zijn we nu nog wel even de eerste echo afwachten.. die staat geplant op 4 juli! Spannend dus!!! 
Alleen heb ik gisteravond denk ik iets verkeerd gegeten waardoor ik nu een voedselvergiftiging heb.. is dat schadelijk zo vroeg in een zwangerschap? 

Groetjes 

Gebruiker....1984, ik was wel zwanger van een tweeling. Dat maakt misschien verschil. Borsten kunnen zeker al groeien. Mijn jurkje van vandaag zat te strak. Dat nu je broeken niet meer dicht kunnen kan ook te maken hebben met je darmen. Zal nog niet van de zwangerschap komen. Ik kon het met 8 weken echt niet meer verbergen 

Terug
Bovenaan