Baby’s Februari 2020

Hoi dames, is het leuk om een groeps app aan te maken, zodat we elkaar en de zwangerschappen kunnen volgen? Vragen of andere tips kunnen delen ? 

@BenB Oh wat ben ik blij dat jullie een positieve test hebben zeg. Heb jullie verhaal gelezen en heb meerdere berichten van je gezien. Als ik het iemand gunde dan zijn jullie het wel! Gefeliciteerd
Rest van de dames ook gefeliciteerd! Ik ga over een klein weekje testen en dan hoop ik dat ik bij jullie kan voegen!

RMoona, spannend de eerste echo! Hopelijk zie ik morgen een goed bericht!
Susanna, super lief! Dank je!
Naomyy, ik wil liever niet in een app. Eerder in een app gezeten. Fijn als alles goed gaat met iedereen, maar het kan ook veel stress geven. We begonnen bij mijn vorige zwangerschap met 15 en uiteindelijk zijn er maar 6/7 levende baby's geboren. Wel een goed initiatief van je! 

Goedemorgen allemaal!

Ook wij hadden vorige week maandag een hele vage postieve test, normaal blijft die echt spierwit dus vond t wel gek, maar dacht zou wel ingedroogd streepje zijn. Na te hebben gewinkeld toch nog een test gehaald van een ander merk en weer een vaag streepje maar duidelijker dan de eerste, mijn vriend op internet zoeken en helemaal blij! Dag daarna voor de zekerheid de 2e test uit de verpakking gedaan en die was nog vager dan de 1e test, dus ik dacht toch niet dus toen maar zwaarder geschut er bij gehaald met de clear bleu digital test, em dasr stond heel duidelijk ZWANGER! We zijn heel gelukkig maar ook heel spannend onze 1e na 10 maanden proberen. 
Wel net als meerdere van jullie veel buikkrampen en rommelende buik, word je heel onzeker van. En ontzettend moe, en kan geen koffie meer drinken ? maar verder vooral heel gelukkig!
Uitgerekende datum zoals t nu staat 2 februari, morgen intake bij de verloskundige en de 20e de eerste echo. 
We willen t beide ouders na een goede echo vertellen en op de verjaardag van mijn vriend (29e) aan de rest.

Allemaal spannend, gefeliciteerd iedereen.
Sorry voor t hele lange bericht, maar zo blij dat ik t eindelijk met iemand kan delen. 

Hai allemaal. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben 4 februari uitgerekend (als het goed is) en het wordt onze eerste kindje. Allemaal erg nieuw voor mij. Ik voel me goed alleen ook buikkrampen en een opgeblazen buik.
@seerte: welke lijst qua voeding heb je bekeken? Voor mijn gevoel mag je nog veel eten, misschien zie ik wat over het hoofd. Gebruik de app van het Voedingscentrum.
Waar ik wel benieuwd naar ben is of jullie tips hebben voor het sporten. Ik ga vier keer per week naar de sportschool, maar vind het lastig wat ik nu wel en niet mag doen of dat bepaalde sportadviezen later pas gelden. 
Ik heb me net pas ingeschreven bij de verloskundige dus hoop deze week teruggebeld te worden.

Hoi, ook ik ben nieuw hier. Allereerst gefeliciteerd allemaal. Ik ben 3 februari uitgerekend. Buiten last van mijn darmen en wat kramp af en toe nog nergens last van. Wat ik ook wel eng vind. Lijkt dan nog niet heel werkelijk. De 17e heb ik de afspraak bij de verloskundige. 
Groetjes 

@Gebruiker10131984: fietsen, wandelen en zwemmen mag gedurende je hele zwangerschap houd je lichaam in de gaten wat wel en niet kan, buik spieren trainen mag niet meer. Hoe en wat je het beste kan trainen in de sportschool ga ik vragen zodra ik een echo heb gehad tot die tijd maar fietsen en wandelen op de loopband?
Zijn er hier ook meer mensen met hooikoorts? Heb sinds vandaag extreem veel last, mag wel de tabletjes tegen hooikoorst gebruiken van de dokter maar niet de neus spray, maar op internet staat dat dit geen probleem is ?
Durf t niet zo goed stel dat er wat mis gaat.
Maar tabletjes alleen werken niet.

Hoop dat iemand mij kan helpen..

Terug
Bovenaan