Baby’s Februari 2020

@BenB andere keren om een gegeven moment ook niet meer zo veel kunnen inleveren vanwege het spugen en de misselijkheid. Maar ga toch weer proberen, alle beetjes helpen denk ik altijd maar weer.
ben trouwens ook wel eens eerder dan 6wkn begonnen. Vraag het vrijdag maar eens gebruiker.......
vandaag voel ik me leeggezogen en het is pas 12.00 uur. Maar hopen dat het deze keer goed gaat met de zwangerschap. Zo klaagmodus uit.

Hallo allemaal!
Vanmiddag een positieve test in handen gehad. Voelde mij de hele week al zwanger en kon het  niet laten om vroeg te testen. Zou nu 3 weken zijn en 14 februari "uitgerekend" zijn. Dit is onze 2e kindje. Ons zoontje van 2 wordt als alles goed gaat grote broer!

Hallo allemaal! 

Ook ik kan me bij dit groepje voegen. Vorige week vrijdag positieve test in handen!
Dit wordt ons tweede kindje. Vanmorgen VK gebeld, over 3 weken 1e afspraak en echo. Ben dan ruim 8 weken als alles goed gaat

Hoi! Ik kom er ook bij want ik heb vandaag een positieve test in handen gehad. De 5e ronde. Ik begon me stiekem al een beetje zorgen te maken, wat natuurlijk helemaal niet nodig was! Wat een onwerkelijkheid zeg!!! Ongelofelijk. 

Dag allemaal. 

Ook wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 9 februari. Super spannend allemaal 9 juli eerst afspraak en 24 Juli eerst echo. 

Hoi allemaal, ik kom me ook voorzichtig melden. Vanochtend een licht positieve test en rond 16 februari uitgerekend. Vind het allemaal heel spannend. Mijn dochter is nu 6 maanden dus ze zitten vrij kort op elkaar. Bij de zwangerschap van mn dochter had ik veel last van kwaaltjes voordat ik een positieve test had maar nu helemaal niet ?

Gefeliciteerd allemaal welkom bij de club voor de geïnteresseerde er is een fb groepje aangemaakt voor als je daarbij wil voegen staat er op pagina 9 een link! 
Ik vroeg me af hoe andere omgaan  met het festival seizoen. Ik heb meerdere festivals gepland deze zomer. Was vandaag op Pinkpop en ik merkte dat ik van die harde bas harde buiken en krampen kreeg. Hebben andere daar ook last van? Ik heb dat bij mijn dochter ook gehad maar was toen veel verder in mijn zwangerschap. Ik heb er maar voor gekozen om even ergens me rust te pakken tot het voorbij was. Maar ja maak me wel een beetje zorgen of dit elke keer gaat gebeuren. Hebben andere hier ook last van gehad?

Terug
Bovenaan