Baby’s Februari 2020

Hoi iedereen,
helaas kan ik me ook weer afmelden?. Na 4 weken 3 dagen vannacht om 5 uur wakker geworden met hevige buikkramp en bloedverlies. Zojuist vk gesproken en die geeft ook aan dat het een miskraam zou zijn. Waarschijnlijk al vrij snel na het innestelen misgegaan omdat mijn testen van de 11e en de 13e ook niet opliepen. Volgende week wordt ik nog gebeld door haar om te horen hoe het verloop is gegaan en of er nog een echo nodig is om te kijken of alles weg is. Dit is nu mijn 3e keer dus mag eindelijke naar de gynaecoloog. 

[quote quote=10212604]Hoi iedereen, helaas kan ik me ook weer afmelden?. Na 4 weken 3 dagen vannacht om 5 uur wakker geworden met hevige buikkramp en bloedverlies. Zojuist vk gesproken en die geeft ook aan dat het een miskraam zou zijn. Waarschijnlijk al vrij snel na het innestelen misgegaan omdat mijn testen van de 11e en de 13e ook niet opliepen. Volgende week wordt ik nog gebeld door haar om te horen hoe het verloop is gegaan en of er nog een echo nodig is om te kijken of alles weg is. Dit is nu mijn 3e keer dus mag eindelijke naar de gynaecoloog.[/quote]
Ah nee... wat ongelooflijk jammer... heel erg veel sterkte!

Ik zie nu dat er 2 groepen zijn voor uitgerekend in februari! 
Ik had 2 juni een positieve test, na 9 maanden bezig zijn om zwanger te worden is het eindelijk gelukt (eerste kindje)! Maandag hebben we de eerste echo, heel veel zin in maar ook super spannend, ben dan 7 weken zwanger. 
Klachten zijn hier echt mega, ik slaap meer dan 12 uur per dag, ben eind van de middag en avond super misselijk, steeds trek in kaas, vorige week best wel huilerig. Dus voelt wel erg goed. 
5 jaar geleden ben ik ook zwanger geweest, toen heb ik een hele heftige miskraam gehad.

Ik zie nu dat er 2 groepen zijn voor uitgerekend in februari! 
Ik had 2 juni een positieve test, na 9 maanden bezig zijn om zwanger te worden is het eindelijk gelukt (eerste kindje)! Maandag hebben we de eerste echo, heel veel zin in maar ook super spannend, ben dan 7 weken zwanger. 
Klachten zijn hier echt mega, ik slaap meer dan 12 uur per dag, ben eind van de middag en avond super misselijk, steeds trek in kaas, vorige week best wel huilerig. Dus voelt wel erg goed. 
5 jaar geleden ben ik ook zwanger geweest, toen heb ik een hele heftige miskraam gehad.

Hoi, 
Ik ben 7 febr. Uitgerekend. Ben nu zwanger van ons eerste kindje. 
Helaas nog niet helemaal happy want in de 4de week veel bruine bloed/afscheiding gehad. En afgelopen weekend krampen en veel bloed (voor 1 avond) 
Maandag meteen verloskundige gebeld en kon langs komen. 
Blijkbaar zat het nog wel in mijn baarmoeder en leek het geen miskraam.
Vandaag nog een controle gehad bij precies 6 weken. Maar kon nog niets zien of het hartje klopte. 
Volgende week zaterdag ben ik 7+1 dag en dan pas zekerheid of het goed is gegaan of dat het toch een miskraam is.
Pff zo geen geruststelling dit. Hoop dat jullie allemaal een wat makkelijker 1ste trimester hebben.
Als er iemand is die dit herkend wat ik mee maak. Please reageer want ik ben zo ongerust en onzeker nu. 

Hey ik wil ook graag meedoen met deze groep. Ik heb afgelopen woensdag licht positief getest met een action early test. En vandaag op mijn NOD met een normale test een mooi streepje. Als mijn berekeningen kloppen ben ik nu 4 weken zwanger en dan ben ik 22 feb uitgerekend! 
Dit is mijn 2de kindje, ik heb er 1 van 11 maanden. Dit was de eerste ronde. Aangezien ik een onregelmatig cyclus heb, heb ik ovulatietesten gebruikt en mijn temperatuur gemeten. Maar omdat mijn temperatuur laag bleef (wellicht verkeerd gemeten?) dacht ik dat in of mijn eisprong toch ondanks de positieve ovutesten gemist had, of hem niet gehad had. Maar niets is minder waar! Meteen in deze eerste ronde zwanger! Dat had ik zeker niet verwacht, daarom ben ik wel een beetje in shock. Maar het is zeker welkom ons 2e wondertje!
Ik heb dus voor mijn NOD al getest, omdat ik me zo raar voelde. Ik leek het al een soort van te herkennen. Ik had/heb last van zuur en gekke buikpijn die niet helemaal op ongesteldheid buikpijn leek. Verder kon ik in de nacht heel slecht slapen, en lag ik steeds wakker. En ik had/heb natuurlijk last van mijn borsten. 
Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Ik vind het wel weer spannend die onwetendheid in die eerste weken.

Terug
Bovenaan