Baby’s Februari 2020

@Gebruiker10131984: fietsen, wandelen en zwemmen mag gedurende je hele zwangerschap houd je lichaam in de gaten wat wel en niet kan, buik spieren trainen mag niet meer. Hoe en wat je het beste kan trainen in de sportschool ga ik vragen zodra ik een echo heb gehad tot die tijd maar fietsen en wandelen op de loopband(want ik heb het zelfde probleem)?
Zijn er hier ook meer mensen met hooikoorts? Heb sinds vandaag extreem veel last, mag wel de tabletjes tegen hooikoorst gebruiken van de dokter maar niet de neus spray, maar op internet staat dat dit geen probleem is ?
Durf t niet zo goed stel dat er wat mis gaat.
Maar tabletjes alleen werken niet.

Hoop dat iemand mij kan helpen..

Hoi allemaal, 

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben op dit moment zwanger van de 1e en weet het blijde nieuws pas sinds afgelopen vrijdag en ben 4 februari uitgerekend.
We zijn ruim een jaar bezig geweest en zagen het nu dan niet aankomen omdat ik ook totaal geen klachten heb! Het enige is dat ik van de week  veel hoofdpijn had en heel moe ben steeds. Hadden jullie wel klachten?
Groetjes Laura 

Lieve dames,
ik wil zelf een februari 2020 mama’s fb groep creëeren is hier interesse voor? Ik heb dit met mijn vorige zwangerschap gehad en als zeer fijn ervaren.

Hoi Joëlle, 

Ik heb hier wel interesse in. Ik ga er even van uit dat deze groep besloten is en mijn 'vrienden' niet zien dat ik in deze groep zit? Mogelijk dat jij dit van je eerdere keer weet? 
Groetjes, Kir

Hoi Kir,
Dat klopt het is dan een besloten groep die niemand kan zien. En waar iedereen vertrouwelijk met elkaars informatie omgaat. Ik ga deze groep aanmaken. Zal ik jou gelijk toevoegen?
als er anderen zijn die graag toegevoegd willen worden laat het even weten:)

Gefeliciteerd alle nieuwe dames. Wat fijn al die positieve testen! Fb groep of app groepje lijkt me beiden erg leuk! Moet wel een besloten fb groep zijn want ik wil het zeker nog even geheim houden! Hoe heet de groep? 

Ik ga een besloten groep: februari mama’s 2020 aanmaken. Hiervoor heb ik 1 Facebook vriend nodig om hem aan te maken die ook in deze groep wil en dan kan de rest een verzoek sturen. 

Terug
Bovenaan