Baby’s Februari 2020

Hey ik wil ook graag meedoen met deze groep. Ik heb afgelopen woensdag licht positief getest met een action early test. En vandaag op mijn NOD met een normale test een mooi streepje. Als mijn berekeningen kloppen ben ik nu 4 weken zwanger en dan ben ik 22 feb uitgerekend! 
Dit is mijn 2de kindje, ik heb er 1 van 11 maanden. Dit was de eerste ronde. Aangezien ik een onregelmatig cyclus heb, heb ik ovulatietesten gebruikt en mijn temperatuur gemeten. Maar omdat mijn temperatuur laag bleef (wellicht verkeerd gemeten?) dacht ik dat in of mijn eisprong toch ondanks de positieve ovutesten gemist had, of hem niet gehad had. Maar niets is minder waar! Meteen in deze eerste ronde zwanger! Dat had ik zeker niet verwacht, daarom ben ik wel een beetje in shock. Maar het is zeker welkom ons 2e wondertje!
Ik heb dus voor mijn NOD al getest, omdat ik me zo raar voelde. Ik leek het al een soort van te herkennen. Ik had/heb last van zuur en gekke buikpijn die niet helemaal op ongesteldheid buikpijn leek. Verder kon ik in de nacht heel slecht slapen, en lag ik steeds wakker. En ik had/heb natuurlijk last van mijn borsten. 
Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Ik vind het wel weer spannend die onwetendheid in die eerste weken.

[quote quote=10207592]
Gefeliciteerd allemaal!
Ik had sinds gisteren een licht positieve test. Vandaag NOD en vanmorgen een veeg roze/bruin. Weg was mijn hoop. Tot mijn verbazing bleef een menstruatie uit. Net een 2v5 gedaan en binnen een minuut een mooie streep! In november zijn onze zoons geboren en overleden met bijna 21 weken, dus ik ben doodsbang. Moet het allemaal nog even zien.
Voorspoedige zwangerschap allemaal!
[/quote]
Hoi allemaal, 

ik ben 12 feb uitgerekend. Mijn zoontje is ook overleden met 21 weken zwangerschap. Ik herken je angst dan ook heel goed. Misschien kunnen we elkaar wat steun bieden deze zwangerschap. 
Groetjes!

Hoi Allemaal.

Vorige week had ik ook een positieve test in mn handen. Dit wordt ons 2e kindje. Begin dit jaar heb ik, na ruim een jaar proberen, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waaraan ik geopereerd ben, dus vind t nu dubbel zo spannend. Met 7 weken krijg ik een vroege echo om te kijken of het nu wel goed zit. Nog even afwachten dus, nu ruim 5 weken.. 
Maar als alles goed gaat mogen wij half februari ook ons 2e kindje verwelkomen! 

Hoi allemaal,
Ik heb ook positief getest. Ben nu naar eigen berekening 5.2w
Vanwege een bbm in maart, met inleveren eileider op ok, hebben we morgen al een echo om te kijken of het in de baarmoeder zit. Ben doodsbenauwd eigenlijk.

Hoi SFxx,

Herkenbaar verhaal! Bij mij was t ook in maart, en hebben ze ook de eileider weg moeten halen! Ik ben zo zenuwachtig, vind het erg spannend of t nu wel goed zit.. echter willen ze bij pas de echo over 2 weken maken (ook deels vanwege op vakantie zijn) maar eerder wilden ze niet.. baal er enorm van om zo lang on onzekerheid te moeten zitten! 

Nou puckelientje dat is inderdaad vervelend. Bij mij denken ze gelukkig heel erg mee (mogelijk mede omdat zij mijn bbm niet erkend hebben en mij soort van met een miskraam ontslagen hadden)
Ik mag dan morgen en 4 juli om te kijken of het hartje klopt. Mits het morgen natuurlijk mis is ... 
Onzekerheid vind ik het meest irritant joh. Voel jij je anders dan vorige zwangerschap ?

Ja voel me wel anders, dat maakt me denk ik nog onzekerder. Bij de zwangerschap van mn zoon (2.5jaar) was ik o.a. erg misselijk. Spugen tot het eind van de zwangerschap. En nu (nog) niet, zou fijn zijn als dat zo blijft..  maar maakt me wel onzeker. De bbz was ook anders, toen wist ik niet eens dat ik zwanger was. Ontdekt omdat ik wat vage klachten had en rare cyclus, wel 'gewoon' ongesteld.. onzekerheid is idd erg vervelend! Succes morgen! 

Terug
Bovenaan