Gefeliciteerd allemaal!
Ook hier positieve test(en)! Vorige week (29e) nog voor mijn, nu gemiste dagen voor het eerst hartstikke positief getest, en wat een geweldig gevoel..!
Superspannende tijd, dit is mijn eerste zwangerschap en er gaat van alles door me heen. Vol geluk maar ook vol zenuwen!
Ik woon met mijn vriend en stiefdochter in het buitenland en alles werkt hier toch iets anders, ook spreken we beiden de taal niet vloeiend.. dus toch wel even een uitdaging.. maar eentje die we met beide handen aannemen!
Een aantal goede vrienden weten het nieuws al, gezien mijn vriendlief zo enthousiast was en deze vrienden wisten van onze kinderwens. (was ik zo opeens van het ene moment na het andere gestopt met roken ook, en mijn geliefde biertjes zei ik ook ineens nee tegen haha!)
we willen tot week 12 wachten om het onze familie en de rest van onze vrienden te vertellen. Zijn familie woont in Duitsland en mijne in NL dus wat dat betreft is het ietsjes makkelijker om het nog een paar weken voor ons te houden, maar het blijft moeilijk dat wachten!