Baby’s Februari 2020

Gefeliciteerd dames, hier afgelopen zaterdag ook een positieve test in handen. Super spannend! Vooral omdat het dit keer nu al anders verloopt dan bij mijn 1e zwangerschap.
Hopelijk blijft alles bij iedereen goed gaan! Een fb groep lijkt me leuk! 

@gebruiker10132503. Zwemmen is idd ook een goeie. Even niet aan gedacht. Probeer idd elke dag te wandelen. Ben gisteren nog wel naar sportschool geweest maar geen buikspieren. Ik heb mijn personal trainer ook geappt om even te zitten. Zal hem vragen wat wel/niet kan. Dat laat ik je wel even weten (wordt volgende week).
facebookgroep lijkt me leuk. Welke gegevens moet je hebben of geef je de naam zodat ik de groep kan opzoeken?

@joella, je mag mij toevoegen aan de groep. Heb je nog 1 vriend nodig? Dan kan ik je wel even uitnodigen als vriend. Als je kort je fb foto omschrijft, voeg ik de goede toe. 
Groetjes

@gebruiker10132930
ik heb nog iemand nodig ja:) Ik denk als je op fb zoekt naar joella en zoekt naar een foto met mij en mijn zoon je hem wel kan vinden.

Zijn er vrouwen die wat merken aan hun gewicht? 
Ik had afgelopen woensdag een positieve test. Ik was hiervoor al aan het afvallen en heb sinds de test mijn eetgedrag niet aangepast. Maar ik ben wel 2 kilo afgevallen 4 dagen tijd. Sinds me dieet val ik 2 tot 3 kilo per maand af dus dit is wel erg veel. 
Maar ik eet volgens mij hetzelfde. Nouja ik eet minder maar vaker dus uiteindelijk net zo veel denk ik. 

Ik heb de fb groep februari mama’s 2020 aangemaakt. Dit is een besloten groep zodat alleen leden weten dat je zwanger bent en wij met zijn allen elkaar kunnen helpen, leuke momenten met elkaar kunnen delen en vragen kunnen stellen. Je kan hem zoeken op fb en dan maak ik je lid. 

Terug
Bovenaan