Baby’s Februari 2020

Lizenka

Forum
Zwanger worden
Zwanger
Baby
Peuter
Schoolkind
Shop
Voordeelpas
Zwanger- & Babybox
Meer

Home > Forums > Zwanger zijn > Uitgerekend februari 2020

Uitgerekend februari 2020

Verrassend blij
09/06/2019 om 12:02REACTIE | REPORT

Hoi allemaal.
Ik ben uitgerekend in feb. 2020. Heel blij. Zijn er meerderen in Feb.? Als alles goed gaat zal dat ons 3de kindje zijn. 26 junie 1ste vk afpraak. Altijd spannend om een hartje te horen.
Heb bij allebei vorige bevallingen heftig bloed verlies gehad. Bij 1ste kindje 1.2 liter en bij 2de kindje 2.1 liter. Het zou bleikbaar bij mij horen. Ik overweeg een keizersnee is dat te doen?
Ik hoor graag van medelopers.
Liefs

Hallo lieve dames, 
Ook ik ben zwanger! 4wk en 4dg na onze 4e IUI behandeling. 1.5jr geleden begonnen met IUI en na 3 behandelingen pauze ingelast ivm stress van verhuizen/verbouwing. Vervolgens een poliep in baarmoeder en een negatief uitstrijkje (pap3b). Afgelopen dec positief uitstrijkje! Voor ons reden om in mei te beginnen met IUI. Voelde me veel zekerder en relaxter dit keer. Vol ongeloof een positieve test op de 14e dag na inseminatie. 1 juli de 1e echo in het zh. Ik vind het echt doodeng, zo spannend en onzeker. 

Hoi allemaal! 
Ik meld me ook bij de zwangeren uitgerekend in februari ❤
Afgelopen maandag had ik een positieve test in handen, we zijn zwanger van ons 2de kindje! Ons dochtertje is 4,5jaar. Het is nog heel onwerkelijk moet ik zeggen..  nog geen klachten! Op naar de eerste afspraak bij de Verloskundige! 5 juli..
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een leuke groep meiden leren kennen via het forum waar ik nog steeds contact mee heb. Hoop dat dit net zo'n gezellige club gaat worden! ?

Hoi allemaal! 
Afgelopen maandag had ik een positieve test in handen, we zijn zwanger van ons 2de kindje! Ons dochtertje is 4,5jaar. Het is nog heel onwerkelijk moet ik zeggen..  nog geen klachten! Op naar de eerste afspraak bij de Verloskundige! 5 juli..
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een leuke groep meiden leren kennen via het forum waar ik nog steeds contact mee heb. Hoop dat dit net zo'n gezellige club gaat worden! ?

Hoi allemaal! 

Hoi allemaal,
Hierbij nog één uitgerekend in februari 2020. Gisteren de test gedaan en poef: positief! Heel blij :) ook contact opgenomen met de verloskundige dus nu even afwachten wanneer we de eerste afspraak hebben. 

Terug
Bovenaan