Baby’s Februari 2020

RMoona, ik was al aan het zoeken in het januari topic haha! Super fijn dat alles er goed uitziet. Hoe vind je het dat het er 1 is nu?
ABCD, wat balen zeg! Sterkte!

Hoi Hoi Allemaal, 

Ten eerste allemaal gefeliciteerd! Super spannend. 2e keer voor mij dat ik zwanger ben, echter de eerste keer al mis gegaan na 5 weken en paar dagen, bleek toen helaas niet op de goede plek te zitten. Nu dus hopen dat het wel goed zit, positief blijven is het enige dat kan op dit moment :)

Ik had dit keer gelijk een positieve test, dat was de vorige keer anders. Ik vind het heel spannend allemaal. Op dit moment nog geen hele erge klachten, alleen wat steekjes in mn rechterzij en rug, iemand dat toevallig ook?:)

Liefs voor alle aanstaande mama's 

RMoona, het zou ons niets verbazen als het er weer 2 zijn. Testen lopen snel op en ik heb weer behoorlijk wat kwaaltjes. Zelfs nu al misselijk. Bij de jongens kwam dat 2 weken later. Nog iets minder dan 3 weken en dan zullen we het weten. Medisch gezien is 1 kindje gunstiger, maar diep in ons hart zouden we er wel weer 2 willen. Er staan nog steeds 2 bedjes klaar.
Hopelijk heb je een fijne zwangerschap en mag deze keer alles helemaal goed gaan!

Gefeliciteerd allemaal!
Ook hier positieve test(en)! Vorige week (29e) nog voor mijn, nu gemiste dagen voor het eerst hartstikke positief getest, en wat een geweldig gevoel..! 
Superspannende tijd, dit is mijn eerste zwangerschap en er gaat van alles door me heen. Vol geluk maar ook vol zenuwen! 
Ik woon met mijn vriend en stiefdochter in het buitenland en alles werkt hier toch iets anders, ook spreken we beiden de taal niet vloeiend.. dus toch wel even een uitdaging.. maar eentje die we met beide handen aannemen! 
Een aantal goede vrienden weten het nieuws al, gezien mijn vriendlief zo enthousiast was en deze vrienden wisten van onze kinderwens. (was ik zo opeens van het ene moment na het andere gestopt met roken ook, en mijn geliefde biertjes zei ik ook ineens nee tegen haha!)
we willen tot week 12 wachten om het onze familie en de rest van onze vrienden te vertellen. Zijn familie woont in Duitsland en mijne in NL dus wat dat betreft is het ietsjes makkelijker om het nog een paar weken voor ons te houden, maar het blijft moeilijk dat wachten! 

@BenB over twee weken eerste echo hier.
spannend want hoewel dit dus de vierde keet zwanger is (incl een vroege miskraam), voel ik erg weinig. Drie keer misselijk geweest met overgeven en nu (nog?) niet?
vraag mezelf ook de hele tijd af of mijn borsten nu (minder) gespannen aanvoelen. En de zwangerschapstest was minder positief dan andere keren. In mijn hoofd weet ik dag het allemaal niet zo veel zegt maar toch pieker ik.
morgen komen ze van moeders voor moeders dus ook weer een zwangerschapstest.
doen er meer mensen mee aan moeders voor moeders?

Ik heb de vorige keer met MvM meegedaan. Ik gaf elke keer zo ontzettend hard over, dat ik in mijn broek plaste. Veel urine heb ik dus niet in kunnen leveren ? Ik vond het ook best een gedoe. Nu doe ik niet mee. Vind van mezelf dat dat mag, aangezien ik al een keer mee heb gedaan ?
Spannend allemaal hè? Kwaaltjes zeggen idd niets. Aftellen geblazen. 

@kwartoverelfje, ik heb vrijdag een afspraak met moeders voor moeders. Ik zou dan volgende week maandag kunnen starten, dan zit ik op 6 weken. Nu nog verzinnen waar ik de flessen ga verstoppen als ze opgehaald worden. 

Terug
Bovenaan