Baby’s Februari 2020

Nou ik vrees 't ergste hoor ABCD :( maar goed, niks aan te doen. 
Seerte, Ik had nog 2 dezelfde testen meegenomen (kruidvat 2 voor 5) dus dat zou 't niet moeten zijn. En ik snap dat als het mis gaat je streepje lichter wordt en verdwijnt maar gister waren ze echt best donker en dan nu helemaal weg meteen? Dan denk ik toch echt dat het vals positief was..Mijn nod was gister (of vandaag) 

@BenB Ik hoor niet thuis bij de februari mama”s, maar bij de januari mama’s.. ik lees vaak berichtjes van je in alle topics die ik zelf of andere geplaatst hebben:) en nu las ik dat je zwanger bent! Ik wil je enorm feliciteren! (Overige dames ook gefeliciteerd natuurlijk!) 

Hier donderdag een positieve test in handen van onze eerste. Was al in ronde 2 dus een stuk sneller gegaan dan ik in eerste instantie had verwacht! Moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet helemaal besef ?

Dag allemaal, 
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Na anderhalf jaar proberen en vele onderzoeken in het ziekenhuis verder, had ik een week geleden voor het eerst een positieve test. Daarna nog 4x getest omdat ik het eigenlijk niet kon geloven. 
Ik zit net op de grens, of ik wel of niet in deze groep thuis hoor! Mijn uitgerekende datum is namelijk 1 feb.
Ik heb al wel een aantal kwaaltjes, namelijk.. Pijnlijk borsten, moe, veel gasvorming in mijn buik, een af en toe een trekkerig en stekend gevoel rechts in mijn onderbuik.
Zijn er dames die dat trekkerige en stekende gevoel herkennen?

@RBLB gefeliciteerd met je zwangerschap! Bedoel je trekkende gevoel als een soort beginnende menstruatie? Daar heb ik namelijk erg veel last van en wordt er best een beetje bang van

@Seerte, niet echt menstruatiepijn. Maar vooral trekkend en stekend. Niet ontzettend pijnlijk, wel vervelend. Maar buikpijn aan het begin van de zwangerschap schijnt vrij normaal te zijn. Ik heb de verloskundige gebeld voor de eerste afspraak, en ook de buikpijn besproken, maar ze reageerde niet bezorgd. Hoef pas 10 juli heen voor de eerste echo en intake. Tenzij de buikpijn veel erger wordt en ik ga bloeden, dan kan ik eerder komen. 

Hooi, 
van harte gefeliciteerd met jullie’s zwangerschap. 
Zelf zijn wij eergisteren er achter gekomen dat we ons 4e kindje verwachten. Wij zijn zo blij en het liefst willen we het van de daken schreeuwen. Maar we houden het nog even geheim ook voor de andere kinderen. 
Ik heb een (bonus) dochter van 9jaar, een dochter van 5 jaar en een dochter van 11 maanden. Wij hebben bewust gekozen om de laatste 2 dicht op elkaar te hebben zodat ze veel aan elkaar hebben. Na dit wondertje wat nu in mijn buik zit is ons gezin compleet.
Hoe voelen jullie je? Ik heb nergens last, gelukkig! 

Liefs mij 

Ik had een week terug mijn eerste positeve test in handen. Als alles goed gaat heb ik in februari mijn 4e kindje in handen. Ik heb hiervoor 1 miskraam gehad. Ik vind het dus wel spannend, tel letterlijk de dagen af naar de eerste echo. 

Terug
Bovenaan